سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تونل نیایش ترافیک کل شهر تهران را تحت تاثیر قرار میدهد

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : شنبه 91 بهمن 28 ساعت 6:2 عصر
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: تونل نیایش نه تنها بر ترافیک محورهای منتهی به تونل اثر می‌گذارد بلکه ترافیک کل شهر تهران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری ناب به نقل از باشگاه خبرنگاران ،مهندس سید جعفر تشکری هاشمی افزود: این طرح عظیم شهری به عنوان کاری که انجام آن در ابتدا غیر ممکن به نظر می رسید، با هدایت هوشمندانه شهردار محترم تهران و با تلاش شبانه‌روزی حدود 6 هزار کارگر و مهندس در مدت زمان کمتر از 700 روز امکان‌پذیر شد.
 
وی با اشاره به این که دست‌اندرکاران احداث تونل نیایش با برنامه‌ریزی دقیق و با حساب و کتاب پیش‌ رفتند، اظهار کرد: آن‌ها از هیچ کوششی فروگذار نکرده و هیچ فرصتی را از دست ندادند و به عهد خود با مردم وفا نموده و این تونل را در مدت زمان 694 روز آماده کرده و تحویل شهروندان دادند.
 
معاون شهردار تهران با بیان این که افرادی که با الفبای مهندسی آشنایی دارند، معنای حفاری تونلی به طول بیش از 10 کیلومتر با سطح مقطع 470 متر مربع در دل خاک¬های آبرفتی شهر تهران را می‌دانند، تصریح کرد: حجم خاک‌برداری انجام شده در این پروژه 200 هزار متر مکعب بوده، ضمن این که 270 هزار متر مکعب بتن‌ریزی نیز در آن صورت گرفته است.
 
وی با تاکید بر این که هدف از توسعه زیرساخت‌های شهر و ساخت پل‌ها، بزرگراه ها و تونل‌های شهری به تصویر کشیدن توانمندی‌های فنی و مدیریتی نیست، اضافه کرد: هدف از گسترش این زیرساخت‌ها، خدمت به مردم و گشایش گره‌ای از مشکلات روزمره آن‌هاست.
 
مهندس تشکری هاشمی با اعلام این که انبوه اقدامات مدیریت شهری در حوزه آبادانی و عمران شهر و توسعه زیرساخت‌های شهری برای این است که مردم زندگی راحت‌تری را تجربه کنند، گفت: سعی کرده‌ایم تا سازه‌هایی مانند پل‌ها، بزرگراه‌ها و تونل‌های شهری را به عناصر مشکل‌گشای شهر تبدیل کنیم.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: تونل نیایش در شرایط تحریم‌های بین‌المللی با همت و اراده نیروهای پر تلاش داخلی به ثمر نشسته و در واپسین ماه‌های سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) سال «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی» نام گرفته، مصداق این نام‌گذاری حکیمانه محسوب می‌شود.


7 میلیون اصله نهال تا نیمه اسفند در پایتخت کاشته خواهد شد

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : سه شنبه 91 بهمن 24 ساعت 10:24 صبح
مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز گفت: سازمان پارکها و فضای سبز در نظر دارد تا نیمه اسفند ماه 7 میلیون اصله درخت را در معابر و خیابان ها و باغچه منازل بکارد.

به گزارش پایگاه خبری ناب ، مختاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: شهروندان می توانند از طریق تماس با 137 و کلینیک های گل و گیاه مناطق خود فرمهای درخواست نهال را پر کرده و نهال را دریافت کنند.
 
وی تصریح کرد: هم اکنون بیش از 50 کلینیک گل و گیاه در سطح مناطق 22 گانه وجود دارد که شهروندان می توانند از طریق آنها در خواست کاشت نهال در باغچه منازل خود را داشته باشند.
 
مختاری خاطر نشان کرد: کاشت نهال در سطح معابر و خیابان ها و پارکها نیز انجام می شود.
 
وی با اشاره به اینکه اولویت کاشت و نهال های مثمر میوه دار برای باغچه های منازل است افزود: نهال های غیر مثمر بیشتر در سطح خیابان ها و معابر کاشته می شود.


پروژه امتداد بزرگراه امام علی(ع) در شهرری ارزیابی شد

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : دوشنبه 91 بهمن 23 ساعت 3:21 عصر
شهردار منطقه 20 تهران گفت: به منظور کاهش تبعات منفی و تقویت پیامدهای مثبت پروژه فرامنطقه ای امتداد بزرگراه امام علی(ع) تاثیرات اجتماعی وفرهنگی این پروژه در جنوبی ترین منطقه تهران ارزیابی شد.

به گزارش پایگاه خبری ناب به نقل از باشگاه خبرنگاران، عظیم بابایی با اشاره به اینکه روند ساخت دو قطعه پایانی امتداد بزرگراه امام علی(ع) در این منطقه به طول 6 کیلومتر بر اساس زمانبندی انجام شده در حال اجراست، افزود: بر اساس نتایج پیوست اجتماعی پروژه امتداد بزرگراه امام علی(ع) تدابیر لازم در خصوص کاهش تبعات منفی و تقویت پیامدهای مثبت این پروژه اتخاذ شد.
 
بابایی مواجهه با معارض کانال تامین آب کشاورزی و‌آثار تاریخی دیوار شهرری قدیم را از پیامدهای حین اجرای این طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: پیشنهاد ایجاد سایت باستانی با هدف جذب توریست و تعبیه کانال های زیرگذر برای انتقال آب کشاورزی از تدابیر پیشنهادی منطقه برای تسریع روند ساخت پروژه مورد اشاره بوده است که موجب تبدیل تهدیدها به فرصت شد.
 
وی با اشاره به اینکه مسیر این بزرگراه از مربع گردشگری شهرری عبور می کند تصریح کرد:‌ فراهم شدن فرصت احیای تاریخی و فرهنگی دو اثر تاریخی دژرشکان و دیوار ری باستان ازدیگر پیامدهای مثبت ساخت بزرگراه امام علی(ع) در این منطقه است.
 
شهردار منطقه 20 ایجاد حس خوشایند و تصویر ذهنی مثبت برای تمام گردشگران و مسافران عبوری به دلیل ترکیب مناظر کوه، فضای سبز و زمین کشاورزی حاشیه بزرگراه و استفاده از پتانسیل موجود را را از دیگر پیامدهای مثبت این طرح برشمرد.
 
وی با اشاره به اهمیت کاهش تبعات منفی اجرای این طرح افزود: پیش بینی نصب دیوارهای عایق صوتی، ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری، بهسازی قنات های شرق شهرری و جنوب دولت آباد، افزایش دسترسی آسان به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و ایجاد فضای سبز در اطراف بزرگراه از تدابیر ویژه مدیریت شهری منطقه 20 است که در دستور کار قرار گرفته است.
 
شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه اجرای این پروژه بزرگ بر اساس رویکرد مدیریت شهری تهران مبنی بر کاهش فاصله شمال و جنوب تهران است، یادآور شد: تسهیل دسترسی گردشگران و مسافران به شهرری، افزایش جذب گردشگر و توریست، افزایش اشتغال، کاهش بارترافیکی خیابان های فدائیان اسلام،‌شهید رجایی و بزرگراه شهید کریمی و خارج شدن شرق منطقه از بن بست مهمترین اهداف پروژه امتداد بزرگراه امام علی(ع) است.
 
نتایج پیوست اجتماعی امتداد بزرگراه امام علی(ع) که با همت اداره  مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 تهیه شده طی جلسه ای که با حضور قائم مقام شهردار منطقه20 ، معاونین شهردار،‌شهرداران نواحی،روسای ادارات حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20،مدیران محله و شورایاران و پژوهشگران محلات 22 گانه منطقه 20 برگزار شد در اختیار مدیران محله و شورایاران به عنوان نخبگان محلی قرار گرفت.


اجرای عملیات عمرانی فاز دوم طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره)

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : یکشنبه 91 بهمن 22 ساعت 5:17 عصر
عملیات عمرانی فاز دوم امتداد خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل خیابان کارون تا بزرگراه شهید نواب صفوی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و ششصد و هشتاد میلیون تومان آغاز شد .

به گزارش پایگاه خبری ناب به نقل از باشگاه خبرنگاران ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت : یکی از رویکردهای شهرداری تهران در چند ساله اخیر گسترش شبکه معابر شهری از طریق افزایش ظرفیت معابر ، اصلاح شبکه معابر و ... بوده است که این هدف با اجرای پروژه های ترافیکی در شهر تهران محقق شده است و بر همین اساس تاکنون اقدامات مناسبی نیز در سطح منطقه 10 انجام شده و یا در دستور کار قرار گرفته است .
 
عظیمی با اشاره به بافت متراکم و فرسوده منطقه 10 بر لزوم توسعه معابر تاکید کرد و اظهار داشت : طرح تعریض خیابان امام خمینی(ره) پس از احداث بزرگراه یادگار امام (ره) که با تلاش های شهرداری تهران ظرف امسال محقق شد و موجبات رضایتمندی شهروندان را حاصل کرد به عنوان یکی از اولویت های مهم منطقه با جدیت در دست اجراست.
 
وی درخصوص آخرین وضعیت تعریض خیابان امام خمینی (ره) تصریح کرد: هم اکنون حجم زیادی از املاک معارض در طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) تملک شده و تعریض این خیابان در فاز نخست، از خیابان کارون تا خیابان جیحون با 97 درصد پیشرفت به زودی به سرانجام می رسد و فاز دوم این طرح نیز حد فاصل خیابان کارون تا بزرگراه شهید نواب صفوی آغاز شده است .
 
شهردار منطقه با اشاره به اهم اقدامات انجام شده تصریح کرد : فاز دوم این طرح در قالب اجرای 5470 متر مربع پیاده روسازی ، 4000متر نهرسازی ، 6300 متر تک جدول ، 2000 متر فضای سبز ، احداث رفیوژ میانی به طول 1050 متر و ... محقق می شود  .
 
به گفته شهردار منطقه ایجاد مسیرهای ویژه دوچرخه به طول 3500 متر مربع و مسیر ویژه تردد نابینایان و معلولین به طول 2700 متر مربع ، تعریض سواره رو ، زیر سازی و تراش و روکش با استفاده از 7 هزار تن آسفالت از دیگر اقدامات در دست اجرای این معبر است .
 
عظیمی با اشاره به نوسازی شبکه تاسیسات شهری در طول این مسیر ادامه داد : به دلیل قدمت بهره برداری از این شبکه و افزایش تراکم جمعیت مسکونی و تجاری و تغییر الگوی مصرف در طول این مسیر و محل های اطراف آن و نیز تعریض وضع موجود نوسازی شبکه تاسیسات شهری در دستور کار قرار گرفته که با همکاری موثر شرکت های بهره بردار آب و فاضلاب ، گاز و مخابرات اجرا می شود.


ورزشگاه آزادی در سال 92 بازسازی میشود

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : دوشنبه 91 بهمن 16 ساعت 5:2 عصر

مدیر مجموعه ورزشی آزادی از شروع بازسازی ورزشگاه یکصد هزار نفری بعد از تعطیلات آغاز سال 92 خبر داد و گفت: این مجموعه بیش از 37 سال قدمت دارد و به طور مستمر در بخش‌های مختلف آن بازسازی انجام می‌شود اما خود ورزشگاه بیشترین نیاز را برای بازسازی دارد.

به گزارش پایگاه خبری ناب ، توفیق کابلی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مشکلاتی که پس از بارش‌های اخیر در ورزشگاه آزادی به وجود آمده است، ضمن بیان مطلب فوق گفت: متاسفانه برخی‌ها مدعی شدند که تونل ورزشگاه آزادی ریزش کرده است اما نمی‌دانم چگونه این خبر را منتشر کرده‌اند زیرا اصلا این اتفاق رخ نداده است.

وی افزود: بعد از بارندگی‌های اخیر در برخی نقاط ورزشگاه ریزش آب را داشتیم که این موضوع اصلا تازگی ندارد و همیشه هم وجود داشته است. حتی وزیر ورزش و ترکاشوند، رئیس شرکت توسعه و تجهیز هم در این خصوص چندین بار توضیح دادند. به‌هرحال اگر موردی هم وجود داشته باشد، بهتر است طوری عنوان شود که رضایت خاطر مردم را هم جلب کند.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: سه مشاور بزرگ کشور روی سازه‌های ورزشگاه آزادی کار می‌کنند تا همه مشکلات مورد بررسی قرار گیرد. این مشکل به نوعی در بخش مهندسی فوق حرفه‌ای است و اگر انتقادی صورت می‌گیرد باید پیشنهاد یا راهکاری هم ارائه شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای جلوگیری از ریزش آب در نقاط مختلف ورزشگاه فکر اساسی شده، ادامه داد: در این مورد مشاوران بزرگی را به کار گرفته‌ایم. این یک بحث کارشناسی است و آنها بعد از بررسی درباره مقاوم‌سازی و بازسازی اساسی ورزشگاه نظرات خود را ارائه می‌‎کنند. فکر می‌‎کنم آنها تا اسفندماه اعلام نظر کنند و بعد از تعطیلات عید هم با تامین بودجه کار بازسازی را شروع کنیم.

کابلی با بیان اینکه مشکلی به لحاظ بودجه برای نگهداری ورزشگاه آزادی وجود ندارد، اظهار داشت: اگر مشکلی هم وجود داشته باشد، حاد و خاص نیست و مشکلات عمومی اعتبارات خواهد بود.

وی همچنین اضافه کرد: از طرفی تا زمانی که مشاوران ما نظرات خود را درباره بازسازی ورزشگاه اعلام نکنند، نمی‌توانیم در خصوص میزان بودجه مورد نیاز در این باره اظهار نظر کنیم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی با اشاره به وضعیت مناسب چمن این ورزشگاه تاکید کرد: حدود ده و نیم سال از عمر این چمن می‌گذرد و به جرات می‌توان گفت بهترین چمن در سطح منطقه است. تنها بحثی که با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال داریم این است که فاصله سه روزه بین بازی‌ها را رعایت کنند تا چمن استراحت کند.

وی در این باره افزود: شرایط این چمن با سایر ورزشگاه‌ها فرق می‌کند و اگر در زمستان هم سبز باقی مانده به این خاطر است که زیرسازی‌های خاص خود را دارد و در زیر چمن لوله‌های آب گرم وجود دارند. ضمن این که هر ماه از بخش‌های مختلف آن نمونه‌برداری می‌شود تا مشخص شود با توجه به شرایط آب و هوایی کدام نوع کود و سم برای آن به کار برده شود.

کابلی در پایان در خصوص بازسازی کلی مجموعه ورزشی آزادی گفت: این مجموعه بیش از 37 سال قدمت دارد و به طور مستمر در بخش‌های مختلف آن بازسازی صورت می‌گیرد ولی بیشترین نیاز این روزها به ورزشگاه یکصد هزار نفری بازمی‌گردد که مشاورین در خصوص بازسازی آن اظهار نظر خواهند کرد.


برخورد پلیس راهور با دلالان خودرو در حکیمیه

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : جمعه 91 بهمن 13 ساعت 2:42 عصر
DSC_9109.jpgبه رغم تعطیلی بازار خرید و فروش خودرو حکیمیه به درخواست شهروندان این منطقه، هنوزهم در اطراف این مرکز معامله خودرو انجام می‌شود و بخشی از معضلات ترافیکی و شهری این منطقه با وجود راه‌اندازی مراکز جایگزین حکیمیه، هنوز حل نشده است.

به گزارش پایگاه خبری ناب ،مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهردار تهران درگفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه بازار خرید و فروش خودرو حکیمیه رسما تعطیل شده است، گفت: با این حال همچنان عده‌ای از دلالان خودرو در حاشیه خیابان در اطراف بازار حکیمیه حضور دارند و تلاش می‌کنند در این فضا خودرو معامله کنند.

وی اعلام کرد: هماهنگی لازم با پلیس راهور انجام شده تا از توقف خودروها در محدوده حکیمیه جلوگیری و افراد متخلف را جریمه کند. ضمن اینکه با نصب بنر اطلاع‌رسانی لازم به مردمی که قصد معامله خودرو دارند انجام و از آنها تقاضا شده که در این مکان تجمع نکنند و به مراکز جایگزینی که اخیرا راه‌اندازی شده مراجعه کنند.

عبداللهی یادآور شد: اخیرا مرکز خرید و فروش شهید دوران به وسعت 2.5 هکتار، مرکز چیتگر به وسعت 7 هکتار و مرکز خرید و فروش خودرو خاوران به وسعت 7 هکتار به بهره‌برداری رسیده و آماده خدمت رسانی به شهروندان است. ضمن اینکه دو مرکز دیگر در مناطق 19 و 20 فعال بوده و شهروندان می‌توانند معاملات خودرو خود را در این مراکز انجام دهند.

معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: به دلیل افزایش قیمت خودرو، مردم بیش از گذشته به معامله خودرو دست دوم روی آورده‌اند و اقدام شهرداری در راه‌اندازی سه مرکز جدید خرید و فروش خودرو پایتخت، به موقع بود و با استقبال شهروندان مواجه شده است.

وی با اعلام اینکه به‌ دلیل استقبال شهروندان، به زودی فعالیت مراکز خرید و فروش خودرو در تهران روزانه می‌شود، یادآور شد: در حال حاضر تنها در ایام پایانی هفته (پنج‌شنبه و جمعه) امکان حضور در این مراکز وجود دارد.

عبداللهی همچنین وعده داد که اوایل اسفند ماه سال جاری، مراکز خرید و فروش موتور سیکلت هم در پایتخت راه‌اندازی شود.


افزایش صدور پروانه ساختمانی و ساخت و ساز در شمال پایتخت

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : چهارشنبه 91 بهمن 11 ساعت 10:20 صبح
معاون شهرسازی و معماری منطقه یک گفت: با اجرای طرح تفصیلی جدید در شهر تهران تقاضای شهروندان جهت صدور پروانه ساختمانی و ساز در شمال پایتخت افزایش یافته است.

پایگاه خبری ناببه گزارش پایگاه خبری ناب ، محمدتقی میر شکاریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: بخشی از آمار افزایش صدور پروانه در شمال تهران به خاطر تغییرات ایجاد شده در طرح تفصیلی جدید و متناسب شدن آن با نیازهای منطقه بوده است.
وی بیان کرد: پتانسیل‌های ایجاد شده در طرح تفصیلی باعث افزایش تقاضای شهروندان در راستای درخواست صدور پروانه ساختمانی و ساخت و ساز بوده است.
میرشکاریان تصریح کرد: صدور پروانه ساختمانی از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از یک هزار و 657 پرونده به مساحت بیش از 5 میلیون و 953 هزار متر مربع است.
وی اظهار داشت:‌ نسبت به سال گذشته صدور پروانه ساخت یک هزار و 507 مورد بالغ بر 4 میلیون و 568 هزار متر مربع مساحت داشته است که از حدود 10 درصد رشد در تعداد و حدود 30 درصد رشد در مساحت برخوردار بوده است.


احداث چهارمین زورخانه جنوب تهران

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : سه شنبه 91 بهمن 10 ساعت 11:20 صبح
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20، از احداث و بهره برداری چهارمین زورخانه این منطقه در محله جوانمرد قصاب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ناب به نقل از باشگاه خبرنگاران، حبیب اله غفوری با اشاره به این خبر گفت: زورخانه شهدای جوانمرد قصاب به متراژ 350 مترمربع در میدان مادر ساخته شده که در حال تجهیز به امکانات ورزش باستانی است و به زودی به مرحله بهره برداری می رسد.
غفوری به اعتبار سه میلیاردی این بنای ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: گنبد، گود، رختکن، سکوی مرشد، سکوی تماشاچیان و سرویس بهداشتی از جمله بخش های مختلف این زورخانه است.
وی با اشاره به اینکه مدیریت این زورخانه با پهلوانان و پیشکسوتان ورزش باستانی است خاطرنشان کرد‌:‌ به همت شهرداری ناحیه 2 این منطقه، یک هزار مترمربع از محوطه بیرونی این محل با کاشت 300 نهال، درختکاری شده و فضای مناسبی برای شهروندان و ورزشکاران ایجاد شده است. 
غفوری این زورخانه را به عنوان چهارمین زورخانه این منطقه برشمرد و افزود: سه زورخانه دیگر این منطقه نیز در محله های نفرآباد، سرتخت و ابن بابویه واقع شده که به منظور احیای ورزش باستانی و ارتقای سلامت روحی و جسمی شهروندان طی سال های اخیر از سوی شهرداری منطقه 20 به بهره برداری رسیده است.


اجرای هزار و 137 برنامه در ایام دهه فجر

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : دوشنبه 91 بهمن 9 ساعت 10:52 عصر
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: عنوان سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان فجر محمدی در ایام دهه فجر 146 عنوان برنامه برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری ناب ، سید هادی ایازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: در ایام دهه فجر 146 عنوان برنامه توسط سازمان های زیر مجموعه شهرداری تهران و هزار و 137 عنوان برنامه با مشارکت سراهای محله در مناطق برگزار می شود.
وی تصریح کرد: محور فعالیت ها و برنامه ها در این ایام در شورایعالی فرهنگی و ورزشی شهرداری تهران به تصویب رسیده است.
وی افزود: برنامه های دهه فجر با پایانبندی به اهدافی نظیر پاسداشت دهه مبارک فجر به عنوان ایام الله تاکید بر ارتقای نشاط اجتماعی، زنده نگه داشتن یاد شهدای انقلاب اسلامی و رعایت الزامات محتوایی و شکلی استفاده از شعار واحد فجر محمدی تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و ایستادگی ملت ایران، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی با محور مدیریت شهری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توجه به بیداری اسلامی  و تبیین نقش امامت و ولایت به عامل وحدت پیروزی انقلاب اسلامی در سطح 374 محله شهر تهران اجرا می شوند.
ایازی خاطر نشان کرد: فضاسازی محله ای برگزاری نمایشگاه عکس، شب شعر و خاطره نویسی، مسابقه های فرهنگی ورزشی و هنری همچنین اجرای برنامه های فرهنگی نظیر اکران فیلم از مهم ترین سرفصل های کاری مدیران محله در ایام دهه فجر محسوب می شود.
ایازی با اشاره به اینکه مسابقه کتابخوانی، تئاتر، کلاس های آموزشی هنری نظیر نقاشی، شب شعر، خاطره نویسی زنگ انقلاب با محور اجرای نمایش و پرده خوانی برگزار می شود، گفت: نمایشگاه آثار نقاشی کودکان، اجرای برنامه دیوارهای خاطره، دهه خاطرات با محور نامه ای به انقلاب و برگزاری نمایشگاه پوستر انقلاب اسلامی عناوین مهم ترین برنامه های سازمان فرهنگی و هنری را به خود اختصاص داده اند.


دزدان خیابان جردن پس از 5 روز 150میلیونی شد

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : دوشنبه 91 بهمن 9 ساعت 5:51 عصر
فیلم سینمایی "دزدان خیابان جردن" که با حواله شورای صنفی نمایش در سینما آزادی اکران شده پس از 5 روز نمایش فروشی 150 میلیونی را سپری کرد

به گزارش پایگاه خبری ناب ، داریوش بابائیان تهیه کننده فیلم سینمایی "دزدان خیابان جردن" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم سینمایی" دزدان خیابان جردن" با اجازه و همچنین صدور حواله از سوی شورای صنفی نمایش در سینما آزادی اکران شده است.
وی افزود: این فیلم 20 سالن سینمایی در تهران و حدود 50 سالن سینمایی در شهرستان دارد که استانهای، یزد، اصفهان، تبریز، اهواز هر کدام با دو سالن سینمایی و رشت، کرمان، بندرعباس، ارومیه، همدان، کاشان، شهرکرد، شاهین شهر، لنگرود، درود، الیگودرز، و گرمسار، نیز این تیم را اکران کرده‌اند.
این تهیه کننده با اشاره به هزینه‌ای 285 میلیون تومانی برای ساخت این فیلم گفت: فیلم با بودجه‌ای 285 میلیون تومانی تولید شده که با توجه به 5 روزی که اکران شده توانسته در جذب مخاطب نیز موفق باشد.


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >



بازدید امروز: 25 ، بازدید دیروز: 19 ، کل بازدیدها: 252246
پشتیبانی و بروز رسانی : "گروه ناب"