سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فعالیت برای ساخت خط 3 در سه شیفت انجام می شود

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : چهارشنبه 91 اسفند 16 ساعت 9:15 صبح
مدیرعامل شرکت متروی تهران گفت: با فعالیت در سه شیفت اردیبهشت ماه سال 92، 12 کیلومتر از خط 3 متروی تهران مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری ناب ، هابیل درویش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: 12 کیلومتر از خط 3 متروی تهران در اردیبهشت ماه سال 92 به طور رسمی به بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: این 12 کیلومتر با 9 ایستگاه در حال ساخت است و کار نیز طبق زمانبندی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه 4 ایستگاه از 9 ایستگاه در فاز اول مورد بهره برداری قرار می گیرند گفت: 5 ایستگاه باقی مانده در فاز بعدی با مجهز شدن به ایستگاه بلیط فروشی نیز مسافرگیری انجام خواهند داد.

درویش افزود: هم اکنون در 3 شیفت کاری فعالیت ساخت انجام می شود و همزمان نیز تشکیلات ریل گزاری و تجهیزات نیز انجام می شود.

مدیر عامل شرکت متروی تهران گفت: این 12 کیلومتر از اتوبان آزادگان تا چهار راه ولیعصر (عج)، را شامل می شود و در فاز اول 4 ایستگاه میدان منیریه، راه آهن، قلعه مرغی و اتوبان آزادگان مورد بهره برداری قرار گرفته و مسافرگیری انجام می دهند.

وی خاطرنشان وی خاطرنشان کرد: 5 ایستگاه باقی مانده نیز بعد از آن با ساخت سالن بلیط فروشی در فاز دوم به مسافرگیری خواهند پرداخت.


اتمام عملیات بهسازی ترافیکی پل سید خندان

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : سه شنبه 91 اسفند 15 ساعت 10:9 صبح
شهردار منطقه 7 با اشاره به پیشرفت 75 درصدی پروژه بازسازی و بهسازی پل سید خندان از بهره برداری کامل ترافیکی این پل تاریخی تا پایان سال جاری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری ناب، دکتر رمضان میرعباسی درحاشیه بازدید از روند اجرای عملیات پل سیدخندان گفت: با کوتاه شدن مراحل اجرای کار ضمن حفظ کیفیت پروژه، در آستانه عید نوروز این پل تاریخی به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی با اشاره به اتمام فعالیت های عمرانی و ترمیم پایه های پل سید خندان افزود: تسطیح معبر ،تخلیه کامل خاک و نخاله ،تجهیز اتاقک موتور پمپاژ آب ، نصب کیوسک راهنمایی و رانندگی ، رفع نواقص سکوهای میانی و نصب علائم ترافیکی از مواردی است که به طور کامل اجرایی شده است.
 
شهردار منطقه 7 ادامه داد: همزمان با اجرای عملیات بهسازی ، تکمیل ضلع غربی پایانه تاکسیرانی سیدخندان در دستور کار قرار گرفت و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
 
به گفته وی بخش شرقی پایانه تاکسیرانی سیدخندان نیز اوایل سال آینده آغاز می شود.
 
میرعباسی در ادامه پیشرفت امور زیباسازی پل سید خندان را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد : رنگ آمیزی فضای بصری این پل حدود 80 درصد پیشرفت داشته و عملیات آسفالت ریزی و خط کشی های ترافیکی آن نیز تا پایان اسفند به اتمام خواهد رسید.
 
وی در عین حال تسریع در بازسازی و تجهیز ساختمان اداری در ضلع غربی این پل را خواستار شد و تصریح کرد : تکمیل ساختمان اداری و نمازخانه این پل به سرعت در دستور کار قرار گیرد.
 
شهردار منطقه 7 افزود: علاوه بر اقدامات عمرانی، با اجرای عملیات مختلف زیباسازی و بهسازی تلاش می شود تا شهروندان تهرانی تغییرات بصری را در این نقطه پرتردد شهر احساس کنند.


احداث بیش از 28 آبنما در قلب پایتخت

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : دوشنبه 91 اسفند 14 ساعت 11:11 صبح
به مناسبت فرارسیدن سال نو، بیش از 18 آبنمای موزیکال و 10 آبنمای پرتابل در سطح منطقه 6 احداث می شود.
به گزارش پایگاه خبری ناب به نقل از روابط عمومی شهرداری ،محمد علی شهرامی فر رئیس اداره زیباسازی منطقه  از برنامه های اداره زیباسازی به مناسبت فصل همدلی خبر داد و افزود: به مناسبت فرارسیدن سال نو ، برنامه های متعددی همچون احداث بیش از 18 آبنمای موزیکال در نواحی شش گانه از جمله احداث آبنمای میدان فرهنگ با 30 درصد پیشرفت فیزیکی و آبنمای وصال شیرازی با 75 درصد پیشرفت و آذین بندی ثابت در طرح سه رنگ پرچم ایران در خیابان های کریم خان، بلوار کشاورز، میدان هفت تیر، ولیعصر(عج)، میدان فاطمی و اتوبان مدرس ، آذین بندی میادین و معابر و حاشیه بزرگراه های اصلی منطقه با ریسه های رنگی در مرحله اجرایی است.
 
شهرامی فر خاطر نشان کرد: تهیه و جانمایی 10 آبنمای پرتابل در سطح منطقه و نصب 18 عدد المان نوری در معابر مهم در دست اجراست و به صورت ویژه جداول، المان ها و پل های سواره رو پیاده رو در بزرگراه ها و خیابان هایی همچون بزرگراه کردستان، خیابان کارگر، خیابان فاطمی، کریم خان، میدان ولیعصر(عج) و هفت تیر رنگ آمیزی، پاکسازی و شستشو می شود.
 
رئیس اداره زیباسازی منطقه 6  افزود: از دیگر برنامه ها در طرح همدلی می توان به کاشی کاری دیوارها از جمله بزرگراه مدرس، نقاشی های دیواری متعدد از جمله اطراف میدان ایثار به متراژ 550 متر مربع ، خیابان ابطحی با 70 متر مربع، خیابان قائم مقام با 220 متر مربع و در پارک قزل قلعه با 69 متر مربع به همراه ساخت و نصب سفره هفت سین در میادین مهم اشاره کرد.

تخفیف 20 درصدی در نمایشگاههای بهاره

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : چهارشنبه 91 اسفند 9 ساعت 8:15 صبح
استاندار تهران گفت: میزان تخفیف ارائه شده از سوی فروشندگان در این نمایشگاه‌ها حداقل 20 درصد خواهد بود بطوری که در این نمایشگاه‌ها بیشتر کالاهای اساسی مردم که در طول سال ذخیره شده است، عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ناب ، مرتضی تمدن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره نمایشگاه‌های بهاره امسال تهران اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها نسبت به سال‌های گذشته گسترده‌تر خواهد بود و همچنین مواد خوراکی و پوشاک به طور متنوع‌تر در این نمایشگاه‌ها عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: میزان تخفیف ارائه شده از سوی فروشندگان در این نمایشگاه‌ها حداقل 20 درصد خواهد بود بطوری که در این نمایشگاه‌ها بیشتر کالاهای اساسی مردم که در طول سال ذخیره شده است، عرضه می‌شود.

استاندار تهران درباره فروش میوه شب عید مردم گفت: برای عرضه میوه شب عید مردم، 167 جایگاه در استان تهران شناسایی شده تا در این مکان‌ها میوه شب عید با قیمت مصوب به فروش برسد.

تمدن با بیان اینکه در استان تهران فروش فوق‌العاده خواهیم داشت داشت، تصریح کرد: 5 هزار و 600 واحد صنفی با تابلوی معرفی شده فروش فوق‌العاده خود را رسما در اسفند ماه آغاز خواهند کرد.

 وی ادامه داد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بازارهای میوه و تره‌بار به طور مجزا کالا و خدمات خود را در طول این مدت عرضه خواهند کرد.

استاندار تهران با بیان اینکه بازرسان با مرحله جدید نمایشگاه‌های بهاره حضور گسترده‌تری خواهند داشت، افزود: سامانه تلفن 124 پل ارتباطی مردم و مسئولان خواهد بود و مردم می‌توانند درصورت مواجه شدن با گران‌فروشی و هر مشکل دیگر با این شماره تماس بگیرند.

تمدن ادامه داد: گشت‌های بازرسی و تعزیرات در طول این مدت حضور بیشتری در مراکز عرضه کالاها خواهند داشت به طوری که 700 بازرس به صورت مستمر این فروشگاه ها را زیرنظر دارند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت استقبال مردم از نمایشگاه‌های بهاره، زمان برپایی این نمایشگاه‌ها تمدید خواهد شد.


بزرگترین مشکل تهران آلودگی هواست

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : دوشنبه 91 اسفند 7 ساعت 11:7 صبح
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اعلام این که اخیراً موضوع انتقال پایتخت از سوی برخی مسئولان دولتی مطرح می‌شود، گفت: اجرای این طرح هزینه‌های بسیار سنگینی را به کشور تحمیل می کند.

به گزارش پایگاه خبری ناب به نقل از گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهندس مهرداد لاهوتی افزود: این که کدام شهر به عنوان پایتخت انتخاب شود و انجام بسترسازی‌های لازم به این منظور و همچنین مشکلات فراوان دیگر از تبعات اجرای این طرح خواهد بود.
 
وی با اشاره به این که چنان‌چه در راستای رفع دو معضل بزرگ تهران اقدام شود، دیگر نیازی به اجرای طرح‌هایی از قبیل انتقال پایتخت و صرف هزینه‌های هنگفت ناشی از این جا به جایی نخواهد بود، اظهار کرد: بزرگ‌ترین مشکل تهران، مسأله آلودگی هواست.
 
لاهوتی در خصوص دلایل آلودگی هوای تهران گفت: یکی از مهم‌ترین علل آلودگی هوای تهران، کمبود ظرفیت وسایل نقلیه عمومی است و در صورتی که ناوگان حمل و نقل عمومی توسعه یابد، آلودگی هوا به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.
 
وی دومین مشکل بزرگ تهران را مستحکم نبودن ساختمان‌های این کلان شهر دانست و تصریح کرد: لازم است در جهت استحکام هر چه بیشتر ساختمان‌های تهران و مقاوم‌سازی آن‌ها در برابر بروز حوادثی مانند زلزله پیش‌بینی‌های لازم صورت پذیرد.
 
نایب رییس فراکسیون مدیریت شهری مجلس در پایان با تأکید بر این که با تحقق این دو مهم و برطرف کردن این دو معضل، تهران ‌می‌تواند به یکی از بهترین کلان شهرهای دنیا تبدیل شود، خاطرنشان کرد: دولت به جای انتقال پایتخت اعتبارات تهران را بپردازد.


بهار در بزرگراههای منطقه 4 نمایان می شود

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : شنبه 91 اسفند 5 ساعت 8:53 صبح
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 4 گفت: همزمان با احداث و بهره برداری از بزرگراه شهید باقری، 45 هکتار فضای سبز در بدنه این بزرگراه ایجاد شد.

به گزارش پایگاه خبری ناب ، حمید ناصحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از 100 هزار متر مربع فضای سبزدر سطح منطقه احداث شده است که سهم بزرگراههای سطح منطقه از این میزان فضای سبز بیش از 70 هزار متر مربع بوده است.

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4 با تشریح اقدامات صورت گرفته از ابتدای سال جاری تاکنون ادامه داد: از ابتدای سال جاری 5 هکتار فضای سبز در بزرگراه شهید باقری و خیابان استقلال احداث شده است که در حدود 45 هزار متر مربع آن مربوط به هفته اخیر بوده است.

ناصحی در ادامه از احداث فضای سبزعمودی در بدنه جنگل لویزان در محدوده بزرگراه امام علی (ع) و شیان خبر داد و تصریح کرد: در این اقدام 3800 متر مربع فضای سبزعمودی در بدنه جنگل لویزان احداث شد.

وی کاشت گل در سطح معابر و بوستان را یکی از مهمترین اقدامات این حوزه برشمرد و اظهار داشت: در این طرح بیش از 3000 گل با شرایط آب و هوایی فصول پاییز و زمستان در سطح معابر و بوستان های منطقه کاشته شده است.

ناصحی بیان کرد: در 7 ماهه سال جاری 9 بوستان محله ای به مساحت 41 هزار و 700متر مربع در سطح منطقه احداث شده است که سرانه فضای سبز برای هر نفر در منطقه 4 تا 8.45 متر مربع افزایش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به کمبود منابع آبی در حال حاضر استفاده عمده از گونه های درختی و درخچه ای مقاوم و کم نیاز یکی از راهکارهای اصلی در ایجاد و توسعه فضای سبز پایدار است که در حال حاضر در طراحی بزرگراههای سطح منطقه در نظر گرفته شده است.


احداث هفتمین بازار میوه و تره بار در قلب پایتخت

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : پنج شنبه 91 اسفند 3 ساعت 10:20 صبح
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 از احداث بازار میوه و تره بار در محدوده محله ایرانشهر – شیرودی در خیابان مفتح خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ناب ،جعفریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: در راستای تامین هر چه بیشتر امکانات رفاهی شهروندان، شهرداری منطقه 6 با همکاری شورایاری محله ایرانشهر اقدام به احداث بازار میوه و تره بار شیرودی کرد.

وی تصریح کرد: در آستانه فرا رسیدن روزهای پایانی سال بازار میوه و تره بار ایرانشهر – شیرودی در زمینی به مساحت یک هزار و 500 متر در خیابان ایرانشهر با تجهیز این بازار به امکانات لازم جهت ارائه انواع میوه، سبزیجات، لبنیات و مواد پروتئینی شامل مرغ، گوشت و مواد غذایی تامین خواهد شد.

جعفریان خاطر نشان کرد: اکنون 6 بازار میوه و تره بار در سطح منطقه فعال است و با اتمام مراحل طراحی، بازار میوه و تره بار دیگری در خیابان جهان آرا احداث شده تا از این طریق در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان وظیفه خود را در خدمات رسانی به آنها به نحو مطلوب به انجام رسانیم.


کنترل کامل ترافیک در اطراف بازارچه های نوروزی

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : چهارشنبه 91 اسفند 2 ساعت 12:17 عصر
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به برپایی بازارچه های نوروزی در سطح شهر تهران از کنترل کامل ترافیک در محورهای منتهی به این مراکز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ناب به نقل از باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ جمال بذرافشان گفت: از آنجایی که میزان حضور مردم برای خرید عید در روزهای تعطیل و ساعات عصرگاهی افزایش یافته، پلیس راهور تهران بزرگ با شناسایی مناطق مستعد ترافیک، در این محل ها مستقر و اقدام به روانسازی تردد کرده است. 
وی ادامه داد: بازارچه های نوروزی یکی از مهمترین موضوعات مورد توجه در روزهای پایانی سال است لذا محورهای منتهی به این مراکز تحت کنترل کامل ترافیکی قرار می گیرند و در این زمینه هماهنگی های کامل با شهرداری تهران انجام شده است. 
بذرافشان خاطر نشان کرد: بازارچه های نوروزی پارک ارم، بوستان ولایت، حکیمیه و مصلی تهران از پر مخاطب ترین این مراکز به حساب می آیند لذا پیش بینی های لازم صورت گرفته تا در صورت بروز ترافیک و توقف در تردد شهروندان بلافاصله گره باز شده و شهروندان درگیر ترافیک نشوند.


آغاز به کار جمعه بازاراجناس دست دوم درآستانه سال جدید

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : سه شنبه 91 اسفند 1 ساعت 3:13 صبح
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرتهران از آغاز به کار جمعه بازار ویژه فروش اجناس دست دوم از جمعه این هفته 4 اسفندماه در آستانه ورود به سال جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ناب به نقل از باشگاه خبرنگاران ، رضا‌ قدیمی با اشاره به افتتاح جمعه بازار ویژه محصولات دست دوم  افزود: در سال‌های اخیر ایجاد مراکزی که مردم بتوانند اجناس دست دوم خود را در آن به فروش رسانند، احساس می‌شد. به همین منظور ایجاد مرکزی که در آن بتوان اقدام به خرید و فروش فرش‌ماشینی و لپ‌تاب دست دوم کرد، در دستور کار شرکت ساماندهی مشاغل قرار گرفت.
 
وی افزود: مرکز خرید و فروش فرش‌ماشینی و لپ‌تاب دست دوم در حال حاضر تنها در روزهای جمعه در بوستان ولایت دایر است و در صورت استقبال مردم این مرکز فعالیت دائمی خود را آغاز خواهد کرد زیرا امکان فعالیت این مرکز در تمامی طول هفته وجود دارد.
 
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران درباره استقبال شهروندان از چنین مراکزی گفت: ایجاد مراکز خرید و فروش فرش ماشینی و لپ تاپ ازجمله مراکزی بود که در اولویت‌ ما قرار داشت، اما در صورت استقبال شهروندان مراکزی از این دست را گسترش خواهیم داد. به عبارت دیگر با ایجاد این مرکز و نیاز سنجی لازم، سعی داریم در آینده نزدیک بر طبق نیاز مردم به ایجاد بازارچه‌ها و جمعه بازارهایی اینچنینی اقدام کنیم تا شهروندان بتوانند تمامی اقلام مورد نیاز خود را از این مکان‌ها تهیه کنند.
 
وی با بیان‌اینکه تمرکز یافتن مراکز خرید و فروش وسایل و لوازم مورد نیاز افراد، جز لاینفک زندگی شهری است، تصریح‌کرد: با ایجاد و افتتاح این مراکز در شهری همچون تهران، مردم علاوه بر تامین نیازهای شان به صورت متمرکز، دیگر در مکان‌های تجاری سرگردان نخواهند شد و وسیله مورد نیاز خود را در سریع‌ترین زمان ممکن تهیه خواهند کرد.
 
وی از راه اندازی سایر مراکز خرید وفروش لوازم دست دوم در صورت استقبال شهروندان در آینده نزدیک خبرداد.


میانگین زمان تهیه موادمخدر در پایتخت

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : دوشنبه 91 بهمن 30 ساعت 10:41 صبح
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کاهش قیمت مخدر «شیشه» خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت این مخدر ویرانگر به یک میلیون تومان و میزان دسترسی به آن در تهران به کمتر از پنج دقیقه رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری ناب ،طه طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به آخرین وضعیت کشت خشخاش در افغانستان نیز گفت: بر اساس گزارش سازمان ملل، 155 هزار هکتار از مزارع افغانستان زیر کشت خشخاش قرار دارد، اما طبق آمار واقعی، حدود 180 هزار هکتار از مزارع افغانستان زیر کشت خشخاش است.

افزایش کشت حشیش در افغانستان در سال جاری

وی از افزایش کشت حشیش در سال جاری در افغانستان خبر داد و عنوان کرد: کشت حشیش نیز افزایش یافته است.

طاهری ادامه داد: هر چند ممکن است زمین زیر کشت در افغانستان افزایش یافته باشد که عدم کاهش تولید را به ذهن می‌رساند، اما وجود آفت در مزارع خشخاش، میزان تولید در هر هکتار را کاهش داده است.

وی تصریح کرد: بر اساس برآوردهای غیر رسمی سازمان ملل، تولید امسال مواد مخدر در افغانستان به مرز هفت تا هشت هزار تن می‌رسد، اما آمارهای رسمی این میزان را 4000 تن اعلام کرده‌اند.

وی درباره میزان ناخالصی‌های موجود در تریاک نیز اظهار کرد: از گذشته شبکه‌های توزیع‌کننده مخدر تریاک مواد خالص را در اختیار مشتری قرار نمی‌دادند و هم اکنون نیز آن را با مواد دیگری ترکیب و به دست مصرف‌کنندگان می‌رسانند که باید میزان ناخالصی آن را از طریق بررسی‌های آزمایشگاهی احصاء کرد.


<      1   2   3   4   5   >>   >



بازدید امروز: 20 ، بازدید دیروز: 19 ، کل بازدیدها: 252241
پشتیبانی و بروز رسانی : "گروه ناب"