سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید تضمینی آب در تهران موضوعیت ندارد

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : جمعه 93 دی 5 ساعت 12:31 عصر
معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفا استان تهران گفت: خرید تضمینی آب در تهران موضوعیت ندارد و بیشتر در مناطق جنوبی کشور مورد توجه است.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، نوذری‌پور معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: بحث خرید تضمینی آب در تهران موضوعیت ندارد و این امر بیشتر در استان‌های ساحلی جنوب اتفاق می‌افتد.
وی اظهار داشت: وزارت نیرو در مناطق کویری مانند کرمان و یزد روش آب شیرین کن و همچنین خرید تضمینی را در برنامه خود دارد.
نوذری‌پور در ادامه گفت: در خصوص خرید تضمینی هیچ تخصیصی برای تهران در نظر گرفته نمی‌شود.
طرح خرید تضمینی آب از جمله برنامه‌های مورد توجه وزارت نیرو است و اجازه استفاده از منابع بخش خصوصی را به این وزارتخانه می‌دهد.
با این اقدام بخش خصوصی منابع خود تأسیسات مورد نیاز بخش آب و فاضلاب را طراحی و اجرا می‌کند و وزارت نیرو به نمایندگی از دولت، خرید محصول تولیدی را پنج تا 25 سال ضمانت می‌کند و با مبلغ اندکی از محل منابع عمرانی طرح‌های بزرگ اجرا می‌شود.


مرتضی احمدی درگذشت

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : یکشنبه 93 آذر 30 ساعت 1:5 عصر
مرتضی احمدی - هنرمند پیشکسوت - در منزلش از دنیا رفت.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، ناشر آلبوم‌های مرتضی احمدی با تأیید این خبر گفت: این هنرمند پیشکسوت دو ساعت پیش، یکشنبه - 30 آذر ماه - به دلیل مشکل ریوی در منزلش درگذشت.

نوه‌ی این هنرمند نیز خبر درگذشت پدربزرگش را تایید کرده است.

او که حال چندان مساعدی نداشت، ارائه‌ی اطلاعات بیشتر در این خصوص را به ساعاتی بعد موکول کرد.

مرتضی احمدی در آخرین گفت‌وگویش از حال و روزش سخن گفته بود و امیدوار بود که زودتر حالش خوب شود.

مرتضی احمدی که حدود سه هفته پیش، به سختی می‌توانست، صحبت کند، درد پاهایش او را بیشتر اذیت می‌کرد و می‌خواست، برای درمان درد پاهایش روزانه فیزیوتراپی می‌شود.

این هنرمند درگذشته که در عرصه هنر فعالیت‌های زیادی داشته، ضمن اظهار امیدواری نسبت اینکه حالش خوب شود، گفته بود: راستش حالم چندان فرقی نکرده است و همچنان تحت نظر پزشک هستم، امیدوارم بهتر شوم.

زنده‌یاد احمدی در سال 1303 در جنوب تهران به دنیا آمد. برای تحصیل ابتدا به مکتب و سپس به دبستان منوچهری در میدان گمرک رفت و بعد از آن به دبیرستان شرف و دبیرستان روشن رفت.

در شانزده‌ سالگی ورزش باستانی و فوتبال را شروع کرد و به همراه تیم فوتبال دبیرستانش در مسابقات آموزشگاه‌های تهران رتبه‌هایی به دست‌ آورد. بعدها در تیم فوتبال راه‌آهن تهران و پس از آن در باشگاه راه‌آهن بازیکن و مربی (تا سال 1325) شد.

پس از چند تلاش آماتوری در تئاتر در 1321 با کمک عده‌ای از دوستانش «تماشاخانه ماه» را روبه‌روی باغ فردوس دایر کرد اما پس از چند هفته مجبور به ترک آنجا شد. در اوایل پاییز 1322 در تئاتر فرهنگ برای اولین بار پیش پرده‌خوانی کرد و در نتیجه آن بازیگر تئاتر هم شد. مدتی بعد پدرش از فعالیت او در تئاتر مطلع شد و او را از خانه بیرون کرد. مرتضی احمدی پس از مدتی هم‌زمان با هنرپیشگی در راه‌آهن تهران به‌عنوان تعمیرکار استخدام شد.

مرتضی احمدی برای اولین بار به سبک بیات تهران در پیش پرده‌ها آواز خواند. احمدی در سال 1323 به رادیو تهران (چندی بعد در رادیو ایران و بعد از آن در رادیو و تلویزیون ایران) به کار کردن پرداخت تا برنامه‌های کمدی اجرا کند. در دوره‌های مختلفی در رادیو کار کرد و از جمله تیپی به نام «بابا جاهل گریان» اجرا کرد و به سبک‌های مختلف ترانه و آواز خواند. در فروردین 1353 نقش اول سریال پربیننده «هردمبیل»، نوشته پرویز خطیبی را بازی کرد. در نظرخواهی‌ از مردم در سال 1356 به‌عنوان محبوب‌ترین هنرپیشه رادیو انتخاب شد.

وی در 1326 گوینده فیلم‌های خارجی شد و از اعضای اولیه انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم (تأسیس در 1342) بود.

پس از کودتای 28 مرداد 1332 احمدی بازیگری را کنار گذاشت و به مدت هفت سال به اهواز رفت اما پس از بازگشت به تهران از نو کار بازیگری را در سریالی تلویزیونی به نام «تک‌مضراب» از سر گرفت. از سریال‌های تلویزیونی دیگری که بازی کرده است می‌توان از «سلطان صاحبقران»، «هفت شهر عشق» (1356)، «آئینه و زیر بازارچه (1377، رضا ژیان)» نام برد.

در فروردین 1349 نیز احمدی به دعوت علی حاتمی ترانه عنوان‌بندی فیلم «حسن کچل» را، ضربی‌خوانی کرد (که به نام روحوضی نیز شناخته می‌شود). در همین سبک در 1328 پنج صفحه موسیقی برای یک شرکت انگلیسی ضبط کرد. مرتضی احمدی بیش از چهارصد ترانه ضربی و صد و پنجاه ترانه فکاهی خوانده است، این ترانه هااز نوشته‌های نصیری‌فر، نویسنده کتابی است به نام مردان موسیقی سنتی و نوین ایرانکه بیشتر کارهای موزیکال مرتضی احمدی از آن کتاب گرفته شده است.

از ماندگارترین آثار احمدی می‌توان به کار صدایی (نوعی دوبله) وی در مجموعه «پینوکیو» اشاره کرد که در آن در نقش «روباه مکار» صداپیشگی کرده است.

«آرایشگاه زیبا»، «کت‌و‌شلوار خواستگاری»، «دانی‌و‌من» و... از کارهای تلویزیونی مرتضی احمدی است. وی در انیمیشن «شکرستان» هم صداپیشگی کرده است.


قدردانی از برنامه تلویزیونی جمعه تعطیل نیست

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : جمعه 93 آذر 28 ساعت 12:5 عصر

شورایاری محله طرشت با انتشار بیاینه ای ازعوامل سازنده برنامه تلویزیونی "جمعه تعطیل نیست" به منظور معرفی محله طرشت  قدردانی کرد.

دبیر شورایاری محله طرشت در بیانیه خود بر نقش موثر صدا و سینما تاکید کرد و افزود: تولید برنامه هایی با مضامین اجتماعی، فرهنگی  گام مفیدی از سوی شبکه تهران بوده است که سبب ترویج فرهنگ محله نشینی در جامعه خواهد شد.

جمشیدی در این خصوص گفت؛ برای بار دوم است که محله طرشت از رسانه ملی معرفی میشود که نشان از اهمیت و هویت محله طرشت در شهر تهران می باشد.


زمان انتخابات شورایاریها در تهران مشخص شد

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : جمعه 93 آذر 14 ساعت 12:55 عصر
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری انتخابات شورایاری ها در روز جمعه 24 بهمن ماه سال جاری خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبریناب، پرویز سروری با اعلام این خبر گفت: روز گذشته در جلسه ستاد هماهنگی شورایاری‌ها، بحث مفصلی درباره شورایاری ها صورت گرفت که یکی از آنها تعیین روز انتخابات بود.

وی ادامه داد: با تصویب این ستاد، قرار شد جمعه 24 بهمن به عنوان روز انتخابات شورایاری ها به فرمانداری و مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شود و در صورت موافقت این دو نهاد که انشاءالله همین طور می شود،‌ می توانیم انتخابات را در این روز برگزار کنیم.

عضو شورای شهر درباره پیشینه مشکلاتی که بر سر راه برگزاری انتخابات شورایاری‌ها قرار داشت، گفت: شورای شهر مصوبه ای را گذراند و در آن، خود شورای شهر را موظف به برگزاری انتخابات شورایاری ها کرد. این مصوبه به فرمانداری رفت و فرمانداری این مصوبه را به دلایل گوناگونی رد کرد.

سروری در توضیح این دلایل گفت: از جمله گفته می شد انتخابات شورایاری‌ها در میان انتخاباتی که قانون اساسی وزارت کشور را مجاز به برگزاری آنها دانسته، وجود ندارد. همچنین هزینه برگزاری این انتخابات از دلایل مخالفت فرمانداری با مصوبه شورای شهر برشمرده می شد.

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر اضافه کرد: با این همه شورای شهر تهران بر مصوبه خود اصرار کرد؛ بنابراین مصوبه برای تعیین تکلیف به شورای حل اختلاف رفت. همانطور که می دانید، این شورا برای تصمیم گیری درباره اختلافات شورای شهر و فرمانداری همان نقشی را ایفا می کند که مجمع تشخیص مصلحت نظام برای موارد اختلاف بین شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی ایفا می کند.

وی در ادامه گفت: استدلال هایی که از سوی شورای شهر درباره ضرورت برگزاری انتخابات شورایاری ها عنوان شد، شورای حل اختلاف را متقاعد کرد تا نظر به اعمال مصوبه شورای شهر بدهد. به همین دلیل برگزاری انتخابات شورایاری ها شکل قانونی به خود گرفت و انشاءالله با هماهنگی هایی که با مجلس صورت گرفته و آمادگی هایی که در شورای شهر ایجاد شده، 24 بهمن انتخابات شورایاری ها را برگزار می کنیم.

سروری درباره احتمال مخالفت مجلس با برگزاری انتخابات شورایاری ها گفت: مجلس شورای اسلامی در شورای حل اختلاف دو نماینده دارد که آنها هم نظر مساعدی نسبت به برگزاری انتخابات شورایاری ها داشتند. بنابراین اکنون این مصوبه مانند مصوبات مجمع تشخیص مصلحت نظام لازم الاجراست و مراحل قانونی آن طی شده است.

عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: همانطور که مجلس شورای اسلامی درباره انتخابات شورای شهر باید روزی را برای برگزاری انتخابات پیشنهاد کند، شورای شهر نیز باید اعلام می کرد که چه روزی را برای انتخابات شورایاری ها در نظر گرفته است که این تصمیم دیروز در جلسه ستاد شورایاری ها اتخاذ شد.

وی درباره نحوه برگزاری انتخابات شورایاری ها گفت: فرمانداری هماهنگی های اجرایی برگزاری انتخابات را انجام می دهد و مجلس نظارت بر این انتخابات را بر عهده دارد.

سروری درباره شرایط کاندیداتوری، تعیین صلاحیت و تبلیغات انتخاباتی گفت: در ستاد شورایاری ها آیین نامه ای را برای تعیین شرایط برگزاری انتخابات، شرایط و نحوه احراز صلاحیت و تبلیغات تصویب کرده ایم که بر اساس آن، کاندیداها از یک هفته پیش از برگزاری انتخابات، امکان تبلیغ دارند.

عضو شورای شهر همچنین گفت: قرار شده مجلس شورای اسلامی نظارت بر انتخابات و تایید صلاحیت کاندیداها را بر عهده داشته باشد.


برترین های مدل مو مردانه معرفی می شوند

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : پنج شنبه 93 آذر 13 ساعت 12:45 صبح
دبیرخانه نخستین جشنواره برترین های مدل مو مردانه بطور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، هفته گذشته مهدی جمشیدی طی حکمی از سوی مصطفی گواهی، رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران به سمت دبیر نخستین جشنواره برترین‌های مدل مو مردانه منصوب شد. جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین گفت: در چند روز گذشته مدیران بخش های مختلف این جشنواره منصوب شدند و دبیرخانه جشنواره در طبقه همکف ساختمان اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران مستقر شده است.

جمشیدی افزود: این جشنواره قرار است به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و زیر نظر معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمستان امسال برگزار شود. علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند پس از ثبت نام در دبیرخانه با توجه به شرایطی که در نظر گرفته شده وارد عرصه رقابت شوند و پس از ثبت نام، هر آرایشگری پس از آرایش موی مدل مخصوص خود، تصاویر آن را به دبیرخانه ارسال کند تا در انتخاب برترین‌ها شرکت داده شود.

او ادامه داد: مدل‌های شرکت کننده توسط هیات داوران ارزیابی و براساس مولفه‌های تعیین شده امتیاز بندی می‌شوند و در نهایت 40 مدل برتر که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند معرفی شده و به عنوان برترین های مدل موی مردانه ایرانی-اسلامی در سال 93 انتخاب می‌شوند.

دبیر جشنواره در خصوص گستره فعالیت نخستین جشنواره برترین‌های مدل مو مردانه گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و بر اساس سیاست‌های کلان اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، این جشنواره در سطح شهر تهران برگزار و سال دوم در سطح استان تهران، سال سوم کشوری و از سال چهارم  به‌صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد.

جمشیدی با اشاره به متولیان برگزاری جشنواره و مسابقه های آرایشگری افزود: طبق قانون نظارت بر اینگونه برنامه‌ها از وظایف کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می‌شود و اجرای آن بر عهده اتحادیه صنف مربوطه است. به همین دلیل شرکت‌های خصوصی و سایر دستگاه‌های ذی ربط نمی‌توانند نسبت به برگزاری جشنواره و مسابقه آرایشگری اقدام کنند.

مهدی جمشیدی در مورد جوایز جشنواره گفت: به برگزیدگان این مسابقه تندیس برترین‌ها و لوح تقدیر اهدا می‌شود و برای اولین بار در کشور، 40مدل برگزیده در ژورنال "هنردهم" به عنوان اولین ژورنال مدل موی مردانه ایرانی چاپ و از آن در جشن بزرگ آرایشگران که در اسفند ماه برگزار می‌شود رونمایی خواهد شد.

او ادامه داد: کمیته داوران این جشنواره از میان اعضای هیات مدیره، پیشکسوتان آرایشگری و جوان‌ترین آرایشگران انتخاب می‌شوند و همچنین 3 نفر عضو ناظر هم بر روند کار کمیته داوران نظارت دارند.

جمشیدی در پایان به شرایط شرکت کنندگان در جشنواره اشاره کرد و افزود: شرکت کنندگان باید دارای جواز کسب و یا شاغل در واحد صنفی دارای پروانه کسب باشند و در انتخاب مدل به شاخصه‌هایی همچون عدم تشابه به فرهنگ غرب، عدم شباهت به اصلاح زنانه و عدم شهره شدن در انظار عمومی توجه نمایند.

مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار تا پایان وقت اداری روز 5 دی ماه اعلام شده و دبیرخانه جشنواره همه روزه از ساعت 9 تا 14 آماده ثبت نام از متقاضیان شرکت در نخستین جشنواره برترین‌های مدل موی مردانه است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره با دبیرخانه جشنواره به شماره 77625493 (خانم بهرامی) از شنبه تا چهارشنبه 9صبح تا 14 بعدازظهر تماس بگیرند.


طرح حمایت از آمران به معروف

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : سه شنبه 93 مهر 29 ساعت 8:52 عصر
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از جلسه مشترک کمیسیون فرهنگی با معاون پارلمانی رئیس جمهور برای بررسی انتقادات دولت به طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، علی مطهری از جلسه مشترک کمیسیون فرهنگی با معاون پارلمانی رئیس جمهور خبر داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: این جلسه مشترک فردا صبح پیش از آغاز جلسه علنی مجلس برگزار خواهد شد تا کمیسیون از نظرات و انتقادات دولت نسبت به طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر مطلع شود تا در این خصوص تصمیم گیری شود.

به گزارش مهر انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در جریان بررسی کلیات این لایحه از مخالفت دولت با تدوین چنین لایحه ای خبر داد.

در جلسه معاونان پارلمانی دستگاه های اجرایی نیز انصاری نسبت به عملکرد منفعل معاونان پارلمانی درخصوص بررسی چنین طرحی در مجلس انتقاد کرد.


زمان دقیق انتخابات شورایاری ها در تهران

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : دوشنبه 93 مهر 7 ساعت 6:14 عصر
عضو شورای شهر تهران با اعلام اینکه در همین هفته زمان دقیق برگزاری انتخابات شورایاری‌ها مشخص خواهد شد، گفت: ستاد برگزاری انتخابات در همین هفته نشست خود را برگزار خواهد کرد و در مورد زمان دقیق انتخابات شورایاری تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، مرتضی طلایی افزود: دبیرخانه ستاد برگزاری انتخابات شورایاری فعالانه در حال تدوین شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های انتخابات است و در این هفته نیز زمان دقیق برگزاری انتخابات مشخص خواهد شد.

وی با دعوت از صاحبنظران و دلسوزان شهر تهران برای مشارکت در حل مشکلات جامعه گفت: اگر کسی به دنبال خدمت به مردم و پیشرفت تعالی شهرش است و دغدغه چالش‌های موجود در جامعه را دارد بداند با دست روی دست گذاشتن، مشکلات حل نخواهد شود و شورایاری یک فرصت طلایی برای حل مشکلات جامعه است.

عضو شورای شهر تهران با ابراز امیدواری نسبت به اینکه صاحبنظران و فعالان عرصه اجتماعی، فرهنگی و علمی در سطح محلات برای حضور پررنگ اعلام آمادگی کنند، افزود: از شهروندان نیز درخواست دارم با شناخت و مطالعه کافی در زمان انتخابات حضور فعال داشته باشند و اعضای شورای شهر نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد تا انتخابات خوبی برگزار شود.


انتخابات شورایاری ها در تهران

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : پنج شنبه 93 شهریور 20 ساعت 2:20 صبح
رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها خواستار دعوت مردم برای مشارکت هرچه بهتر و بیشتر در انتخابات شورایاری‌ها شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، مرتضی طلایی در دیدار با حجةالاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران که با حضور دبیران شورایاری‌ها و نمایندگان مدیران محلات تهران به نمایندگی از 850 نفر از دبیران و مدیران محلات تهران برگزار شد، با بیان این مطلب به ارائه گزارش عملکرد شورایاری‌ها پرداخت و گفت: در حال حاضر حدود 5هزار نفر در تشکیلات شورایاری‌ها بدون هرگونه حق، حقوق و چشم داشت مالی به مردم خدمت می‌کنند که فقط مردم از خدمات آن‌ها اطلاع دارند.


وی تصریح کرد: طرح تکمیلی ستاد مشارکت‌های اجتماعی نیز تهیه شده است که بر اساس آن هر محله دارای یک پارلمان و یک دولت محلی است.

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها تصریح کرد: 300 محله تهران در حال حاضر هر کدام دارای یک سرا،  یک مدیر و 14 خانه فرهنگی- اجتماعی نظیر سلامت، تسنیم، قرآن و غیره هستند.

طلایی با اشاره به وجود 374 سند برنامه سالانه برای 374 محله تهران تصریح کرد: شورایاری‌ها در محله چند مأموریت دارند که عبارتند از نظارت از سوی شورای اسلامی شهر، نظارت و ارتباط با دستگاه‌های اجرایی و فعالیت‌های فرهنگی متناسب با شرایط منطقه.

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها ادامه داد: علاوه بر این، اقداماتی نظیر برگزاری مسابقات جام رمضان، آزادی زندانیان غیرعمد، کمک به مردم غزه و حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس از دیگر اقدامات شورایاری‌ها بوده است.

وی در خاتمه با تأکید بر اجرای چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها، خواستار دعوت مردم برای مشارکت در این انتخابات که از جمله مصادیق تحقق منویات مقام معظم رهبری است شد.


ریاست شورای شهر تهران به اصولگرایان رسید

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : سه شنبه 93 شهریور 11 ساعت 12:53 عصر
مهدی چمران که سابقه 10 سال ریاست برشورای شهر تهران را دارد با 18 رای به عنوان رئیس شورای شهر تهران انتخاب شد .

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، در دومین سال تشکیل دوره چهارم شورای شهر تهران انتخابات هیات رییسه برگزار و مهدی چمران که سابقه ریاست بر شورای شهر دوم و سوم را داشت به عنوان دومین رییس شورای شهر چهارم برگزیده شد .

در این انتخابات احمد مسجد جامعی از سوی اصلاح طلبان کاندیدای ریاست شورا شده بود که با 13 رای ریاست شورا را به چمران واگذار کرد .

در سال نخست شورای چهارم مسجد جامعی با 16 رای و چمران با 15 رای به ریاست شورای شهر تهران رسید.


مالکی مدیر جدید روابط عمومی بانک پارسیان شد

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : جمعه 93 مرداد 31 ساعت 2:4 عصر
طی حکمی از سوی دکتر دیواندری مدیرعامل بانک پارسیان، دکتر"مجتبی مالکی" به عنوان مدیر جدید روابط عمومی این بانک معرفی شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، دکتر مجتبی مالکی استاد دانشگاه و دارای مدرک دکترای مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بوده و سوابق و تجربیات علمی و اجرایی ارزنده ای از جمله؛ افتخار حضوردر انستیتو بانکداران خاورمیانه به عنوان مدیرعاملی را داشته و دوره های آموزشی متعدد برای بانک های مختلف کشور برگزار کرده است.
پیش از این علی جهانی مسئولیت روابط عمومی بانک پارسیان را بر عهده داشته است که در مدت فعالیت ایشان اقدامات و فعالیت های موثری انجام شده و افتخارات ارزنده ای برای بانک پارسیان رقم خورده است. 
 
وی به عنوان عضو هیات مدیره صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
 

<      1   2   3   4   5   >>   >



بازدید امروز: 4 ، بازدید دیروز: 19 ، کل بازدیدها: 252225
پشتیبانی و بروز رسانی : "گروه ناب"