سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کنسرت گروه آوازی تهران برگزار می کند

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : چهارشنبه 93 خرداد 14 ساعت 12:15 عصر
سلماز جوان بخت خبر داد
آوای زمین من (کنسرت گروه آوازی تهران) به رهبری میلاد عمرانلـو مورخ 21و22و23 خرداد ماه سال 1393 در سالن رودکی برگزار می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، سولماز جوان بخت در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی گفت؛ در این کنسرت، گروه آوازی تهران با هدف معرفی تعدادی از آثار کرال آهنگسازان معاصر و نیز آثار کرال مناطق مختلف دنیا، قطعاتی از sir john tavener-eric whitacre-trond kverno-thomas caplin-vaclovas augustinas-erlend fagertun و احمد پژمان را به روی صحنه خواهند برد.


در این برنامه آتنا مستعان اشتیاقی به عنوان تکنواز ویولنسل، گروه آوازی تهران و میلاد عمرانلو را همراهی میکند.

لازم به ذکر است علاقه مندان می بایست نسخه چاپی بلیت های خود را هنگام ورود به سالن همراه داشته باشند.

شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیت

09368594876 و 22204119

پدرام طهماسبیان 09354272120

 

نمایندگان فروش

سی گذر 09368594876

آموزشگاه تنـال 88911124

دلپخش 22204119

دارینوش 22000400

کافه کهن 88592771

پرشیا 83880

پاز 22587846

آموزشگاه نوای امین 88801236و 09383229379

دنیا 22747616

سورنا 44697905


لزوم ساخت سالن های نمایش محلی در تهران

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : شنبه 93 خرداد 3 ساعت 2:24 عصر
مدیر روابط عمومی خانه فیلم پروان گفت: به طور یقین ساخت سالن های نمایش فیلم در تهران می تواند به نوعی در ارتقاء صنعت سینما و تماشای گروهی فیلم نقش به سزایی ایفا نماید.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، مهدی جمشیدی مدیر روابط عمومی خانه فیلم پروان گفت: به طور یقین ساخت سینماهای  مجهز در کشور به خصوص شهر تهران برای متولیان این صنعت توجیه اقتصادی ندارد و استقبال کم مردم به تماشای فیلم در سینما باعث شده است که ساخت سینما در دستور کار دولت مردان و یا بخش خصوصی قرار نگیرد.

جمشیدی افزود؛ اما امروزه در پایتخت، سراهای محله توسط شهرداری بنا شده است که خدمات فرهنگی، اجتماعی و هنری در آن صورت می گیرد، به طور حتم تمرکز سینماها در نقاط مرکزی شهر یکی از دلایلی است که مراجعه به آن از تمام نقاط تهران با مشکل ترافیکی و مسیر مواجه می گردد و همین امر باعث می شود که ساخت سالن های نمایش فیلم در تمامی نقاط تهران این مشکل را برطرف نماید.

وی در پایان اظهار داشت؛ و اما آنچه در این جا  مورد بحث می باشد و به مسوولین سینمایی و بخش خصوصی به خصوص شهرداری تهران پیشنهاد می گردد، توجه به ساخت سالن های نمایش فیلم در مقیاس محلی است که با اجرای این طرح، بیش از 200 سالن نمایش با گنجایش حداقل 50 نفر در سراهای محلات احداث می شود و این عمل می تواند به نوعی در ارتقاء صنعت سینما، به خصوص سالن های نمایش و تشویق مردم به تماشای فیلم در کنار سایر شهروندان نقش به سزایی ایفا نماید.


تصاویر جدید از دریا و ماهی پرنده

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : دوشنبه 93 اردیبهشت 15 ساعت 8:36 عصر
فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به تهیه کنندگی امیر پورکیان آخرین مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد و به زودی آماده نمایش می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ناب و به نقل از روابط عمومی خانه فیلم پروان؛ تدوین، صداگذاری و موسیقی فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به پایان رسیده و به زودی برای دریافت پروانه نمایش این فیلم سینمایی اقدام می شود.

 

 

این فیلم سینمایی 30 دی ماه 92 در تهران کلید خورد و بعد از 35 روز، فیلمبرداری آن هفتم بهمن ماه به پایان رسید.

همایون ارشادی، نیوشا ضیغمی، نادر فلاح، امیر حسین رستمی، سید جواد طاهری، علی اکبر صحرایی، ارشیا طالبی، محمد رحمانی، محمد حسین عدلی، یاشار حمیدزاده، مازیار نوروزی و محسن تمیزی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم نوشته مشترک غفارزاده و اکبر روح و محصول موسسه هنری خانه فیلم پروان است.

از جمله عوامل این فیلم سینمایی می توان به تهیه کننده: امیر پورکیان، مدیر تولید: فریبا سادات خلیلی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: الهام اطیابی، مدیر تدارکات: توماج گودرزی، برنامه ریز: مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان: حمیدرضا غفارزاده، مدیر مالی:علیرضا بختیاری، مدیر روابط عمومی:مهدی جمشیدی اشاره کرد.

همچنین امیر توسلی آهنگسازی این فیلم سینمایی را برعهده داشت. حامد جلالی صداگذاری و شاهین یارمحمدی تدوین فیلم را انجام دادند.

«دریا و ماهی پرنده» به زودی طی یک اکران خصوصی برای مسئولان سینمایی، هنرمندان و خبرنگاران به نمایش در می آید.

 


وکیل پور رئیس فرهنگسرای فناوری اطلاعات شد

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : سه شنبه 93 اردیبهشت 9 ساعت 12:23 صبح
با حکم رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی وکیل پور به عنوان رئیس فرهنگسرای فناوری اطلاعات منصوب شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، با صدور حکمی از سوی حجت الاسلام شهاب مرادی، مهدی وکیل پور به سمت رئیس فرهنگسرای فناوری اطلاعات منصوب شد.

وکیل پور بیش از این مسئولیت های مشاور جوان و عضو گروه مشاوران جوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو کمیته مدیریت شهری و شوراهای دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیر حوزه نظارت و بازرسی ستاد راهبری مدیریت محله شهرداری تهران، مسئول پهنه جنوب امورشورایاری های معاونت امور مناطق شهرداری تهران، معاون امور مناطق خانه شهریاران جوان (امور جوانان شهرداری تهران) و مسئول ستاد مشارکت های اجتماعی شهرداری منطقه 17 تهران را به عهده داشته است .

وی  دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته معارف اسلامی و مدیریت صنعتی از دانشگاه امام صادق(ع) است. تهیه و تالیف کتاب های " شورایاری ها، ساز و کاری برای مشارکت شهروندان "- انتشارات آستان قدس رضوی( به نشر ) – سال 1390 و کتاب آموزشی "مدیریت محله "- انتشارات مدبران – سال 1389 از جمله سوابق علمی او به شمار می آید.

 


تهیه ژورنال مدل موی ایرانی

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : پنج شنبه 93 اردیبهشت 4 ساعت 5:47 صبح

تهیه ژورنال مدل موی ایرانی، اسلامی در دستور کار اتحادیه


به گزارش پایگاه خبری ناب، مشاور روابط عمومی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران گفت: پس از شناسایی آرایشگران مردانه تهران و همچنین معرفی منتخبین آرایشگران سراسر کشور توسط اتحادیه های صنفی هر شهرستان، در نظر داریم مسابقه بزرگ آرایشگران را به منظور تهیه مدل های موی ایرانی برگزار نماییم.

مهدی جمشیدی در این خصوص گفت، هر آرایشگر با ارسال عکس از اصلاح موی سر، قبل و بعد از اصلاح مشتری خود در این مسابقه شرکت می کند و عکس های ارسالی در کمیته 7 نفره اتحادیه بررسی و برترین های آن در همایشی معرفی می گردند.

جمشیدی در خصوص مدل های منتخب گفت: از آثار منتخب در تهیه ژورنال مدل موی ایرانی، اسلامی استفاده خواهد شد و آرایشگر می تواند نام پیشنهادی مدل اصلاح خود را اعلام نماید که پس از تأیید آن، مدل منتخب با نام پیشنهادی و مشخصات آرایشگر در ژورنال ثبت خواهد شد.

مشاور روابط عمومی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در خصوص همکاری با سایر نهاد های ذی ربط گفت: متأسفانه در سال 92، با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص مکاتبه گردید که تا کنون جوابی از آن معاونت داده نشده است.

جمشیدی با توجه به نام گذاری امسال به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" توسط رهبر معظم انقلاب افزود: در نظر داریم جلسه مشترکی با معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر تهران، وزارت صنعت، معدن و تجارت، اداره اماکن فاتب و همچنین بسیج اصناف برگزار و اعلام نماییم: (عزم ملی از ما، مدیریت جهادی از شما)


ایجاد گیشه کتاب در آرایشگاههای تهران

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : چهارشنبه 93 فروردین 20 ساعت 11:3 صبح
رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران گفت: تنها صنفی که مشتری در انتظار نوبت است صنف آرایشگران است و از همین رو به دنبال ایجاد گیشه کتاب در آرایشگاه‌های درجه 1 هستیم.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، مصطفی گواهی در اولین نشست خبری خود در سال 93 اظهار کرد: در برخی مکان‌های غیر قانونی و بدون جواز کسب، آقایان به اصلاح و آرایش بانوان می‌پردازند و بارها دیده شده که این افراد در آپارتمان‌های مسکونی به ارائه خدمات به مشتریان می‌پردازند.

وی افزود: بر اساس آخرین نرخ گذاری صورت گرفته در سال گذشته به احتمال زیاد با افزایش هزینه‌های جانبی نرخ ارایشگاه‌ها نیز دچار تغییر خواهد شد.

او با بیان این‌که از سال 1391 نرخ گذاری توسط اتحادیه زیر نظر مجمع امور صنفی صورت می‌گیرد گفت: نرخ فعلی با افزایش 50 درصدی نسبت به نرخ قبلی در حال اجرا است که خدمات اضافی در نرخ نامه جدید با توافق طرفین (مشتری و آرایشگر) انجام می‌شود.

وی افزود: حدود صنفی (فاصله مکانی آرایشگاه‌ها از یکدیگر) که در گذشته رعایت نمی‌شد و به عنوان یک قانون به آن نگاه نمی‌شد در حال حاضر با فاصله 300 متری رعایت می‌شود.

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه از اهداف سال 93 به ایجاد انجمن صنفی کشوری، تشکیل انجمن اسلامی، ایجاد کمیته سازش بین کارفرما و آرایشگر پورسانتی اشاره کرد و گفت: برای یکپارچگی صنف آرایشگران و ارتقای آنها به دنبال اجرای این اهداف هستیم.

گواهی یادآور شد: از سوی دیگر به دنبال شناسایی عرف کار آرایشگری به وزارت کار هستیم تا روابط کارفرما و کارگر به درستی رعایت و نظارت شود.

وی با اشاره به این‌که کار آرایشگری باعث ایجاد بیماری‌های پوستی و مفصلی می‌شود افزود: به دنبال کاهش سن بازنشستگی آرایشگران و معرفی این حرفه به عنوان مشاغل سخت هستیم.

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تاکید کرد: برای راحتی خیال و اطمینان آرایشگر پورسانتی و کارفرما کارت شناسه صنفی از سوی اتحادیه برای آرایشگران بدون مکان و جواز کسب صادر خواهد شد.

او با اشاره به 2000 عضو اتحادیه آرایشگران مردانه گفت: تعداد بازرسان اتحادیه افزایش یافته و در هشت منطقه تعریف شده تهران مشغول به نظارت هستند.

وی در پاسخ به این سوال که احتمال جمع‌آوری اتحادیه‌های کشوری بسیار زیاد است و در این حال شما چگونه به دنبال اتحادیه کشور آرایشگران هستید بیان کرد: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا اتحادیه‌های کشوری جمع نشوند و اگر این اتفاق رخ دهد انجمن صنفی  آرایشگران را دایر خواهیم کرد.

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه یادآور شد: تنها صنفی که مشتری در انتظار دارد صنف آرایشگران است و از همین رو به دنبال ایجاد گیشه کتاب در آرایشگاه‌های درجه 1 هستیم.

وی با ابراز تاسف از استفاده برخی بازیکنان فوتبال از مدل‌های شیطان پرستی و خارج از عرف گفت: با برپایی مسابقه آرایشگری از طریق اتحادیه به دنبال به رخ کشاندن مدل‌های موی ایرانی هستیم.

او همچنین با اشاره به حذف برخی فاکتورهای سازمان بهداشت محیط گفت: سنگ شدن تمام دیوارها، وجود کف‌شور، استفاده از روپوش سفید و دستگاه‌های ضد عفونی از فاکتورهای این سازمان حذف شد.

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه در پایان بیان کرد: 43 نفر برای انتخابات هیات مدیره و هفت نفر برای انتخابات بازرسان که طبق قانون نظام صنفی جدید در پایان بهار برگزار خواهد شد ثبت نام کرده‌اند.

به گفته وی در حال حاضر اصلاح سر بدون شست‌وشو در واحد صنفی درجه یک 12 هزار تومان‌، اصلاح سر کودکان (دانش آموزی) 8000 تومان،‌اصلاح سر با ماشین 6000 تومان و اصلاح صورت با ماشین 5000 تومان است که ارائه این خدمات در واحد صنفی درجه 2 حدود 2000 تومان کمتر محاسبه شده است.


هنر دهم چیست؟

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : چهارشنبه 93 فروردین 6 ساعت 3:50 عصر
این مطلب زیاد به گوش‌تان خورده است که سینما هنر هفتم است، اما آیا با خودتان فکر کرده اید که شش هنر دیگر کدامند؟ یا اینکه سینما از چه لحاظ هنر هفتم به شمار می آید؟

 

به گزارش پایگاه خبری ناب به نقل از پایگاه خبری تحلیلی نواندیش بصیر، هنر از نظر کارشناسان به همه ی کوشش های خلّاق انسانی گفته می شود که ارتباط مستقیم با بقا و تولید مثل نداشته باشد. این تعریف خیلی کلی است و برای باز شدن مفهوم بهتر است سه مورد از مهمترین وجه اشتراک آثار هنری را بدانیم ، به امید اینکه میزان هنری بودن اثر درک بهتری داشته باشیم.

1- تخیل: که مهمترین عامل شکل گیری اثر هنری است.

2- عاطفه و احساس هنرمند: همه ی آثار هنری از عاطفه و احساس هنرمند سرچشمه می گیرند نه از تفکرمنطقی و عقلانی او

3- چند معنایی: دو ویژگی بالا به شکل گیری چندمعنایی شدن هنر کمک می کند و اثر هنری را از یک اثر تک بعدی به دور می سازد.

در یک تقسیم بندی کلی، ارسطو هنر ها را در هفت شاخه ی زیر دسته بندی می کند:

1-موسیقی

2-هنر های دستی مانند مجسمه سازی، شیشه‌گری، و...

3- هنرهای ترسیمی شامل نقاشی، خطاطی، عکاسی، و...

4-ادبیات شامل شعر و داستان، نمایشنامه، فیلمنامه و نثر

5- معماری

6- حرکات نمایشی

7- هنرهای نمایشی شامل سینما، تئاتر، و ...

تقسیم‌بندی‌ هفت هنر مشهور و اجمالی به ترتیب سادگی در درک عبارتند از:

1- موسیقی

2- نقاشی

3- نویسندگی

4- هنر های دستی

5- شعر

6- تئاتر

7- سینما

نمونه دیگر تقسیم‌بندی هفت هنر به ترتیب زمان ایجاد یا توسعه عبارتند از:

1- نقاشی

2- هنر های تجسمی (نقاشی، طراحی، تندیس‌گری، عکاسی و چاپ)

3- معماری

4- ادبیات

5- موسیقی

6- تئاتر

7- سینما

البته به صورت غیر رسمی عنوان هنر هشتم و نهم برای هنر های زیر بکار رفته است.

روابط عمومی (روزنامه‌نگاری، خبرنگاری، تبلیغات و در مجموع رسانه)

دوبله

 و اما به زودی، پایگاه خبری تحلیلی نواندیش بصیر، هنر دهم را معرفی خواهد کرد.

 


محصولات خانه فیلم پروان

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : شنبه 92 اسفند 10 ساعت 10:2 عصر
روابط عمومی موسسه هنری خانه فیلم پروان، اسامی محصولات تولیدی خود را منتشر کرد.

به گزارش  پایگاه خبری ناب،  مهدی جمشیدی مدیر روابط عمومی خانه فیلم پروان گفت:  فیلم های  "به خاطر مهدی"، "پارسا و رویا"، "سرنوشت"، "شمال شهر جنوب شهر"، "خیابان یکطرفه"، "شهر تنهایی"، "عاشق کشی"، "میخوام بازیگرشم"، سریال "نوعی نگاه"  از جمله فیلم هایی هستند که از ابتدای فعالیت موسسه تاکنون، تولید و در شبکه نمایش خانگی عرضه گردیده اند.

جمشیدی در خصوص تولیدات امسال موسسه افزود: تله فیلم "حسرت" در حال تولید می باشد و پروژه سینمایی "دریا و ماهی پرنده" در مرحله تدوین و صداگذاری است.

 

 

 


پایان دریا و ماهی پرنده در جزیره کیش

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : پنج شنبه 92 اسفند 8 ساعت 11:55 عصر
مدیر روابط عمومی خانه فیلم پروان گفت: فیلم برداری پروژه سینمایی دریا و ماهی پرنده در جزیره کیش به پایان رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، مهدی جمشیدی مدیر روابط عمومی خانه فیلم پروان از پایان فیلم برداری پروژه سینمایی دریا و ماهی پرنده خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، فیلم برداری پروژه در تهران در روز دوشنبه هفته جاری در لوکیشن کانون اصلاح و تربیت که در محله دارآباد تهران ساخته شده بود به پایان رسید و فیلم برداری سکانس پایانی فیلم، امروز در جزیره کیش انجام گردید.

جمشیدی در خصوص مدت کار پروژه گفت:  فیلم برداری پروژه در روز سی ام دی ماه در محله دارآباد  تهران آغاز  و فیلم برداری آن 35 روز به طول انجامید.

وی به تدوین همزمان فیلم اشاره کرد و گفت: شاهین یارمحمدی کار تدوین پروژه را انجام خواهد داد و صداگذاری آن به حامد جلالی سپرده شده است.

جمشیدی در خصوص ساخت موسیقی متن فیلم گفت: فیلمنامه به نوعی با موسیقی متن پیام خود را واضح بیان می کند و همین امر باعث شد که نگاه ویژه ای به ساخت موسیقی آن شود و به همین خاطر، امیر توسلی که کارنامه درخشانی در آهنگسازی دارد و ساخت موسیقی مختارنامه را در کارنامه خود دارد، ساخت موسیقی متن فیلم را به عهده گرفته است.

در پایان، روابط عمومی پروژه سینمایی دریا و ماهی پرنده، ضمن تشکر از کلیه عوامل و بازیگران فیلم و همچنین خبرنگاران باشگاه خبرنگاران، تسنیم، ایسنا، فارس، مهر، ایرنا، طبنا، بانی فیلم، جام جم، همشهری و .... که در طول مدت فیلم برداری پروژه با انعکاس صحیح و به موقع اخبار پروژه یاری رسان ما بودند، قدردانی نمود.


دریا و ماهی پرنده در آیینه تصویر

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : چهارشنبه 92 اسفند 7 ساعت 7:34 عصر
روابط عمومی پروژه سینمایی دریا و ماهی پرنده، عکس های پشت صحنه پروژه را منتشر کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب و به نقل از روابط عمومی خانه فیلم پروان، تعدادی از عکس های پشت صحنه پروژه سینمایی "دریا و ماهی پرنده" منتشر شد.

 

 

 

 

 


<      1   2   3   4   5   >>   >



بازدید امروز: 38 ، بازدید دیروز: 19 ، کل بازدیدها: 252259
پشتیبانی و بروز رسانی : "گروه ناب"