سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخابات کانون های فرهنگی تبلیغی تهران برگزار شد

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : جمعه 94 آذر 27 ساعت 7:46 عصر
نخستین انتخابات مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب،  هادی رضایی مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به فعالیت 160 کانون فرهنگی تبلیغی در سطح این استان گفت: 45 کانون در سطح شهرهای مختلف استان و بقیه (نزدیک به 77 درصد) در سطح شهر تهران فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی تبلیغی به صورت مستقل و بعضا در حسینیه ها فعالیت دارند، افزود: برگزاری کلاس های آموزش احکام، معرفی سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده، ارایه مشاوره دینی و ...، جزو فعالیت های این کانون ها است.

رضایی ادامه داد: به منظور سامان دهی هرچه بیشتر این کانون ها، جمعه 27 آذرماه 94، انتخابات تشکیل نخستین مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی تهران برگزار گردید.

انتخاب 12 نفر از میان 160 مسئول کانون

وی خاطرنشان کرد: مسئول یا نماینده رسمی 160 کانون فرهنگی تبلیغی، امروز با حضور در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان، 12 نفر را که شاملِ نه عضو اصلی و سه عضو علی البدل هستند، انتخاب نمودند. ضمنا این 12 نفر، در انتخابات درون تشکیلاتی، رئیس، دبیر و منشی مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی تبلیغات اسلامی را انتخاب می کنند.

رضایی درباره نحوه انتخاب اعضاء گفت: انتخابات تشکیل مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی مطابق با قوانین و مقررات مرسوم کشور برگزار می شود.

بنابر این گزارش؛ پس از شمارش آراء و تأیید انتخابات، نتایج آن اعلام خواهد شد.


درخشش سحر نظام دوست در تله فیلم سلوی

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : یکشنبه 94 آبان 24 ساعت 12:43 عصر
تله فیلم سلوی در نیمه اول آذر ماه توسط شرکت سینما رسانه آسیا در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری ناب، تله فیلم «سلوی» به کارگردانی محمد آهنگر و تهیه‌کنندگی حبیب الله کاساز، برای جمعی از اهالی سینما و عوامل فیلم شامگاه پنجشنبه 21 آبان، در مجتمع فرهنگی ورزشی تلاش رونمایی شد

در این مراسم که اجرای آن را بهنوش بختیاری برعهده داشت، حبیب اله کاسه ساز تهیه کننده آثاری همچون «اخراجی‌های یک و دو» و ملودرام خانوادگی «سلوی» به مهمانان خیر مقدم گفته و از تلاش دست اندرکاران و عوامل و همچنین شرکت فرهنگی هنری سینما رسانه آسیا برای به ثمر رسیدن فیلم و پخش آن تشکر و قدردانی کرد.

همچنین محمد آهنگر کارگردان فیلم سلوی نیز ضمن تشکر از برگزارکنندگان مراسم از بازی خوب امیریل ارجمند، رامین راستاد و سحر نظام دوست قدردانی و اظهار کرد: سحر نظام دوست که چند سالی است به سینمای ایران معرفی شده ثابت کرد توانایی‌های بسیاری دارد و امیدوارم در سینما بدرخشد.

در فرهنگ لغت «سلوی» به معنای نوعی پرنده بهشتی است و البته نامی که در جنوب کشور متداول است؛ در این فیلم هم نام کاراک‌تر اصلی داستان سلوی با بازی خانم سحر نظام دوست است.

در این مراسم به عوامل و بازیگران فیلم و همچنین تعدادی از بازیگران مهمان هدایایی از طرف شرکت صنعتی پاک لوس‌تر اهدا شد.

تله فیلم "سلوی" که از شورای نمایش خانگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروانه نمایش درجه «» ب «» دریافت کرده در نیمه اول آذر ماه توسط شرکت سینما رسانه آسیا در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.

 

 

 

   *************
اخبار پایتخت را در کانال تلگرام "پایگاه خبری شهر تهران" دنبال کنید 

   telegram.me/nabteh



نمایشگاه عکس مینا قاسمی زواره در تهران

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : شنبه 94 آبان 9 ساعت 11:28 عصر
مجموعه عکس نوستالژی درب های قدیمی روستاهای شهرستان اردستان و بخش زواره به نمایش گذاشته می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، مینا قاسمی زواره، درباره نمایشگاه عکس "آخرین در نیمه باز" گفت؛ این نمایشگاه مجموعه عکس نوستالژی از درب های قدیمی روستاهای شهرستان اردستان و بخش زواره است که به صورت نمادین، تلخی مهاجرت از روستاها و خالی شدن آنها را با درهای بسته شده و قفل زده به نمایش درمی آورد.

به گفته این عکاس جوان؛ نمایشگاه شامل 22 قاب از 22 روستای شهرستان اردستان و بخش زواره است که در این سالها فراز و نشیب های زیادی داشته و دست خوش تغییرات خوب و بد بسیاری شده است.

مینا قاسمی که در حوزه فیلمسازی هم فعالیت میکند میگوید؛ مجموعه عکس این نمایشگاه که از زادگاه پدر و مادرم انتخاب شده، مشتی از خروار در سطح کلان کشوری می باشد که فقط دارای جغرافیای مشخص است و یادآور روستاهایی است که روزگاری پر رونق داشته و اکنون به دلیل مهاجرت صاحبان یا فوت بزرگان به اماکن خالی از سکنه تبدیل شده اند.

وی در ادامه میافزاید؛ آنچه نمایشگاه "آخرین در نیمه باز" برای آن تلاش کرده، یادآور شدن همین عدم فراموشی بخش بزرگی از سرزمین ماست به نام روستاها که به جرم ناتوانی در رسیدن به تجدید، تنها و خالی مانده اند.

مینا قاسمی که کاردانی خود را در رشته کارگردانی گذرانده است درباره این نمایشگاه میگوید؛ عکس های نمایشگاه همه شبیه هم هستند؛ در یک زاویه، یک قاب با یک رنگ سیاه و سفید و قفل های رنگی که نشان از بسته شدن سالها خاطره و روزگارانی پرهیاهوست. این درها شبیه هم هستند که بینندگان باید متفاوت نگاه کنند تا به عمق حرف های پشت این درهای بسته پی ببرند.

مینا قاسمی با پشت سرگذاشتن 25 بهار در عمر خود و پشتکار در عکاسی و همچنین اخذ مدرک کارشناسی در رشته عمران روستایی میگوید؛ "آخرین در نیمه باز"، آخرین عکس این مجموعه می باشد که پایان سخن این درها با بازدیدکنندگان است.

قاسمی در پایان ضمن تشکر از آقایان حامد ریاحی، عباسعلی عامری، حسین قاسمی و سرکار خانم زهرا قاسمی افزود؛ پژوهش و آماده سازی این نمایشگاه حدود 5 ماه به طول انجامید.

بنابراین گزارش؛ نمایشگاه عکس "آخرین در نیمه باز" کاری از مینا قاسمی زواره در روزهای 11 تا 18 آبان، از ساعت 9 الی 19 در فرهنگسرای اخلاق، نگارخانه کلک خیال واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، دایر می باشد و بازدید برای عموم آزاد است.


فرهنگ نامه شهدای محله منتشر شد

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : پنج شنبه 94 مهر 2 ساعت 11:27 صبح
روابط عمومی گروه نواندیش بصیر از انتشار مجدد کتاب عرشیان (فرهنگ نامه شهدای محله) خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، بهمن شریفی فقیه مدیر ارتباطات و روابط عمومی گروه نواندیش بصیر از انتشار مجدد بانک اطلاعات شهدای محله طرشت خبر داد.

شریفی در این خصوص گفت، کتاب عرشیان(بانک اطلاعات شهدای محله طرشت) که سال گذشته تهیه و چاپ شد، امسال به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس چاپ مجدد گردید.

وی در خصوص محتوای کتاب گفت؛ اسامی 100 شهید گرانقدر محله طرشت بصورت لیستی و تعداد 14 شهید با درج مشخصات و فرازی از دل نوشته شهید و مشخصات 50 شهید هم بصورت کادری در 60 صفحه منتشر شده است.

شریفی در خصوص جمع آوری اطلاعات شهدای محله افزود؛ متأسفانه پس از گذشت 25 سال از دوران دفاع مقدس، بانک کامل و جامعی از اطلاعات شهدا در دسترس نبود و تیم پژوهشی نواندیش بصیر با تحقیقات میدانی و پژوهش محلی توانستند اطلاعات 100 شهید گرانقدر محله را جمع آوری و به روز نمایند.

شریفی در خصوص توزیع کتاب افزود؛ این کتاب بین خانواده های معظم شهدای محله طرشت و علاقه مندان به فرهنگ ایثار و شهادت توزیع خواهد شد.

 

 


مدل موی شیطان پرستی ممنوع!

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : سه شنبه 94 اردیبهشت 15 ساعت 12:1 صبح
رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه نرخ های اصلاح موی سر را اعلام و تاکید کرد: به شدت با واحدهای صنفی که اقدام به اصلاح مو در مدل‌های اصطلاحا شیطان‌پرستی می‌کنند جواز کسب‌شان باطل می‌شود و همچنین خالکولی، سولاریوم و برداشتن زیرابرو تخلف است.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، مصطفی گواهی اظهار کرد: اگر واحد صنفی قوانین نظام اسلامی را زیرپا گذاشته و در اصلاح موی سر از مدل های غربی پیروی کند و مدل‌هایی مثل شیطان پرستی یا مواردی از این قبیل را ارائه کند بعد از تعهد اولیه و در صورت تکرار، جواز کسب آن ها را باطل خواهیم کرد و به هیچ عنوان به آن‌ها اجازه فعالیت دوباره داده نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اینگونه آرایشگران شخصیت بقیه آرایشگران را زیرسوال می‌برند لذا با آن ها برخورد قانونی محکمی صورت می‌گیرد، تاکید کرد: البته واحدهای بدون مجوز معمولا اقدام به این قبیل فعالیت ها می‌کنند که شناسایی شده‌اند و با آن‌ها برخورد می‌شود.

نرخ اصلاح داماد چقدر است؟

گواهی همچنین درباره نرخ اصلاح داماد گفت: هیچ تعرفه مشخصی برای این امر نداریم و کاملا توافقی است، چون فاکتورهای مختلفی در قیمت گذاری موثر است. مکان قرارگیری آرایشگاه، نوع موادی که مورد استفاده قرار می گیرد و گذاشتن موی مصنوعی در مواقع مورد نیاز از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت‌گذاری هستند.

سولاریوم و برداشتن زیرابرو تخلف است

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه همچنین سولاریوم یا برداشتن زیر ابرو را از دیگر تخلفاتی دانست که در صورت مشاهده، اقدام قانونی لازم صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه قیمت اصلاح موی سر درجه یک بدون شستشو 15 هزار تومان، درجه دو 12هزار تومان و درجه سه 10 هزار تومان است، گفت: البته اصلاح موی سر با شستشو و خدمات جانبی نرخ دیگری دارد و تعرفه آن‌ها متناسب با محل قرارگیری آرایشگاه، نوع مواد مورد استفاده و دیگر خدماتی که به مشتری ارائه می‌شود، متغیر است.


مدل مو مردانه ایرانی منتشر شد

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : جمعه 94 اردیبهشت 4 ساعت 10:27 عصر
نمونه های مدل مو مردانه ایرانی منتشر شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، برای اولین بار در کشور، نمونه های مدل مو مردانه ایرانی با نام "هنر دهم" منتشر شد.

بنابر این گزارش، در اسفندماه سال گذشته و در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره هنر دهم، از اولین ژورنال رسمی مدل مو مردانه با نام "هنر دهم" رونمایی گردید.
ژورنال "هنر دهم" به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر گردیده است.

 

 

جهت مشاهده کلیک نمایید

 


نشریه هنر سوم منتشر شد

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : دوشنبه 93 اسفند 18 ساعت 12:57 صبح
نشریه داخلی اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران تهران با نام "هنر سوم" منتشر شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، نشریه "هنر سوم" به صاحب امتیازی اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران تهران، مدیر مسوولی منوچهر باستانی و سردبیری مهدی جمشیدی ویژه زمستان 93 منتشر شد.

این نشریه در 48 صفحه شامل مطالب اختصاصی صنف و مطالب عمومی بصورت تمام رنگی منتشر و  ویژه اعضاء صنف عکاسان و فیلمبرداران تهران می باشد و بصورت داخلی توزیع می گردد.

منوچهر باستانی رییس اتحادیه صنف عکاسان و فیلمرداران تهران و مدیر مسوول نشریه "هنر سوم" گفت؛ با تصویب هیأت مدیره اتحادیه و موافقت اتاق اصناف تهران، این صنف برای اولین بار نشریه داخلی خود را منتشر نمود و قرار است بصورت فصلنامه داخلی در سال آینده منتشر گردد.


اختتامیه جشنواره هنر دهم با اجرای فرزاد حسنی

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : یکشنبه 93 اسفند 3 ساعت 1:54 صبح
در مراسم اختتامیه جشنواره هنر دهم که باحضور مقامات مسئول ، روسای اتحادیه ها و جمعی از آرایشگران مردانه شهر تهران برگزار گردید، از سه آرایشگر برتر شهر تهران تجلیل شد.
   

به گزارش پایگاه خبری ناب،  این مراسم روز گذشته با حضور علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران، حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از روسای اتحادیه آرایشگران مردانه کشور، جمعی از روسای اتحادیه های صنوف تهران و جمعی از آرایشگران مردانه تهران برگزار شد.

در این مراسم مصطفی گواهی، رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در خلال سخنرانی خود ضمن تشکر از دست اندرکاران جشنواره و همکاری مسئولین امر که در این زمینه به اتحادیه یاری رساندند و همچنین استقبال آرایشگران مردانه تهران که در این جشنواره شرکت کردند، اظهار داشت: اتحادیه آرایشگران مردانه تهران از سال 89 اقدامات در زمینه برگزاری این جشنواره را آغاز کرده که هم اکنون نتیجه داده است. این اقدام مثبت می تواند ادامه یافته و در سال های آینده شاهد برگزاری هر چه بهتر این جشنواره باشیم.

همچنین قبادی، رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت ارشاد اسلامی در ادامه به سخنرانی پرداخت و خاطر نشان کرد: این سیر خوبی که آغاز شده باید همچنان در آینده ادامه پیدا کند و برای دوره های بعد تلاش خواهد شد تا برای هر مدل نامی مرتبط و متناسب با فرهنگ ایرانی انتخاب شود. نکته مثبت قضیه این است که از زمانی که این طرح در کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت ارشاد مطرح شد، بازخوردهای بسیار خوبی گرفتیم و همه برخوردها در این زمینه مثبت و همراه با امیدواری بود.

وی با اشاره به این که از این به بعد سعی در ساماندهی بیشتر در زمینه مدل های مو انجام خواهد شد، افزود: در بخش مدل مو سعی بر این داریم که مدل ها بیش از پیش ساماندهی شود و قصد داریم اقداماتی صورت پذیرد که مدلینگ به صورت یک شغل رسمیت پیدا کند.

در ادامه این مراسم از اعضاء نخبگان اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران تقدیر به عمل آمد و آقایان مرادی ، یوسفی و میرزاجانی که علاوه بر آرایشگری به ترتیب در زمینه های نقاشی، شعر و نویسندگی فعالیت داشتند تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این اختتامیه آقایان اکبری، اهلی و نوروزی به عنوان آرایشگران برتر شهر تهران موفق به کسب تندیس قیچی طلایی نخستین جشنواره "هنردهم" شدند و از ژورنال رسمی مدل مو مردانه ایرانی با نام " هنردهم" رو نمایی شد.


ژورنال رسمی مدل مو مردانه در انتظار رونمایی

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : دوشنبه 93 بهمن 27 ساعت 5:30 صبح
نخستین ژورنال رسمی مدل مو مردانه کشور طی مراسمی با حضور مسوولین فرهنگی و جمعی از آرایشگران مردانه تهران رونمایی می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، مهدی جمشیدی دبیر نخستین جشنواره "هنر دهم" گفت؛ کمیته داوران انتخاب آرایشگران برتر شهر تهران، تا پایان هفته جاری از میان برگزیدگان جشنواره "هنر دهم"، 3 آرایشگر برتر را انتخاب و معرفی خواهند نمود.

جمشیدی در خصوص تجلیل از نخبگان صنف آرایشگران افزود؛ در مراسم اختتامیه جشنواره "هنر دهم" که در روز جمعه، یکم اسفند ماه برگزار خواهد شد، از آرایشگر نویسنده، شاعر و نقاش تجلیل خواهد شد.

وی همچنین در خصوص جزئیات این مراسم گفت؛ مراسم اختتامیه نخستین جشنواره "هنر دهم" با حضور مسوولین دستگاههای متولی فرهنگ و هنر کشور، روسای اتحادیه های صنفی شهر تهران، جمعی از آرایشگران مردانه شهر تهران و نیز هنرمندان در هتل پارسیان انقلاب برگزار خواهد شد.

جمشیدی در پایان افزود؛ پس از اهداء تندیس "قیچی طلایی" به 3 آرایشگر برتر شهر تهران، از اولین ژورنال رسمی مدل مو مردانه کشور رونمایی خواهد شد.

بنابر این گزارش؛ نخستین جشنواره "هنر دهم" در بخش برترین های مدل مو مردانه، به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و نظارت کارگروه ساماندهی مد و لباس معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و مجری طرح آن گروه "نواندیش بصیر" می باشد.


پوستر نخستین جشنواره هنر دهم رونمایی شد

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : جمعه 93 بهمن 17 ساعت 4:35 عصر
در بخشی از نشست خبری نخستین جشنواره هنر دهم، از پوستر این دوره رونمایی شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، در نشست خبری جشنواره "هنر دهم" که  با حضور رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و دبیر جشنواره برگزار گردید، در حضور اصحاب رسانه از پوستر این دوره جشنواره رونمایی شد.

بنابر این گزارش، قرار است در اول اسفندماه از اولین ژورنال مدل مو مردانه رونمایی گردد. همچنین تندیس قیچی طلایی به سه آرایشگر برتر شهر تهران اهداء خواهد شد.
 
طراحی پوستر این دوره از جشنواره را سید سلیمان موسوی بر عهده داشته و هتل پارسیان انقلاب میزبان اختتامیه جشنواره می باشد. همچنین ایمان محمودی کارگردانی اختتامیه جشنواره را بر عهده دارد.
 
نخستین جشنواره "هنر دهم" به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و نظارت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار و مجری طرح آن گروه "نواندیش بصیر" می باشد. حامی مالی این جشنواره کلینیک پیوند مو و زیبایی" ایران نوین" می باشد و اهداء جوایز برگزیدگان هم برعهده تولید کننده محصولات "پرومکس" است.


   1   2   3   4   5   >>   >



بازدید امروز: 30 ، بازدید دیروز: 28 ، کل بازدیدها: 251875
پشتیبانی و بروز رسانی : "گروه ناب"