سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نخستین جشنواره مدل مو مردانه

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : دوشنبه 93 آذر 10 ساعت 5:44 عصر
مدیران نخستین جشنواره برترین های مدل مو مردانه طی حکمی از سوی دبیر جشنواره منصوب شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، مهدی جمشیدی دبیر نخستین جشنواره برترین‌های مدل مو مردانه که پیش از این از سوی مصطفی گواهی، رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران انتخاب شده بود، در احکامی جداگانه مدیران بخش‌های مختلف این رویداد فرهنگی، هنری را منصوب کرد.

در متن احکام مدیران، دبیر جشنواره به محورهایی همچون بهره‌گیری از آداب و رسوم فرهنگی جامعه، تلاش برای برگزاری جشنواره ای استاندارد و هم شأن با الگوهای ایرانی_ اسلامی، توجه به سبک زندگی اجتماعی و همچنین تلاش جهت مشارکت آرایشگران و هنرمندان شهر تهران اشاره کرده است.

وجیهه رسولی (مدیر اجرایی)، روح‌الله تونی فیروزکلا (مدیر فنی)، بهمن شریفی‌فقیه (مدیر ارتباطات و روابط عمومی)، علیرضا باقری (مدیر پشتیبانی)، کبری کریمی (مدیر امور هنری) و الهام حدادی (مدیر هماهنگی و برنامه ریزی) به عنوان مدیران نخستین جشنواره برترین های مدل موی مردانه انتخاب شدند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رمضانی نژاد، دکتر علی باصری، دکتر احمد کمالی و مختار شادمان‌فر به عنوان مشاورین جشنواره، دبیر نخستین جشنواره برترین های مدل مو مردانه را همراهی می‌کنند.

جشنواره مدل مو مردانه به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و زیر نظر معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و ریاست شورای سیاستگذاری این جشنواره را حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر عهده دارد.


رکوردی جدید در سینمای ایران

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : جمعه 93 آذر 7 ساعت 12:31 صبح
فیلمبرداری «خنده های آتوسا» پس از چهار جلسه به پایان رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، فیلمبرداری فیلم سینمایی «خنده های آتوسا» به کارگردانی علیرضا فرید و تهیه کنندگی امیر پورکیان پس از چهار جلسه در یک واگن قطار در حال حرکت با حضور تمام بازیگران به پایان می رسد که در تاریخ سینمای ایران یک رکورد محسوب می شود.

پورکیان تهیه کننده این فیلم درباره نحوه برنامه‌ریزی فیلمبرداری گفت: «پیش تولید فیلم به مدت سه ماه به طول انجامید و یک مهندسی خاص و طراحی از قبل انجام شده صورت گرفت تا بتوانیم فیلمبرداری را در پایان امروز و در روز چهارم تولید به پایان برسانیم».

او اضافه کرد: «ضمن اینکه طی ماه گذشته نیز فیلمبرداری یک بار به صورت آزمایشی همراه با بازیگران تئاتر و فیلمبردار پروژه آغاز و بعد از تکمیل لیست نهایی بازیگران نیز جلسات تمرینی همراه با بازیگران اصلی در قطار برگزار شد».

پورکیان در پایان گفت: «بعد از پایان فیلمبرداری تدوین از فردا توسط سیامک مهماندوست آغاز می شود. صداگذاری و ساخت موسیقی نیز از هفته آینده با انتخاب صداگذار و آهنگساز آغاز می شود. ضمن اینکه فیلم قطعاً به جشنواره فیلم فجر سال جاری خواهد رسید».

باران کوثری، محمدرضا فروتن، پژمان بازغی، بهار نوحیان، امیر جدیدی، حسام شجاعی، آزاده میرزایی، فریبا آهنگ، اشکان مهری، نازنین صبری و هومن اطیابی همراه با استوارت دنیسون بازیگر و کارگردان انگلیسی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «خنده های آتوسا» آمده: مرجان، موسی، آتوسا، استوارت، شیلا، احسان، بهزاد، شیرین و دکتر طاهری همگی مسافران قطار تهران استانبول هستند...


نشریه هنر دهم بزودی چاپ می شود

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : شنبه 93 شهریور 29 ساعت 10:43 عصر
اولین شماره نشریه «هنر دهم» به صاحب‌ امتیازی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، مدیرمسئولی رضا شادمان‌فر و سردبیری مهدی جمشیدی تا پایان آذر ماه منتشر خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، مصطفی گواهی رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران با اعلام این خبر گفت: در آغاز دوره جدید فعالیت هیأت مدیره اتحادیه، طرح انتشار این نشریه را به هیأت مدیره ارائه دادم که مورد استقبال اعضاء واقع شد. «هنر دهم» نشریه داخلی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران خواهد بود که در حوزه تخصصی و عمومی به صورت فصلنامه منتشر و در اختیار اعضاء صنف قرار خواهد گرفت.

وی افزود: «هنر دهم» در 64 صفحه با کاغذ گلاسه و چاپ 4 رنگ منتشر می‌شود و هم‌اکنون مراحل آماده‌سازی یونیفرم، طراحی لوگو و تعیین ماکت موضوعی مطالب آن، توسط مجری طرح در حال انجام است.

گواهی گفت: بیش از 2 میلیون مرد در ماه به آرایشگاه‌های تهران مراجعه می‌کنند و پیش از این نشریه آرایشگران به صورت ماهانه در آرایشگاه‌های مردانه تهران توزیع می‌شد. محتوای نشریه «هنر دهم» فرهنگ، ادب، اقتصاد، هنر و مطالب صنفی خواهد بود.

رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران ادامه داد: این نشریه به صاحب‌امتیازی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، مدیرمسوولی رضا شادمان فر و سردبیری مهدی جمشیدی پس از اخذ مجوز از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اواخر آذر ماه سال جاری منتشر خواهد شد.

گواهی در نشست خبری خود که در ابتدای سال جاری با حضور خبرنگاران برگزار شد، حرفه آرایشگری را به عنوان «هنر دهم» معرفی کرده بود.


80 نمایشگاه دفاع مقدس در تهران برپا میشود

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : پنج شنبه 93 شهریور 27 ساعت 1:27 عصر
جانشین فرمانده و رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، برنامه‌های سپاه تهران برای هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، سردار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده و رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ امروز در نشستی با اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت انتقال تجربیات دفاع مقدس گفت: کشورها و نهضت‌های آزادی‌بخش که مایل هستند تجربیات دفاع مقدس را به‌دست آورند، می‌توانند از کتب و محصولات دیگری که در این راستا تهیه شده، استفاده کنند. حتی برخی کشورها، دانشجویانی را به ایران اعزام کرده و نحوه عبور از اروند را آموزش دیده‌اند.

وی با اعلام برپایی نمایشگاه‌های هفته دفاع مقدس تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها در محورهای مختلفی برپا می‌شود که از جمله این محورها می‌توان به مقاومت، ایثار و شهادت، ترویج سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی رزمندگان، مدیریت جهادی، جنگ نرم، موضوع هسته‌ای و مقاومت در برابر استکبار جهانی اشاره کرد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ ادامه داد: 80 مکان برای برپایی نمایشگاه‌های هفته دفاع مقدس در تهران در نظر گرفته شده و راویان و پیشکسوتان دفاع مقدس نیز در برخی مدارس تهران حضور خواهند یافت.

ذوالقدر اظهار داشت: دو رزمایش زنده به همراه آتش در دهکده مقاومت و بوستان ولایت اجرا می‌شود که یکی از آنها عملیات بیت‌المقدس و دیگری عملیات رمضان را بازسازی می‌کند.

وی افزود: برای اولین بار یک تیپ سپاه تهران با لباس و تجهیزات دفاع مقدس به صورت ستون از داخل شهر حرکت می‌کند و طی هفت شب برنامه‌های خود را در نقاط مختلف تهران اجرا می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ تصریح کرد: برگزاری 92 یادواره شهدای دفاع مقدس و ویزیت رایگان درمانگاه‌های سپاه در هفته دفاع مقدس از برنامه‌های دیگر سپاه تهران خواهد بود.

ذوالقدر با اعلام خبر راه‌اندازی موزه دائمی دفاع مقدس برای دانش‌آموزان در آینده، به اقدامات سپاه تهران در حوزه کتاب اشاره کرد و گفت: مؤسسه بعثت در سپاه تهران ایجاد شده و وظیفه آن گردآوری، تنظیم و نشر کتب دفاع مقدس است که تاکنون ده‌ها کتاب آن رونمایی شده است.


'دریا و ماهی پرنده' در جشنواره فیلم کودک و نوجوان

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : جمعه 93 مرداد 31 ساعت 11:8 صبح
فیلم سینمایی "دریا و ماهی پرنده" به دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان ارسال شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، فیلم سینمایی "دریا  و ماهی پرنده" به کارگردانی مهرداد غفارزاده و به تهیه کنندگی امیر پورکیان به دبیرخانه جشنواره فیلم کودک و نوجوان ارسال شد.

بنابراین گزارش؛ فیلم سینمایی "دریا و  ماهی پرنده" به موضوع نوجوان ناشنوایی می‌پردازد که به جرم دزدی به زندان افتاده است و سعی می‌کند با نقاشی روی دیوار به اطرافیانش بی گناهی خود را اثبات کند.

 این اثر نویسندگی مشترک مهرداد غفارزاده، اکبر روح و محصول موسسه هنری خانه فیلم پروان است.

شایان ذکر است: در این فیلم نیوشا ضیغمی، همایون ارشادی، امیر حسین رستمی، نادر فلاح و علی اکبر صحرایی به ایفای نقش می‌پردازند.


خنده های آتوسا

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : پنج شنبه 93 مرداد 16 ساعت 10:34 صبح

شورای صدور پروانه ساخت فیلم، برای چهار طرح سینمایی پروانه ساخت صادر کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب به نقل از از روابط عمومی سازمان سینمایی، درجلسه فوق العاده شورای پروانه ساخت فیلم های سینمایی که عصر چهارشنبه 15 مرداد با حضور اکثریت اعضا برگزار شد چهار عنوان فیلم پروانه ساخت گرفت.

دراین جلسه پروانه ساخت طرح های سینمایی "چه کسی ماه را گاز زد؟" نویسنده "احمد رفیع زاده"، کارگردان "حمیدرضا صلاحمند" تهیه کننده "محمدرضا نجفی زاده"، "خنده های آتوسا" نویسنده و کارگردان "علیرضا فرید" تهیه کننده "امیر پورکیان"(محصول خانه فیلم پروان)، "جزیره کوتوله ها" نویسنده کارگردان و تهیه کننده "محمد حسین پور" و "جزیره مهربانی" نویسنده و کارگردان "غلامرضا آزادی" تهیه کننده "فریال بهزاد" صادر شد.


پروانه نمایش مجموعه «جنگل پرماجرا» صادر شد

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : جمعه 93 تیر 20 ساعت 2:51 عصر
روابط عمومی موسسه هنری خانه فیلم پروان از صدور پروانه نمایش مجموعه عروسکی-انیمیشن "جنگل پرماجرا" خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب و به نقل از روابط عمومی موسسه هنری خانه فیلم پروان، بر اساس درخواست این موسسه در تاریخ 10/4/93 در خصوص پروانه نمایش مجموعه "جنگل پرماجرا"، در جلسه مورخ 15/4/93 شورای نظارت بر نمایش فیلم و اسلاید و ویدئو ( مواد سمعی و بصری)، نمایش فیلم ویدئویی (عروسکی-انیمیشن) " جنگل پرماجرا" به کارگردانی محمد علی وهاج  برابر با سایر ضوابط و مقررات مربوطه بلامانع اعلام گردید.

امیر پورکیان تهیه کننده این مجموعه در گفتگو با خبرنگار حوزه هنری افزود: مالکیت فیلم مذکور صد در صد متعلق به موسسه خانه فیلم پروان می باشد و ساخت این سریال عروسکی-انیمیشن برای اولین بار در ایران اتفاق افتاده است که تلفیق فضای انیمیشن و بازی گروهی حیوانات در قالب عروسک، داستانهای جذاب و آموزنده ای را برای کودکان رقم خواهد زد.

پورکیان در ادامه افزود: جذابیت این مجموعه برای رده سنی کودکان 1 تا 5 سال طراحی گردیده است و محتوای داستان آن برای کودکان 5 تا 9 سال مفید می باشد.

بنابر این گزارش: برخی از عوامل این مجموعه عبارتند از: محمد علی وهاج(کارگردان) سرپرست عروسک گردان(رومینا کاظمی) مدیر تصویر برداری(کامران یوسف زاده) مدیر ارتباطات و روابط عمومی( مهدی جمشیدی) طراح و گرافیست(مهفام ورمزیار) جانشین تهیه کننده(حسین الماسی) عکاس(مهدی رشیدی)

مجموعه جنگل پرماجرا در 24 قسمت تولید و قرار است از مردادماه در شبکه نمایش خانگی در قالب سریال عرضه گردد.

بر اساس اعلام روابط عمومی خانه فیلم پروان؛ کلیه مقدمات تولید و پخش انجام گردیده است و در حال حاضر جذب اسپانسر تبلیغاتی در دستور کار موسسه می باشد که تا کنون شرکت ها و موسسات فعال در گروه کودک و نوجوان، درخواست های خود را به ایمیل jamshidi_mahdi@yahoo.com ارسال نموده اند.


حیوانات عروسکی در جنگل انیمیشنی

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : پنج شنبه 93 تیر 12 ساعت 12:3 عصر
روابط عمومی خانه فیلم پروان اظهار داشت: 4 قسمت از مجموعه "جنگل پرماجرا" جهت دریافت پروانه نمایش خانگی تحویل سازمان سینمایی شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، مدیر روابط عمومی خانه فیلم پروان از پایان تدوین و صداگذاری 4 قسمت از مجموعه عروسکی_ انیمیشن "جنگل پرماجرا" خبرداد و گفت: این مجموعه در 24 قسمت توسط خانه فیلم پروان در حال تولید است که 4 قسمت آن جهت دریافت پروانه نمایش در شبکه خانگی، تحویل سازمان سینمایی گردید.


مهدی جمشیدی مدیر ارتباطات و روابط عمومی این مجموعه عروسکی_انیمیشنی که برای مخاطبان گروه سنی کودکان در حال تولید است گفت: در این سریال که به صورت تلفیق بازی عروسک و محیط انیمیشن ساخته شده است، عروسک ها با بازی انواع حیوانات به ایفاء نقش می پردازند و در جنگل انیمیشنی، شاهد اتفاقات  و داستان های جذابی برای کودکان خواهیم بود.


به گفته وی: ساخت چنین مجموعه ای با این متریال برای اولین بار در ایران اتفاق افتاده است که تهیه کنندگی آن را امیر پورکیان و کارگردانی را محمد علی وهاج به عهده دارد.

بنابر این گزارش؛ پس از دریافت پروانه نمایش، پخش قسمت های اول و دوم آن در نیمه اول مردادماه در سراسر کشور آغاز می گردد و در حال حاضر، مقدمات جذب اسپانسر تبلیغاتی  با رویکرد کودک و نوجوان در دست اقدام است.


تهران نیازمند یک شورای هنری است

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : دوشنبه 93 تیر 9 ساعت 1:22 عصر
نقاش پیشکسوت انقلاب با تقدیر از فعالیت‌های هنری فرهنگسراهای پایتخت گفت: تهران به عنوان یک کلانشهر نیاز به شورای هنری با حضور چهره‌های شاخص فرهنگ‎ و هنر امروز ایران دارد تا برای مسائل فرهنگی هنری پایتخت برنامه‌ریزی و تصمیم‎گیری کند.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، ناصر پلنگی با بیان اینکه روح یک شهر فرهنگ آن است و ادراک و بیان این فرهنگ به دست هنرمندان انجام می‌شود، افزود: بر این اساس روح یک شهر هنرمندان آن هستند و اگر هنرمند با شهر و محل زندگی خود و جریان فرهنگی درون جامعه به صورت مستقیم پیوند و ارتباط نداشته باشد، شهر بدون روح می‌شود.

این هنرمند نقاش با تاکید بر اینکه حس، عاطفه، نگاه و نوع معرفت هنرمند است که در شهر جاری می‎شود و به آن روح می‌بخشد، گفت: در حال حاضر فعالیت‌های خوبی در نگارخانه‌ها و فرهنگسراها انجام شده که نسبت به گذشته متفاوت است و این میزان عملکرد جای قدردانی دارد اما به نظر می‌رسد جای شورای هنری برای برنامه‌ریزی‌های کلان شهری در این حوزه خالی است.

مدیر نگارخانه هنر خاورمیانه افزود: در حال حاضر برای مسائل فرهنگی و هنری بودجه‌های لازم صرف می‌شود و نگاه درست نسبت به این مسائل و انگیزه برای دمیدن روح به شهر وجود دارد اما در یک نگاه آسیب‌شناسی باید گفت برنامه‌ریزی‌ها درست نیست و علت این آسیب، نبود شورای هنری برای شهر است.

پلنگی در حاشیه دیدار با معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به نیاز کلانشهر تهران به شورای هنری با حضور چهره‌های شاخص فرهنگ‎ و هنر، گفت: همانطور که شورای شهر به برنامه‎ریزی‎های کلان اقتصادی، سیاسی، آموزشی، اجتماعی و... می‌پردازد، شورای هنری هم باید برای مسائل فرهنگی هنری پایتخت برنامه‌ریزی و تصمیم‎گیری کند.

ناصر پلنگی، نقاش برجسته انقلاب است و از نخستین هنرمندانی است که پیش از انقلاب جریان هنر انقلاب اسلامی را راه‌اندازی کرد. او از هنرمندان برجسته هنر دفاع مقدس هم محسوب می‌شود. در خردادماه 1361 پس از فتح خرمشهر پلنگی کار کشیدن 5 نقاشی را بر دیوارهای مسجد جامع خرمشهر آغاز و پس از 5 ماه به پایان رساند. پس از گذشت 25 سال به دلیل فرسایش‌های ناشی از محیط منطقه، این نقاشی‌ها تا 90 درصد دچار آسیب شدند و باز ناصر پلنگی به خرمشهر رفت و در سال 86 کار بازسازی آنها آثار را به انجام رساند.

پلنگی در همان سال برای بچه‌های خرمشهری کلاس نقاشی دائر کرد.


گالری های تهران به استقبال تابستان می روند

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : پنج شنبه 93 خرداد 29 ساعت 2:21 عصر
گالری های تهران با برپایی نمایشگاه های مختلف نقاشی، عکس، مجسمه، تصویرسازی و... به استقبال تیرماه و نخستین ماه از فصل تابستان می روند.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، گالری های تهران این هفته نیز پذیرای نمایشگاه های تازه ای خواهند بود.
 
اگر چه تا  چند سال پیش، فصل تابستان با کاهش حجم فعالیت های گالری های تهران همراه بود و بیشتر آنها فعالیت های خود را به فصل پاییز موکول می کردند، اما چند سالی است که این رویه تغییر کرده و تابستان ها نه تنها گالری های تهران فعال هستند بلکه برخی از آنها برنامه های ویژه ای را نیز برای این فصل گرم سال برنامه ریزی می کنند.
 
گالری محسن
 
«فلات لند» عنوان نمایشگاهی است که  روز جمعه 30 خردادماه در گالری محسن گشایش خواهد یافت.
 
این نمایشگاه به آثار عکاسی ژوبین میراسکندر و نامدار شیرازیان اختصاص دارد که تا  4 تیرماه در این گالری به نشانی خیابان ظفر شرقی، کوچه ناجی، خیابان فرزان، خیابان نوربخش، بلوار مینای شرقی، پلاک42 برپاست.
 
گالری هوم
 
نمایشگاه پژوهشی  یشت از روز جمعه 30 خردادماه در گالری هوم گشایش خواهد یافت. این نمایشگاه نگاهی به اساطیر آفرینش در ایران کهن دارد.
 
در این نمایشگاه 22 اثر از 10 هنرمند جوان دوره آموزشی «نقدهای اسطوره ای در هنر وادبیات» به نمایش درخواهد آمد.
 
اسماعیل چشرخ، افشین باقری، مجید احمد آبادی، بهاره شهرستانی یکتا، اعظم صادقی، آناهیتا شمس، سارا بافتی زاده، ندا غیوری، شادی داوری و سولماز حشمتی هنرمندانی هستند که بر مبنای متون کلامی اسطوره های آفرینش در ایران باستان دست به خلق اثر زده اند.
 
سید مرتضی افراشی نمایشگردانی این نمایشگاه را بر عهده دارد. این نمایشگاه تا 10 تیرماه در گالری هوم برپاست و به طور همزمان در نگارخانه
پاییز خانه هنرمندان نیز از پنج شنبه 29 خردادماه تا 5 تیرماه آماده بازدید علاقه مندان است.
 
گالری هوم در خیابان قائم مقام فراهانی، روبروی تهران کلینیک، کوچه چهارم، پلاک 2 واقع است.
 
گالری شیرین
 
گالری شیرین از روز جمعه 30 خردادماه میزبان نمایشگاهی با عنوان «گراس لند» شامل آثار نقاشی رومیصا سکاکی خواهد بود.
 
گالری شیرین در ولنجک خیابان 18 پلاک 9 واقع شده است.
 
گالری مهروا
 
«آرام پز» عنوان نمایشگاهی است که روز  جمعه 30 خردادماه در گالری مهروا گشایش می یابد.
 
در این نمایشگاه آثار نقاشی فاطمه زنجانیان به نمایش درخواهد آمد که تا 9 تیرماه پذیرای علاقه مندان خواهد بود.
 
گالری مهروا  در خیابان کریم‌خان زند، شهید عضدی (آبان جنوبی) شماره 38 واقع شده است.
 
گالری طراحان آزاد
 
گالری طراحان آزاد از جمعه 30 خرداد  میزبان نمایشگاه « سه دقیقه بی سر» شامل آثار ویدئویی تارا نجد احمدی می شود.
 
این نمایشگاه تا 4 تیرماه در گالری طراحان آزاد به نشانی میدان فاطمی، میدان گل ها، میدان سلماس، جنب بانک پاسارگارد آماده بازدید علاقه مندان است.
 
گالری آران
 
«تاریکیت مرا پر می کند» عنوان نمایشگاهی از آثار مریم امینی است که روز جمعه 30 خردادماه در گالری آران برپا می شود.
 
این نمایشگاه تا 5 تیرماه در گالری آران واقع در بلوار کریم خان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه دی، شماره 9 ادامه دارد.
 
گالری گلستان
 
گالری گلستان برای روز جمعه 30 خردادماه نمایشگاهی از آثار نقاشی ژوبین امیری را در نظر گرفته است.
 
 این نمایشگاه تا 4 تیرماه در گالری گلستان به نشانی دروس، خیابان شهید کماسایی، شماره  34 برپاست.
 
گالری سین
 
روز جمعه 30 خردادماه گالری سین میزبان نمایشگاه گروهی نقاشی است.
 
 در این نمایشگاه آثاری از نازی بیگی، وحید احمدی طباطبایی، هوار امینی، لیلا بابکان، پگاه لاری، ساشا زند، تانیا پاکزاد، امید معصومی، علیرضا معصومی، سوگند نبی الهی و... به نمایش درخواهد آمد.
 
این نمایشگاه تا پایان تیرماه در گالری سین به نشانی  شهرک غرب فاز 2، خیابان هرمزان، پیروزان جنوبی، کوچه 12 ادامه دارد.
 
گالری هفت ثمر
 
گالری هفت ثمر از روز جمعه 30 خردادماه میزبان نمایشگاه عکس «زن در کنار پنجره» خواهد بود.
 
این نمایشگاه به عکس های هامان فولادوند از فرانسه و ایران اختصاص دارد.
 
این نمایشگاه تا 4 تیر از ساعت 16تا 20 در گالری هفت ثمر به نشانی خیابان مطهری،کوه نور، کوچه پنجم، پلاک 8 آماده بازدید علاقه مندان است.
 
گالری حنا
 
نمایشگاهی از آثار نقاشی کژال نیازمند با عنوان «زمان ایستادن» روز  جمعه 30 خردادماه در گالری حنا گشایش خواهد یافت.
 
این نمایشگاه تا 6 تیرماه از ساعت 16 تا 20 آماده بازدید علاقه مندان است.
 
گالری حنا در خیابان کلاهدوز، بلوار کاوه، خیابان اخلاقی، جهانتاب، بیگلرپور شرقی، شماره 19 واقع است.
 
گالری سبلان
 
جعفر نجیبی مجموعه ای از نقاشی ها و آثار حجمی خود را روز  جمعه 30 خردادماه به گالری سبلان می برد.
 
این نمایشگاه به مدت یک هفته در گالری سبلان به آدرس سعادت آباد خ علامه جنوبی خ 26 شرقی شماره 101/1 برپاست.
 
 
خانه هنرمندان ایران
 
گالری ممیز در خانه هنرمندان امروز پنج شنبه میزبان نمایشگاه «ویترین» است که تا 6 تیرماه ادامه دارد.
 
این نمایشگاه برگزیده 35 سال طراحی جلد کتاب از 100 طراح گرافیک معاصر ایران است. 
 
در گالری نامی نیز مونا احمدی و برسا برادران پرفورمنس «تَرک» را اجرا می کنند. این پرفورمنس تا 30 خرداد هر روز از ساعت 16 تا 21 در این گالری اجرا خواهد شد.
 
در گالری استاد میرمیران نیز نمایشگاه نقاشی «بر فراز زمان» شامل  25 اثر مژگان منتصر کوهساری برپاست.
 
در گالری بهار این خانه نیز نمایشگاه تصویرسازی «به رنگ آبی» به یاد زنده یاد علی عامه کن برپا شده است که تا 6 تیر هر روز از ساعت 14 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.
 
در گالری تابستان نمایشگاه نقاشی و مجسمه های مظاهر آذرپی به نمایش درآمده است.
 
 در گالری پاییز نمایشگاه تصویرسازی گابریل پاچکو هنرمند مکزیکی روی دیوار رفته است.
 
 در گالری زمستان نیز نمایشگاه پژوهشی یشت با نگاهی به اساطیر آفرینش در ایران کهن امروز افتتاح می شود.
 
 این نمایشگاه که با همکاری گالری هوم امروز پنجشنبه 29 خرداد افتتاح می شود، تا 5 تیر هر روز از ساعت 14 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.

<      1   2   3   4   5   >>   >



بازدید امروز: 37 ، بازدید دیروز: 19 ، کل بازدیدها: 252258
پشتیبانی و بروز رسانی : "گروه ناب"