سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نشست خبری نخستین جشنواره هنر دهم برگزار میشود

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : یکشنبه 93 بهمن 12 ساعت 12:10 صبح
نشست خبری نخستین جشنواره هنر دهم چهارشنبه 15 بهمن ماه برگزار می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، نشست خبری نخستین جشنواره "هنر دهم" در بخش برترین های مدل مو مردانه، چهارشنبه 15 بهمن ماه ساعت 10 صبح در مکان سالن جلسات اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران با حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد. 
 
در این نشست مسئولان برگزاری جشنواره در حضور خبرنگاران رسانه ها، پس از رونمایی از پوستر جشنواره و بیان جزئیات، مکان و زمان اختتامیه جشنواره "هنر دهم" را اعلام خواهند کرد.
 
گفتنی است؛ جشنواره "هنر دهم" در بخش برترین های مدل مو مردانه برای نخستین بار در کشور به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و مجری طرح آن گروه نواندیش بصیر می باشد .
 
بنابر اعلام روابط عمومی جشنواره؛ خبرنگاران و اصحاب رسانه جهت هماهنگی و شرکت در نشست خبری می توانند روز دوشنبه 13 بهمن ماه از ساعت 10 الی 14 با شماره 77625493 تماس حاصل نمایند.

نام گذاری مدل مو مردانه منطبق با فرهنگ اصیل ایرانی

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : پنج شنبه 93 دی 25 ساعت 6:28 عصر
رییس شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره «هنر دهم» از برگزاری این جشنواره در سطح کشور در آینده نزدیک خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با اشاره به سیاست های کلان این حوزه در بحث مد گفت: مدل مو در سبک زندگی اجتماعی و شخصیت شناسی افراد، موضوعی است که تاکنون به آن توجه نشده است و برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند در ترویج مدل های موی منطبق با ارزشهای ایرانی اسلامی موثر باشد.

قبادی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان جشنواره "هنر دهم" افزود: نام گذاری مدل‌ها منطبق با فرهنگ اصیل ایرانی، اسلامی در دوره های بعدی جشنواره "هنر دهم" که در سطح کشور برگزار خواهد شد، در سیاست های کلان این حوزه قرار گرفته است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، انشا ا... در آینده،  جشنواره "هنر دهم" در سطح کشوری برگزار و مدل های منتخب با نام گذاری اصیل ایرانی به جامعه معرفی خواهند شد.
 
مصطفی گواهی رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران هم با اشاره به برگزاری جشنواره "هنر دهم" در آینده افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و رویکرد فرهنگی و اجتماعی اتحادیه، دومین جشنواره "هنر دهم" در تابستان سال 94 در بخش مدل مو پسرانه در شهر تهران و سومین جشنواره "هنر دهم" در بخش های مدل مو مردانه و پسرانه در زمستان سال 94 در سطح استان تهران برگزار خواهد شد.


سازندگان «دریا و ماهی پرنده» شایسته تقدیرند

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : جمعه 93 دی 12 ساعت 12:51 عصر
مراسم فرش فیروزه ای «دریا و ماهی پرنده» چهارشنبه شب گذشته برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، مراسم فرش فیروزه ای فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» چهارشنبه ساعت 20 در پردیس سینمایی کوروش با حضور بازیگران و عوامل فیلم، اصحاب رسانه و برخی از اهالی سینما و ورزش برگزار شد.


در ابتدای مراسم هنرمندان با عبور از مقابل بنرهای فیلم روی تابلوی بزرگ یکی از عکس های فیلم جمله ای را به یادگار نوشتند. احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر یکی از مهمانان ویژه بود که به عنوان اولین نفر وارد سالن شد و پس از او نیز سایر هنرمندان همراه با بازیگران به داخل سینما آمدند.

برنامه با پخش آیاتی چند از کلام ا... مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

سیدجواد یحیوی نیز اجرای مراسم را برعهده داشت و در همان ابتدا از احمد مسجدجامعی دعوت به عمل آورد تا روی سن آمده و دقایقی را به سخنرانی بپردازد. مسجدجامعی با حضور روی سن، ابتدا با اشاره به سرمایه گذاری یک تهیه کننده جوان برای ساخت فیلمی هنری ابراز خشنودی کرد و به سازندگان فیلم نیز تبریک و خسته نباشید گفت. او همچنین این قول را به سازندگان فیلم و سایر تولید کنندگان بخش خصوصی داد که نهایت حمایت را از اینگونه آثار انجام دهند. مسجدجامعی در پایان ابراز امیدواری کرد که اکران «دریا و ماهی پرنده» به همین یک بار ختم نشود و در آینده فیلم بتواند در نمایشی وسیع در سراسر ایران به نمایش درآید.

پس از مسجدجامعی، ابوالفضل جلیلی کارگردان شناخته شده کشورمان نیز با حضور روی سن درباره انگیزه اش از شرکت در این مراسم گفت: «حضور من در این مراسم تنها به این خاطر بوده که در زمان تولید یکی- دو بار سر صحنه فیلمبرداری حاضر شدم و به طور کامل در جریان ساخت فیلم قرار گرفتم. به نظرم گروه تولید «دریا و ماهی پرنده» با کمترین امکانات مالی توانستند با همدلی و تلاش صادقانه کار را به پایان برسانند و این شایسته تقدیر است. ضمن اینکه فیلم مدیون تمام زحماتی است که تهیه کننده اش کشیده و امیدوارم در جشنواره فیلم فجر شاهد نمایش فیلم باشیم و پس از آن نیز اکرانی مناسب به آن اختصاص یابد».

او همچنین درباره وضعیت فیلم های خود که تاکنون مجوز نمایش برای آنها صادر نشده نیز گفت: «آنقدر در بیابان زندگی کرده ام که به کلی از مجامع سینمایی و اینچنینی دور شده ام و واقعاً نمی دانم که در حال حاضر هر کس در چه مسندی قرار دارد. با این حال همچنان نمی دانم مشکلات سینمایی ام را به چه کسی بگویم. در صحبت های خصوصی با مدیران متوجه می شوم کارهایم هیچ مشکلی ندارد ولی نمی دانم وقتی تمام این مدیران در یک جا کنار یکدیگر جمع می شوند چه اتفاقی رخ می دهد که فیلم هایم دچار سانسور می شود».

جلیلی افزود: «انقلاب ما با دو میلیون شهید جنگ و اندیشه ای که در آن نفهته آنقدر قوی است که باید ایمان داشته باشیم هیچ مسئله ای نمی تواند آن را دچار تزلزل کند، چه برسد به اینکه ما بترسیم با نمایش فیلمی به آن لطمه بزنیم. این تنها نشانه کم اعتقادی و کم اعتمادی برخی به انقلاب است. ابوالفضل جلیلی فرزند همین انقلاب است و فیلم های او که به زعم شما در آن سیاهنمایی وجود دارد نیز نمی تواند به انقلاب ضربه ای وارد کند. باید از همه تشکر کنم. اول از مردمی تشکر می کنم که حامی اصلی سینما هستند. تماشاگرانی که در همین سالن به دیدن فیلم تهیه کننده ای آمده اند که تلاش کرده اثری هنری و ارزشی بسازد. تهیه کننده ای که مانند بسیاری دیگر از تهیه کنندگان می توانست به سراغ فیلمی کمدی برود و نگران بازگشت سرمایه اش نیز نباشد».

کارگردان فیلم های سینمایی «گال»، «یک داستان واقعی» و... با کنایه نسبت به توقیف فیلم هایش و اشاره به هدیه ای که مسجدجامعی در زمان ریاستش در ایام نوروز به تمام هنرمندان اهدا کرده بود گفت: «جا دارد از شخص آقای مسجدجامعی نیز تشکر ویژه ای داشته باشم که برخلاف تمام وزرای ارشاد از دولت اول تاکنون که همیشه به من برگه توقیف فیلم هایم را دادند، اما وی تنها وزیری بود که به من آینه، قرآن و کتاب حافظ داد. کتاب حافظی که وی شخصاً با دست خط خود روی آن متنی را به یادگار برای اهالی سینما نوشت. متنی که از قضا بد خط نیز نوشته شده بود(!) شاید هم دلیل آن به تعداد زیاد کتاب ها برمی گشت».

امیر پورکیان تهیه کننده فیلم نیز بعد از پایان صحبت های جلیلی روی سن آمد و گفت: «شاعر نیستم ولی اگر اجازه بدهید شعری را برای حضار قرائت کنم: من از عقرب نمی ترسم ولی از نیش می ترسم/ از آن گرگی که می پوشد لباس میش می ترسم/ از آن جشنی که اعضای تنم دارند خوشحالم/ ولی از اختلاف مغز و دل با ریش می ترسم/ هراسم جنگ بین شعله و کبریت و هیزم نیست/ من از سوزاندن اندیشه در آتیش می ترسم/ تنم آزاد، اما اعتقادم سست بنیاد است/ من از شلاق افکار تهی بر خویش می ترسم. از تمامی حضار که برای دیدن فیلم به سالن آمده اند تشکر می کنم».

مهرداد غفارزاده کارگردان فیلم نیز با حضور روی سن در جملاتی کوتاه گفت: «صحبت درباره فیلم را به بعد از اکران آن موکول می کنم زیرا درباره آن صحبت های فراوانی دارم. به دلیل کمبود وقت تنها از دوستان عزیز تقاضا می کنم تا آخرین لحظه به تماشای فیلم بنشینند. حرف هایم را در فیلم زده ام و امیدوارم نتیجه کار مورد پسند مخاطبان قرار گیرد».

در ابتدای مراسم جواد یحیوی با قرائت نام تمام بازیگران و عوامل فیلم از آنان تشکر کرد.

با پایان مراسم غفارزاده با حضور روی سن از اشکالات جزئی که در رنگ و صدای این نسخه از فیلم هنگام اکران وجود داشت عذرخواهی کرد.

نیوشا ضیغمی، علی سرتیپی، امیرشهاب رضویان، اسماعیل فلاح پور، مسعود ردایی، حبیب اللهیاری، محمود گبرلو، مهری شیرازی، محمد حمزه ای، پردیس افکاری از جمله هنرمندان و مجید جلالی، سعید صادقی فر، محمد پاشایی از جمله ورزشکاران حاضر در مراسم بودند.

در ابتدای مراسم تمام بازیگران نوجوان پروژه همراه با یکدیگر وارد سالن شدند و در مقابل بنرهای فیلم عکس یادگاری گرفتند.

با توجه به نمایش فیلم تا ساعات پایانی شب جمعیت قابل توجهی تا پایان نمایش به تماشای فیلم نشستند.

همایون ارشادی و امیرحسین رستمی از بازیگران اصلی فیلم در مراسم حضور نداشتند.
در پایان پورکیان تهیه کننده پروژه بعد از اتمام مراسم گفت: «برای افتتاحیه این فیلم تصمیم گرفتیم که برای اولین بار از عنوان فرش فیروزه ای استفاده کنیم. رنگ فیروزه ای رنگ اصیل ایرانی و اسلامی بوده که در تمام معماری های اماکن مذهبی نیز به کار رفته است. با این حال مراسم با استقبال بسیار خوبی برگزار شد و تمامی افراد حاضر در سالن تا لحظه بالا آمدن تیتراژ پایان به تماشای فیلم نشستند».

او اضافه کرد: «به دلیل کمبود وقت نسخه ای که در سالن به نمایش درآمد اشکالاتی در زمینه رنگ و صدا داشت که بزودی این مشکل نیز مرتفع خواهد شد. در نهایت امیدوارم «دریا و ماهی پرنده» برخلاف جشنواره کودک که با ناعدالتی توسط مدیران کنار گذاشته شد، در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش درآید و توسط منتقدان و اهالی رسانه مورد بررسی و نقد قرار گیرد».


اکران دریا و ماهی پرنده در تهران

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : پنج شنبه 93 دی 11 ساعت 5:38 عصر
فیلم سینمایی دریا و ماهی پرنده شب گذشته طی مراسمی برای اولین بار در پردیس سینمایی کوروش به نمایش در آمد.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، مراسم رونمایی از فیلم سینمایی "دریا و ماهی پرنده" به کارگردانی "مهرداد غفارزاده" و تهیه کنندگی "امیر پورکیان" چهارشنبه دهم دی ماه با حضور بازیگران، عوامل و اصحاب رسانه در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

 

 

 


دریا و ماهی پرنده بر روی فرش فیروزه ای

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : چهارشنبه 93 دی 10 ساعت 12:48 صبح
فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» طی مراسمی برای اولین بار در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درمی آید.

 

مراسم رونمایی و فرش فیروزه ای فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه کنندگی امیر پورکیان، چهارشنبه دهم دی ماه با حضور بازیگران، عوامل و اصحاب رسانه در پردیس سینمایی کوروش برگزار می شود.

اسامی برخی از بازیگران و عوامل پشت صحنه پروژه سینمایی "دریا و ماهی پرنده"

 
امیر پورکیان
تهیه کننده
فریبا خلیلی
مدیر تولید
مهدی آقایی
برنامه ریز
توماج گودرزی
مدیر تدارکات
مهدی جمشیدی
مدیر روابط عمومی
علیرضا بختیاری
مدیر مالی
سحر زرندی
دستیار برنامه ریز
 امیر توسلی                 
مهرداد غفارزاده
آهنگساز
کارگردان
حمیدرضا غفارزاده
دستیار کارگردان
فرحناز خسروآبادی
منشی صحنه
نوید صلاحی
دستیار کارگردان
مازیار نوروزی
دستیار کارگردان
دانیال غفارزاده
دستیار کارگردان
علی احسانی
عکاس
پیام نصیری خرم
فیلمبردار پشت صحنه
مرتضی غفوری
مدیر فیلمبرداری
اسماعیل واشقانی
دستیار فیلمبردار
محسن بوجنوردی
دستیار فیلمبردار
حسین نادری
دستیار فیلمبردار
هادی افشار
صدابردار
محسن پرهیزکاری
دستیار صدا
مهیار ریحان صفت
دستیار صدا
شاهین یارمحمدی
تدوین
عظیم مرکباتچی
نقاش
قاسم ترکاشوند
طراح صحنه
سعید پیرهادی
دستیار صحنه
وحید زارعمند
مدیر صحنه
علی سوادی
دستیار صحنه
امیر حسین موسوی
دستیار صحنه
مهناز نوروزی
دستیار لباس
مریم محمد پور
دستیار لباس
مریم اطیابی
طراح گریم
سعید سرابی
دستیار گریم
مهشید متهیر پسند
دستیار گریم
همایون ارشادی
بازیگر
نیوشا ضیفمی
بازیگر
نادر فلاح
بازیگر
امیر حسین رستمی
بازیگر
سید جواد طاهری
بازیگر
علی اکبر صحرایی
بازیگر
ارشیا طالبی
بازیگر
محمد رحمانی
بازیگر
محمد حسین عدلی
بازیگر
یاشار حمید زاده
بازیگر
مازیار نوروزی
بازیگر
محسن تمیزی
بازیگر

پیشنهاد راه اندازی خانه شهید در محله طرشت

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : یکشنبه 93 آذر 30 ساعت 1:13 صبح
دبیر شورایاری محله طرشت از پیشنهاد راه اندازی خانه شهید منطقه 2 در محله طرشت خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت از پیشنهاد راه اندازی خانه شهید منطقه 2 در محله طرشت به مسوول امور ایثارگران شهرداری منطقه 2 خبر داد و افزود؛ با توجه به اینکه قرار است در هر منطقه از شهرداری تهران خانه شهید منطقه راه اندازی شود و آن مکان تبدیل به موزه شهدای منطقه گردد، به همین منظور با بررسی های بعمل آمده در خصوص مکان یابی مناسب در سطح منطقه، شورایاری محله طرشت پیشنهاد احداث خانه شهید منطقه 2 در ضلع شمال شرق میدان سماء را به شهرداری منطقه 2 ارائه نمود.

جمشیدی در خصوص فعالیت خانه شهید منطقه 2 گفت؛ خانه شهید منطقه به نوعی موزه شهیدان هر منطقه به شمار میرود و در آن آثار و دست نوشته های شهدای گرانقدر منطقه جمع آوری و در معرض نمایش عموم قرار میگیرد.

دبیر شورایاری محله طرشت در خصوص این پیشنهاد گفت؛ پیش از این پیشنهاد تملک ملک به شهرداری ارائه گردید و در حال حاضر با مسوول ایثارگران منطقه 2 این موضوع در میان گذاشته شد که مقرر گردید پیگیری در این خصوص صورت و در صورت موافقت شهرداری و خانواده محترم شهید منظور، این ملک تملک و به خانه شهید منطقه 2 تبدیل گردد.

شایان ذکر است به زودی از کتاب فرهنگ نامه شهدای محله طرشت تحت عنوان کتاب عرشیان رونمایی می گردد.


طراحی مدل موهای منطبق بر ارزشهای ایرانی اسلامی

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : جمعه 93 آذر 28 ساعت 3:21 عصر
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، برگزاری جشنواره مدل موی مردانه را در راستای حرکت این کارگروه به سمت موضوعات سبک زندگی دانست.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، اولین جشنواره مدل موی مردانه اسفندماه امسال در تهران برگزار می‌شود. حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس در مورد این جشنواره گفت: حوزه فعالیت‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس در حال حرکت به سمت توجه به موضوعات مختلف سبک زندگی است. با توجه به اینکه یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری، بحث آرایش موی سر مردان است، تصمیم گرفته شد در این زمینه کار تخصصی انجام شود.

قبادی افزود: با همکاری اتحادیه صنف آرایشگران مردانه و اساتید دانشگاه، اولین جشنواره مدل موی مردانه در تهران برگزار می‌شود. این جشنواره با هماهنگی کارگروه ساماندهی مد و لباس و توسط اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران برگزار خواهد شد. قصد داریم در نهایت محصولی که از این جشنواره تهیه می‌شود را در قالب یک ژورنال مدل مو در اختیار مراکز و آرایشگاه‌های مردانه قرار دهیم.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس ادامه داد: حال که در این حوزه قرار گرفته‌ایم، امیدواریم بتوانیم نمونه‌های منطبق با ارزش‌های ایرانی و اسلامی را به علاقه‌مندان و فعالان این حوزه معرفی کنیم.

لازم به ذکر است جشنواره "هنر دهم" با دبیری مهدی جمشیدی برگزار می‌شود و مهلت ثبت نام و ارائه آثار تا 11 دی ماه ادامه دارد.


تهران میزبان هفته فرهنگی اردبیل

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : جمعه 93 آذر 28 ساعت 11:21 صبح
هفته فرهنگی استان اردبیل سوم تا 9 دی ماه با هدف معرفی و رونمایی دستاوردهای فرهنگی و هنری این استان در برج میلاد تهران برگزار می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، برپایی نمایشگاه معرفی دستاوردهای فرهنگی، تاریخی، هنری و جاذبه های گردشگری استان اردبیل از دیگر برنامه های هفته فرهنگی استان در برج میلاد تهران است.

همچنین دراین نمایشگاه علاوه بر محصولات فرهنگی، صنایع دستی و هنرهای سنتی، آیین ها و رسوم سنتی و محلی استان اردبیل نیز معرفی خواهد شد.

دبیر هفته فرهنگی استان اردبیل با بیان اینکه چهارم مردادماه به عنوان روز ملی اردبیل به تصویب شورای فرهنگ عمومی رسیده، تصریح کرد: هفته فرهنگی اردبیل با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری منطقه دو تهران در برج میلاد برگزار می شود.

مقرر شده شهرداری منطقه دو تهران یک میلیارد ریال برای برگزاری هرچه باشکوهتر هفته فرهنگی اردبیل در برج میلاد پرداخت کند.

مراسم افتتاحیه هفته فرهنگی اردبیل در ساعت 8.5 صبح روز سوم دی ماه سال جاری برگزار میگردد و در مراسم افتتاحیه فرهنگ تولید، اشتغال و توسعه اقتصادی با زیربنای فرهنگی را بر اساس منویات رهبر انقلاب به نمایش گذاشته میشود.

در ادامه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه دو با اشاره به مشارکت شهرداری این منطقه در برپایی هفته فرهنگی اردبیل، گفت: این برنامه از 3 تا 9 دیماه با همکاری نخبگان اردبیل در برج میلاد برگزار می‌شود که بازدید از آن از 10 صبح تا 10 شب امکان‌پذیر است.

ذبیح‌الله زارع افزود: هفته فرهنگی اردبیل شامل دو بخش نمایشگاهی و مراسمات است که هدف از برپایی آن نشان دادن توانمندی‌های اردبیل و ظرفیت‌های آن در زمینه‌های تاریخی، کشاورزی، اجتماعی، فرهنگی و ... است.

وی ادامه داد: در بخش نمایشگاهی هر شب در مدت برپایی هفته فرهنگی اردبیل از ساعت 18 تا 21 یک برنامه برگزار می‌شود که شامل شعر آئینی، ادبی، موسیقی آذری، دفاع مقدس و ... است؛‌همچنین از مفاخر و مشاهیر اردبیلی ساکن تهران دعوت و تجلیل به عمل می‌آید.

زارع با اشاره به اینکه هر یک از مناطق شهرداری تهران دست کم متولی یک استان هستند، گفت: تقسیم‌بندی استان‌ها بین مناطق توسط معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری انجام می‌شود. برای مثال یک ماه پیش شهرداری منطقه 6 هفته فرهنگی استان لرستان را در پارک هنرمندان برگزار کرد. در هفته فرهنگی اردبیل نیز به دنبال آن هستیم که همه ظرفیت‌های موجود در تهران که متعلق به اردبیل است، شناسایی و در خانه اردبیل تجمیع شود.

زارع در پایان ابراز امیدواری کرد:‌هموطنان بتوانند طی مدت برگزاری هفته فرهنگی اردبیل از این نمایشگاه بازدید کرده و از بازار کالاهای اردبیل استفاده کند تا از این رهگذر اقتصاد این استان تقویت شود.

 


فرهنگ نامه شهدای محله طرشت منتشر میشود

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : سه شنبه 93 آذر 25 ساعت 12:5 صبح

دبیر شورایاری محله طرشت از انتشار کتاب عرشیان (فرهنگ نامه شهدا) خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت از تکمیل بانک اطلاعات شهدای محله طرشت خبر داد و گفت: کتاب عرشیان(فرهنگ نامه شهدا) سرداران شهید و شهدای محله طرشت آماده چاپ میباشد.

جمشیدی در این خصوص گفت، این کتاب برای اولین بار در مقیاس محله در شهر تهران منتشر میشود و به سفارش شورایاری محله طرشت آماده و مجری طرح آن گروه نواندیش بصیر میباشد.

دبیر شورایاری محله طرشت در خصوص محتوای کتاب گفت؛ اسامی 100 شهید گرانقدر محله طرشت بصورت لیستی و تعداد 14 شهید با درج مشخصات و فرازی از دل نوشته شهید و مشخصات 50 شهید هم بصورت کادری منتشر خواهد شد.

جمشیدی در خصوص جمع آوری اطلاعات شهدای محله افزود؛ متأسفانه پس از گذشت 25 سال از دوران دفاع مقدس، بانک کامل و جامعی از اطلاعات شهدا در دسترس نبود و تیم پژوهشی نواندیش بصیر با تحقیقات میدانی و پژوهش محلی توانستند اطلاعات 100 شهید گرانقدر محله را جمع آوری و به روز نمایند.

مدیر عامل گروه نواندیش بصیر در خصوص اجرای این طرح گفت؛ پس از انتشار عرشیان محله طرشت در نظر است با مشارکت شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران در سایر محله های شهر تهران این کتاب تهیه و منتشر گردد.

جمشیدی در خصوص توزیع کتاب افزود؛ در نظر است پس از آماده شدن کتاب، مراسم رونمایی در یکی از مساجد محله با حضور خانواده معظم شهدا برگزار گردد.

ایشان در خصوص فعالیت های شورایاری محله طرشت گفت؛ به سفارش شورایاری محله طرشت و همت گروه نواندیش بصیر، پیش از این 3 شماره گاهنامه اطلاع رسانی، 1 جلد کتاب گزارش عملکرد شورایاری و کتاب بام تهران(بانک اطلاعات محله طرشت) منتشر و توزیع گردیده است.

وی در خصوص اطلاع رسانی از عملکرد شورایاری به اهالی محله افزود؛ گروه نواندیش بصیر با در دست داشتن بانک اطلاعات شماره های همراه ساکنین محله در 4 بلوک تقسیم شده، کلیه عملکرد شورایاری را با ارسال پیامک انبوه به اطلاع ساکنین رسانده است.


فراخوان نخستین جشنواره هنر دهم منتشر شد

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : سه شنبه 93 آذر 18 ساعت 3:36 عصر
نخستین جشنواره "هنر دهم" در بخش برترین‌های مدل مو مردانه برگزار می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری ناب، نخستین جشنواره "هنر دهم" با رویکرد ترویج الگوهای آرایش و پیرایش و همسو با شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در بخش برترین‌های مدل مو مردانه برگزار می‌شود.

این جشنواره قرار است به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و نظارت کارگروه ساماندهی مد و لباس معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمستان 93 برگزار شود و مجری طرح آن "گروه نواندیش بصیر" است.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند پس از ثبت نام در دبیرخانه با توجه به شرایطی که در نظر گرفته شده است وارد عرصه رقابت شوند.

شرکت کنندگان باید دارای پروانه کسب و یا شاغل در واحد صنفی دارای پروانه کسب از اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران باشند و در انتخاب مدل به شاخصه‌هایی همچون عدم تشابه به فرهنگ غرب، عدم شباهت به اصلاح زنانه و عدم شهره شدن در انظار عمومی توجه نمایند.

شاخص‌های امتیاز بندی مدل‌ها عبارتند از: انتخاب مدل بر مبنای فرهنگ ایرانی، خط بندی، سشوار و فرم بندی، محو سازی مو در کنار خط ها، هماهنگی اصلاح مو با الگوی مرفولوژی، استفاده صحیح از حالت دهندگان است. سن مدل‌های انتخابی باید بالای 18 سال تمام باشد.

مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار تا پایان وقت اداری روز 5 دی ماه اعلام شده و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره تلفن 77625493 تماس حاصل نمایند و یا به نشانی: تهران، دروازه شمیران، ابتدای خیابان برادران قائدی(هدایت سابق)، کوچه زرافشان، پلاک 12، اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، طبقه همکف، دبیرخانه نخستین جشنواره "هنر دهم" مراجعه کنند.


<      1   2   3   4   5   >>   >



بازدید امروز: 1 ، بازدید دیروز: 40 ، کل بازدیدها: 252262
پشتیبانی و بروز رسانی : "گروه ناب"