سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دریا و ماهی پرنده پروانه ساخت گرفت

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : یکشنبه 92 آذر 17 ساعت 10:29 عصر
مدیر روابط عمومی و تبلیغات موسسه هنری خانه فیلم پروان گفت: فیلم سینمایی دریا و ماهی پرنده از اداره کل ارزشیابی و نظارت سینمای حرفه ای پروانه ساخت دریافت کرد.

?دریا و ماهی پرنده? پروانه ساخت گرفتبه گزارش پایگاه خبری ناب، شورای صدور پروانه فیلم سازی در جلسه آذر ماه خود، پروانه ساخت فیلم سینمایی "دریا و ماهی پرنده" را صادر نمود.

مهدی جمشیدی در این خصوص گفت: پیش تولید فیلم سینمایی"دریا و ماهی پرنده" به تهیه کنندگی امیر پورکیان،کارگردانی مهرداد غفارزاده و فیلم برداری مرتضی غفوری از هفته آینده آغاز می گردد.

جمشیدی افزود: ظرف مدت ده روز آینده، انتخاب بازیگر و سایر عوامل صورت می گیرد.

بنا بر این گزارش: فیلم سینمایی "دریا و ماهی پرنده" محصول خانه فیلم پروان می باشد و در صورت ساخت و اکران، امیر پورکیان تهیه کننده  آن به عنوان جوانترین تهیه کننده سینمای ایران مطرح می گردد.


پخش اطعام در محله طرشت

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : جمعه 92 آبان 17 ساعت 7:25 عصر
مسئول هیئت مذهبی صاحب الزمان (عج) از پخش اطعام همزمان با اولین جمعه ماه محرم در بین مومنین و اهالی محله طرشت خبر داد.

 

پخش اطعام در محله طرشتبه گزارش پایگاه خبری ناب، مهدی جمشیدی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار با اعلام این خبر اظهار کرد: این حرکت مردمی در جهت اطعام مومنین توسط هیئت مذهبی صاحب الزمان (عج)  به صورت باشکوه در محله طرشت برگزار شد.

وی اطعام مومنین از طریق پخش نذورات را یکی از تاکیدات اهل بیت برای بزرگداشت مناسبت های مذهبی بیان کرد.

جمشیدی استقبال مردم از این طرح را یکی از جلوه های ویژه این حرکت خداپسندانه در محله طرشت بیان کرد و افزود: فرصت کم تبلیغاتی و استقبال بی نظیر مردم مومن و فهیم محله طرشت از این حرکت، نشان دهنده این است که امور خیریه و برنامه های  دینی مورد توجه مردم ولایت مدار این محله است.

بنابر این گزارش: فعالیت هیئت مذهبی صاحب الزمان (عج)، در شمالغرب تهران و محله طرشت می باشد و برنامه های این هیئت تازه تأسیس از طریق وبلاگ هیئت به نشانی sahebalzamantehran.parsiblog.com صورت می گیرد.


صدور مجوزهای جدید هیأت های مذهبی تهران

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : شنبه 92 آبان 4 ساعت 3:44 عصر
همزمان با برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی شمال غرب تهران، مجوزهای جدید فعالیت بین هیئات مذهبی این منطقه توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری ناب، حبیب جمشیدی کارشناس تشکل های دینی تبلیغات اسلامی شمال غرب تهران گفت: همزمان با برگزرای چهارمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی، مجوزهای جدید فعالیت بین هیئات مذهبی وابسته به این اداره توزیع شد.

جمشیدی افزود: مجوزهای جدید پس از اخذ مجوزهای قدیم به مسئولین هیئات مذهبی این منطقه اعطا شد.

وی گفت: فرمت مجوز های فعالیت جدید چهار ساله بوده که هیئات می بایست هر سال جهت تمدید فعالیت هیئت خود اقدام کنند.

گفتنی است، اعطای این مجوزها همزمان با برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی شمال غرب تهران و در روز جمعه سوم آبان ماه جاری ببن هیئات مذهبی انجام شد.


برگزاری اختتامیه جشنواره تسنیم

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : یکشنبه 92 مهر 21 ساعت 12:15 عصر
9-813.jpgمدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با بیان اینکه سی‌ام مهرماه اختتامیه جشنواره تسنیم در برج میلاد برگزار می‌شود،گفت: این جشنواره در دو بخش ابتکارات جامعه محور و خلاقیت‌های فرهنگی هنری از اول اردیبهشت ماه سال جاری در شهر تهران برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری ناب، نرگس معدنی‌پور درباره بخش ابتکارات جامعه محورگفت: کانون بانوان خانه‌های تسنیم سرای محله‌ها نیازهای محلی را شناسایی و تلاش می‌کنند با اجرای پروژه‌های کوچک محلی، به نیازهای موجود پاسخ دهند و برای اجرای آن‌ها از تعامل افراد و سازمان‌ها بهره می‌برند.

معدنی‌پور اضافه کرد: جشنواره تسنیم بین کانون‌های بانوان رقابت ایجاد و پروژه‌های برتر اجرا شده در سطح محله‌ها را معرفی می‌کند.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران درباره بخش خلاقیت‌های فرهنگی هنری، اظهار کرد: این بخش شامل سه جشنواره خوشنویسی، عکس زنان و زندگی شهری و بهترین‌ها از دورریختنی‌ها است.

معدنی‌پور در پایان اظهار کرد: رویکرد اصلی جشنواره تسنیم، توانمندسازی اجتماعی زنان در محلات شهر تهران در جهت ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی،تحکیم بنیان خانواده،ترویج روحیه ایثار،یکدلی و جل مشارکت های اجتماعی زنان است و به همین علت دو بخش ابتکارات جامع محور و خلاقیت‌های فرهنگی و هنری طراحی و برگزار شده است.


عاشق کشی را سیاه خواندند

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : یکشنبه 92 شهریور 10 ساعت 8:56 عصر
فیلم سینمایی عاشق کشی را به عنوان فیلمی آموزشی سیاه نما خواندند.

 

?عاشق کشی? را سیاه خواندندبه گزارش پایگاه خبری ناب به نقل از روابط عمومی خانه فیلم پروان، امیرپورکیان مدیر عامل خانه فیلم پروان در خصوص توزیع مجدد فیلم سینمایی "عاشق کشی" و ممنوعیت پخش آن گفت: فیلم سینمایی "عاشق کشی" از سوی ارشاد مورد نقد قرار گرفت و فیلم را به نوعی سیاه نما خواندند و ما هم قضاوت آن را به مردم جامعه سپردیم.

وی افزود: زمانی که موضوع و ماهیت فیلم در راستای آگاهی مردم جامعه است آیا می شود آن را سیاه نمایی خواند؟

وی در خصوص موافقت توزیع فیلم اظهار داشت: در آخر با 8 ماه پیگیری در خصوص پخش فیلم توانستیم رضایت و مساعدت مدیر نظارت و ارزشیابی را جلب کنیم.

پورکیان در مورد پخش کنندگان فیلم " عاشق کشی" و پخش مجدد آن خاطرنشان کرد: تا به امروز "عاشق کشی" فروش بسیار خوبی داشته  و پخش این فیلم توسط پخش خانه فیلم پروان، رودکی، سینما شهر بوده و این فیلم به پخش دوم هم رسیده است.


رمان بانوی 66 ساله در خانه هنرمندان

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : دوشنبه 92 مرداد 21 ساعت 12:0 عصر
رمان «صداع» نوشته سودابه فضائلی روز شنبه 26 مرداد در خانه هنرمندان ایران نقد و بررسی می‌شود.

 

رمان بانوی 66 ساله در خانه هنرمندانبه گزارش پایگاه خبری ناب به نقل از پایگاه خبری تحلیلی نواندیش بصیر، چهاردهمین نشست پلک تهران و دومین جلسه از سری نشست‌های سینما ـ ادبیات مدرن، به نقد و بررسی رمان «صداع» نوشته سودابه فضائلی اختصاص دارد.

در این نشست محمدرضا اصلانی فیلمساز، شاعر و نظریه‌پرداز، امیرعلی نجومیان، نظریه‌پرداز و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، شیوا مقانلو کارشناس سینما، مترجم و مدرس دانشگاه، غلامرضا صرّاف مترجم و منتقد و حامد هاتف، شاعر و منتقد به بررسی و تحلیل این کتاب خواهند پرداخت.

سودابه فضائلی از نخستین پژوهشگران و مترجمان حوزه نمادشناسی و اسطوره‌شناسی است که در تابستان 90 رمان «صداع» را بعد از گذشت نزدیک به 40 سال از نوشته شدنش منتشر کرد. فضائلی متولد 1326 و دانش آموخته ادبیات و زبان انگلیسی‌ در دانشگاه کمبریج لندن (1347-1351)، زبان و ادبیات تطبیقی در سوربن پاریس (1351-1356) و زبان پهلوی از اوت زتود سوربن (1355) است.

نشست نقد و بررسی رمان «صداع» روز شنبه 26 مرداد از ساعت 16 در تالار استاد ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.


تا پایان سال نیم بها فیلم ببینید

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : شنبه 92 مرداد 5 ساعت 8:18 عصر
مدیر عامل سازمان توسعه سینمایی سوره با بیان اینکه تمام امکانات "سینما سپیده" به عنوان پاتوق فرهنگی از قبیل صندلی، پرده، فضای معماری داخلی و تجهیزات صدا و تصویر بازسازی شده است، گفت: با توجه به افزایش بازدید و همچنین آسیب‌شناسی‌هایی که در منطقه صورت گرفت قرار بر آن شد که بلیت سینما سپیده تا پایان سال به عموم نیم بها ارائه شود.

به گزارش پایگاه خبری ناب، "سهیل جهان‌بیگلری" مدیر عامل سازمان توسعه سینمایی سوره به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به افزایش مخاطبان و همچنین آسیب‌شناسی‌هایی که در منطقه صورت گرفت قرار بر آن شد که بلیت سینما سپیده در کل سال برای عموم نیم بها ارائه شود.

وی افزود: در چند سال گذشته سینما سپیده به دلیل برنامه‌ریزی نادرست، موفق به اکران خوبی نبوده است اما اخیرا تمامی امکانات این مجموعه از قبیل کف، صندلی، پرده، فضای معماری داخلی و تجهیزات صدا و تصویر بازسازی شد تا در آینده‌ی نزدیک به عنوان پاتوق فرهنگی معرفی شود.

"جهان‌بیگلری" ادامه داد: سینما سپیده به عنوان پاتوق فرهنگی برای نمایش فیلمهای بلند، کوتاه، مستند و انیمیشن مناسب است و دانشجویان و مردم منطقه می توانند تعامل خوبی با این مجموعه فرهنگی مرکزی شهر داشته باشد.

وی در پایان عنوان کرد: طرح نیم‌بها شدن بلیت سینما سپیده با استقبال خوب مخاطبان همراه شده است، این طرح نشان داد که با توجه به فشارهای اقتصادی که مردم متحمل آن هستند، بایستی قیمت برخی سینماها را در مناطق دیگر شهر نیز نیم‌بها کینم تا مردم سینما را در سبد فرهنگی خانواده خود حفظ کنند.


مراسم ثبت جهانی کاخ گلستان

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : یکشنبه 92 تیر 16 ساعت 6:59 عصر
مراسم ثبت جهانی کاخ گلستان با حضور احمدی نژاد و معاونان وی در موزه کاخ گلستان آغاز شد.

مراسم ثبت جهانی کاخ گلستان با حضور احمدی‌نژاد آغاز شدبه گزارش پایگاه خبری ناب، مراسم ثبت جهانی کاخ گلستان دقایقی پیش با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور، غلامحسین الهام معاون حقوقی رئیس‌جمهور، ملک‌زاده رئیس سازمان میراث فرهنگی، اسفندیار رحیم‌مشایی دستیار ارشد رئیس‌جمهور، مجید نامجو وزیر نیرو و مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران آغاز شد.
 
تعدادی از سفرای کشورهای مختلف نیز در این مراسم حضور دارند.
 
در این مراسم قرار است محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری سخنرانی کند.


موسیقی اقوام ایرانی در تهران

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : شنبه 92 تیر 8 ساعت 3:18 عصر
شب های موسیقی اقوام به مدت هفت شب با اجرای گروه های مختلف در تالار رودکی برگزار می شود.

 

موسیقی اقوام ایرانی در تهرانبه گزارش پایگاه خبری ناب، در شب های موسیقی اقوام ایرانی گروه طرقه با موسیقی شمال خراسان، گروه وطن اوغلی با موسیقی آذری، گروه حنانه با موسیقی کرمانشاه، گروه کر 60 سالگی با موسیقی محلی اقوام ایران، گروه کاسیت با موسیقی لرستان، گروه سلوک با موسیقی شیراز و مازندران، گروه رادها با موسیقی خراسان شمالی به ترتیب از 11 تا 17 تیرماه به اجرای موسیقی می پردازند.

شب های موسیقی اقوام توسط بنیاد رودکی از 11 تیرماه به مدت هفت شب ساعت 21 در تالار رودکی برگزار می شود.

علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیط به گیشه تالار وحدت مراجعه نمایند.


پیشرفت فیزیکی پردیس تئاتر تهران

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : شنبه 92 تیر 1 ساعت 4:51 عصر
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: با توجه به گذر پیشرفت فیزیکی پروژه پردیس تئاتر حرفه‌ای شهر تهران از مرز 95 درصد به احتمال قوی این پروژه طی یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری ناب به نقل از مهر، سید محمدهادی ایازی با اشاره به  مشخصات این پروژه افزود: پردیس تئاتر حرفه‌ای شهر تهران در زمینی به مساحت 28 هزار مترمربع و با زیربنایی بیش از 16 هزار  مترمربع به عنوان اولین و بزرگترین مرکز تخصصی تئاتر ایران در مجاورت فرهنگسرای خاوران در مراحل پایانی ساخت و تجهیز است.

وی با بیان ضرورت اجرای پروژه پردیس تئاتر حرفه‌ای شهر تهران گفت: این کلانشهر تاکنون فاقد یک مرکز حرفه‌ای تئاتر با استانداردهای لازم بوده است که جوابگوی نیاز هنرمندان این عرصه باشد.

ایازی ادامه داد:  پردیس تئاتر حرفه‌ای مرکزی مدرن، با امکانات تخصصی و فضاهای لازم و سالن‌های متعدد حرفه‌ای و تجربی است که منطبق با استانداردهای جهانی در مقیاس شهری در راستای گسترش فرهنگ ,هنر و مناطق مختلف شهر راه‌اندازی خواهد شد.

وی گفت: از دیگر فضاهای جانبی مجموعه تئاتر حرفه ای می توان به کتابخانه تخصصی، گالری‌های مختلف، فضاهای آموزشی و تفریحی، رستوران، و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی، سالن بازی کودکان و غرفه‌های فروش محصولات فرهنگی از دیگر امکانات این مجموعه اشاره کرد.

ایازی افزود:بهره برداری از این پردیس هنری و فرهنگی بزرگ با قابلیت میزبانی جشنواره‌های بین‌المللی می تواند موجب تحول و رونق فرهنگ و هنر در  پایتخت و کشور  شود.


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >



بازدید امروز: 9 ، بازدید دیروز: 40 ، کل بازدیدها: 252270
پشتیبانی و بروز رسانی : "گروه ناب"