سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب تجهیزات شنود در دفتر کار مطهری

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : شنبه 92 تیر 22 ساعت 1:33 عصر
 نماینده مردم تهران با انتقاد شدید نسبت به ورود شبانه و غیرقانونی افراد ناشناس به دفتر کارش و نصب ماهرانه تجهیزات استراق سمع و فیلمبرداری در این مکان، تاکید کرد که افراد مذکور که تصاویر برخی از آنان موجود است باید هرچه زودتر توسط دستگاه های امنیتی معرفی شوند.

به گزارش پایگاه خبری ناب، علی مطهری در پایگاه اطلاع رسانی شخصی اش با درج مطلبی با عنوان «نقض آشکار و گستاخانه حقوق شهروندی» که بخش هائی از آن در ادامه امده است درباره نصب مخفیانه تجهیزات استراق سمع و فیلمبرداری در دفتر کار شخصی اش نوشت: لازم است اتفاق عجیب و ظالمانه ای را که چند روز پیش برای اینجانب رخ داد به اطلاع ملت شریف ایران و رهبر گرامی و رئیس جمهور منتخب برسانم. صبح روز سه شنبه 18/4/92 زمانی که مسئول دفتر خارج از مجلس اینجانب وارد  دفتر می شود، متوجه تغییراتی در دفتر از جمله در پنجره کولر می گردد. لذا پنجره را باز و با زحمت کشف می کند که پشت کانال کولر دستگاه های  مختلف استراق سمع و فیلمبرداری با مهارت نصب شده است و سپس دوربین نصب شده هم روی دیوار در نزدیکی پنجره کانال کولر پیدا می شود به طوری که گچ مسیر عبور سیم آن هنوز خیس بوده است.
وی توضیح داد: با نظر اینجانب تجهیزات را بیرون آوردند. در تصاویر به دست آمده از این تجهیزات، تصویر فردی که آن را نصب می کند به وضوح دیده می شود و تصویر 2 نفر دیگر از 9 نفر متجاوز به حریم این ملک نیز تا حدی واضح است. تصاویر دوربین طبقه ششم ساختمان نشان می دهد که ساعت ورود این متجاوزان 18 دقیقه بامداد و ساعت خروجشان حدود 4 صبح بوده است و تصاویر به دست آمده از تجهیزات فوق الذکر نشان می دهد که در این مدت در سایر اتاق های دفتر نیز مشغول کار بوده اند. همچنین تحقیق ما نشان می دهد که سرایدار را با تهدید، همراه خود کرده اند و به گفته او یک بار دیگر در اسفند ماه 91 نیز این گروه وارد ساختمان شده اند.

نماینده مردم تهران با شرح این ماجرا ادامه داد: در ساعت 18 روز بعد یعنی چهارشنبه 19/4/92 سه نفر که خود را پلیس امنیت معرفی می کردند وارد پوشاک فروشی طبقه هم کف ساختمان شدند و از صاحب مغازه خواستند که  DVRدوربین  خود را که تردد افراد به ساختمان را نشان می دهد تحویل آنها بدهد. مغازه دار مقاومت کرد چون بنا بود ابتدا یک نسخه از فیلم لحظات ورود و خروج آن متجاوزان را به ما بدهد، اما در نهایت مجبور به تسلیم آن شد. با تماسی که من با معاون پارلمانی نیروی انتظامی گرفتم و طبق گفته فرمانده پلیس امنیت تهران معلوم شد که این افراد  از پلیس امنیت نیستند و دروغ گفته اند. لذا با پلیس 110 تماس گرفتیم و دو تن از آنها را به کلانتری محل بردیم در حالی که یک تن فرار کرده بود. آنها قبل از ما رسیده بودند و رئیس کلانتری گفت آن دو نفر را تحویل اطلاعات ناجا دادیم تا موضوع روشن شود و نتیجه را به اطلاع شما خواهیم رساند. 

وی در ادامه از وزارت اطلاعات درخواست کرد ورود این افراد به دفتر کار و نصب تجهیزات فیلم برداری را بررسی و ضمن توضیح با متخلفین برخورد نماید.

مطهری یادآور شد: طبق اصل بیست و پنجم قانون اساسی “استراق سمع و هرگونه تجسس ممنوع است مگر به حکم قانون” و طبق ضوابط مربوط که در حکم قانون است شنود باید با حکم قاضیِ شنود، آن هم برای مسائل حیاتی مانند کشف قاتل و در مدت معین، و درباره نمایندگان مجلس باید با اطلاع رئیس مجلس انجام شود، در حالی که هیچ یک از قضات شنود و رئیس مجلس از این موضوع اطلاع نداشتند.

رئیس جمهور باید در انتخاب وزیر ارشاد آینده دقت کند

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : چهارشنبه 92 تیر 19 ساعت 1:28 عصر
رئیس جمهور دولت یازدهم باید در انتخاب وزرا به خصوص وزیر ارشاد آینده دقت کند.
به گزارش پایگاه خبری ناب، لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران در خصوص کیفیت نمایشگاه قرآن گفت: اقدامات بسیار ارزشمندی در نمایشگاه امسال صورت گرفته و احساس می شود که گام بلندی نسبت به گذشته بر داشتم چراکه نمایشگاه امسال تخصصی تر و متنوع تر شده است.
وی در ادامه به پیشرفته نمایشگاه امسال نسبت به 2 دهه گذشته اشاره کرد و افزود: نمایشگاه قرآن در 2 دهه گذشته در فضای محدود با موضوعات بسیار محدود برگزار می شد اما امسال به لحاظ کیفیت و کمیت وتنوع و توجه به نیاز مخاطب نسبت به گذشته توجه بسیاری داشته است.

افتخاری در خصوص معیارهای انتخاب وزیر ارشاد عنوان کرد: قرآن جان تمام فعالیت های فرهنگی هنری و تبلیغی و ترویجی است و ریاست جمهوری باید در انتخاب وزرا به خصوص وزیر ارشاد دقت لازم را انجام دهد و وزیر ارشاد آینده نیز با دقت بسیار در تعیین و برنامه ریزی نمایشگاه قران باید دقت کند.


اسامی منتخبین شورای اسلامی شهر تهران

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : دوشنبه 92 خرداد 27 ساعت 10:16 صبح

اسامی 31 نفر منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اعلام شد.

 

خبرگزاری فارس: اسامی نهایی منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران

به گزارش پایگاه خبری ناب به نقل از خبرگزاری فارس، با اتمام شمارش 3 هزار و 739 صندوق رأی در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اسامی راه‌یافتگان به شورای شهر تهران به این شرح است:

 

 

 

1ـ مهدی چمران

2ـ علیرضا دبیر

3ـ حسین رضازاده

4ـ احمد مسجد‌جامعی

5ـ حبیب کاشانی

6 ـ هادی ساعی

7 ـ مرتضی طلایی

8‌ـ پرویز سروری

9 ـ رضا تقی‌پور

10ـ عباس شیبانی

11 ـ الهه راستگو

12 ـ اسماعیل دوستی

13 ـ احمد دنیا‌مالی

14 ـ محمد‌مهدی تندگویان

15 ـ محمد سالاری

16 ـ فاطمه دانشور

17 ـ احمد حکیمی‌پور

18 ـ رحمت‌الله حافظی

19 ـ مجتبی شاکری

20 ـ محمد حقانی

21 ـ اقبال شاکری

22 ـ ابوالفضل قناعتی

23-عبدالحسین مختاباد

24- معصومه آباد

25-غلامرضا انصاری

26ـ‌مهدی حجت

27ـ عباس جدیدی

28ـ عبدالمقیم ناصحی

29ـ محسن پیرهادی

30-محسن سرخو

31ـ محمد سلطانی فرد

 


حسن روحانی برای 4 سال رئیس جمهور منتخب ایران شد

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : شنبه 92 خرداد 25 ساعت 8:50 عصر
"حسن روحانی" با 18 میلیون و 613 هزار و 329 رای بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زد.

به گزارش پایگاه خبری ناب به نقل از خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت کشور؛ "مصطفی محمدنجار"  رئیس ستاد انتخابات کشور آخرین آمار شمارش آراء مربوط به هر یک از شش نامزد انتخابات را اعلام کرد.

مصطفی محمدنجار وزیر کشور هم‌اکنون با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: هر چقدر از بزرگواری این ملت بگویم کم گفته‌ام لذا دشمنان همواره در مقابل این همه بصیرت عاجز بوده‌اند.  
 
وی افزود: همانطور که انتظار می‌رفت مردم با حضور یکپارچه و گسترده در پای صندوق‌های رای خالق شکوه و با لبیک گفتن به خواسته رهبر معظم انقلاب حماسه سیاسی را عینیت بخشیدند.  
 
وزیر کشور تصریح کرد: مردم با آغاز را‌ی‌گیری با حضوری متراکم و با ریختن رای‌های خود به صندوق به وظیفه دینی و شرعی خود عمل کردند.  
 
نجار تاکید کرد: با پایان گرفتن کار انتخابات ریاست جمهوری همکاران ما بلافاصله شمارش آرا به سرانجام رساندند.  
 
وی با اشاره به جلسه هیات اجرایی مرکزی انتخابات گفت: دقایقی پیش جلسه هیات اجرایی مرکزی انتخابات به پایان رسید و پس از وصول گزارش هیات اجرایی به ملت عزیز و شریف ایران درباره آخرین شمارش آرا اعلام می‌کنم که از 50 میلیون و 483 هزار و 192 نفر واجدین شرایط رای، 36 میلیون و 704 هزار و 156 نفر حضور پیدا کردند و حضور آنها مشارکت 72.7 درصدی ملت ایران را در پی داشت.  
 
وزیر کشور درباره آخرین نتایج آمار انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: کل آرای ماخوذه 36 میلیون و 704 هزار و 156 رای و کل آرای صحیح 35 میلیون و 458 هزار و 747 رای بوده است.


نجار آرای تفکیک شده را به شرح زیر اعلام کرد:

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی: 18میلیون و 613 هزار و 329 رای

محمدباقر قالیباف: 6 میلیون و 777 هزار و  292 رای

سعید جلیلی: 4 میلیون و 168 هزار و  946 رای

محسن رضایی: 3 میلیون و 884 هزار و 412 رای

علی اکبر ولایتی: 2 میلیون و 268 هزار و 753 رای

سیدمحمدغرضی: 446 هزار و 15 رای

 


نتایج شمارش آرای صندوق 110 تهران مشخص شد

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : شنبه 92 خرداد 25 ساعت 12:53 صبح
ناظر شورای نگهبان گفت: دقایقی پیش شمارش اولین صندوق رای 110 تهران به اتمام رسید.

به گزارش پایگاه خبری ناب به نقل از خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران مستقر در فرمانداری تهران،؛ عفت‌منش ناظر شورای نگهبان مستقر در فرمانداری تهران و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شمارش آرای صندوق 110 به پایان رسید که آمار آن به شرح زیر است: 
 
سعید جلیلی 200 رای، محمدباقر قالیباف 124 رای و دیگر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری زیر 20 رای را کسب کردند. 


تخلف ستادهای انتخاباتی

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : پنج شنبه 92 خرداد 23 ساعت 7:11 عصر

استاندار تهران گفت: بعضی از ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری روز گذشته مرتکب تخلف شدند و برخی از ستادها با چسباندن پوستر تبلیغاتی بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی تخلف کرده و گزارش این تخلفات مستند به مراجع قانونی منعکس شد.

 

خبرگزاری فارس: بعضی از ستادهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری شب گذشته مرتکب تخلف شدند

به گزارش پایگاه خبری ناب ، مرتضی تمدن در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، درباره آخرین اقدامات برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اظهار داشت: مجریان انتخاباتی در تهران برای برگزاری حماسه‌ای بزرگ در اوج آمادگی هستند.

وی افزود: در استان تهران 5 هزار و 882 شعبه اخذ رأی که شامل 11 هزار و 959 صندوق می‌شود مهیا شده و امکانات مربوط به زیرساخت‌های برگزاری انتخابات از لحاظ تدارکات آماده شده است.

تمدن افزود: از ساعت 8 صبح روز 24 خرداد اخذ رأی آغاز می‌شود و به مدت 10 ساعت انتخابات ادامه خواهد داشت و در صورت تمدید مهلت رأی‌گیری از طریق وزارت کشور اعلام می‌شود.

استاندار تهران با اشاره به اینکه از امروز به هیچ وجه فعالیت تبلیغاتی قانونی نیست گفت: داوطلبان باید کاملاً مراقبت کنند که قانون تبلیغات انتخاباتی به درستی اجرا شود و خلافی صورت نگیرد.

تمدن افزود: قبل از شروع اخذ رأی تمامی شعبات از آثار تبلیغاتی پاک خواهد شد و نمایندگان نامزدهای مستقر در محل اخذ رأی نیز نمی‌توانند نسبت به تبلیغ کاندیداهای مدنظر خود اقدام کنند.

وی به تخلفات بعضی از کاندیداهای ریاست جمهوری در روز گذشته اشاره کرد و گفت: بعضی از ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری روز گذشته مرتکب تخلف شدند و از محلی که برای تبلیغات مجوز داشته‌اند فراتر رفتند و قانون را در این خصوص رعایت نکردند.

تمدن گفت: بعضی از نامزدها تقاضای حضور هواداران خود در میادین را کردند که به هیچ وجه کارشان قانونی نبوده و برای این اقدام باید از وزارت کشور مجوز دریافت کنند.

وی به دیگر موارد تخلفات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: شب گذشته نیز بعضی از ستادها با چسباندن پوسترها بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی تخلف کرده و گزارش این تخلفات مستند به مراجع قانونی منعکس شده است.

استاندار تهران یادآور شد: تاکنون مراحل اجرای انتخابات در اوج آرامش و امنیت برگزار شده است.

 


انتخابات شوراها به دور دوم نمیرسد

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : پنج شنبه 92 خرداد 23 ساعت 7:6 عصر

چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران با حضور بیش از 4 هزار نامزد برگزار می‌شود و بیش از 11 هزار صندوق رأی تهرانی‌ها را جمع می‌کند.

 

خبرگزاری فارس: انتخابات شوراها به دور دوم نمی‌رسد/11 هزار صندوق، رأی تهرانی‌ها را جمع می‌کند

به گزارش پایگاه خبری ناب به نقل از فارس، برای نخستین بار در جمهوری اسلامی ایران دو انتخابات گسترده چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران و یازدهمین دوره ریاست جمهوری فردا در سطح کشور برگزار می‌شود تا حماسه سیاسی به گفته مقام معظم رهبری توسط مردم محقق شود.

یک میلیون رأی اولی در کشور

در انتخابات 92 تعداد 50 میلیون و چهارصد و هشتاد و سه هزار و صد و نود و دو نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد، مجموعاً یک میلیون و ششصد و سی و یک هزار و دویست و شش نفر، رأی اولی‌های انتخابات محسوب می‌شوند.

در چهارمین دوره انتخابات شوراها در استان تهران که حدود یک ششم از جمعیت کشور را پوشش می‌دهد؛ بزرگترین انتخابات را در میان سایر استان‌ها با 41 شهر و 416 روستا برگزار می‌کند.

در انتخابات شورای شهر و روستای استان تهران از بین 4 هزار و 60 نفر ثبت‌نام کننده حدود 88 درصد آن‌ها تائید صلاحیت شده‌اند و برای کرسی‌های انتخابات شورای شهر رقابت می‌کنند.

در انتخابات شورای روستا نیز 4 هزار و 186 نفر ثبت‌نام کردند که 3 هزار و 496 نفر آن‌ها که حدود 84 درصد می‌شود تائید و برای 1394 کرسی در 416 روستا رقابت می‌کنند.

به ازای هر کرسی شورای شهر تهران 57 نفر نامزد هستند

حسین طلا، رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران، درباره انتخابات شورای شهر تهران اظهار داشت: در شهر تهران از 1959 نفر ثبت‌نام شده شورای اسلامی شهر تهران 1785 نفر تائید صلاحیت شدند و برای کرسی‌های شورای شهر تهران بعنوان پایتخت ایران رقابت می‌کنند.

وی گفت: تنها 127 نفر نتوانستند در شورای اسلامی شهر تهران تائید شوند که 44 نفر از آن‌ها انصراف داده بودند و در کل 91 درصد برای انتخابات شورای شهر تهران تائید شدند.

طلا با اشاره به اینکه به ازای هر کرسی شورای شهر تهران 57 نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند، گفت: هیئت‌های اجرایی بعد از ثبت‌نام 7 روزه داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا، اسامی و پرونده‌های آنها را به وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، سازمان ثبت‌احوال کشور و وزارت کشور ارسال کرده و پس از تائید، نتایج این بررسی به داوطلبین ارائه شد.

به گزارش فارس، چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران با ثبت‌نام نامزدها آغاز شد و مجوز داشتند تبلیغات خود را از 16 خرداد تا ساعت 8 صبح امروز ادامه دهند.

طلا، رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران در این باره گفته است: داوطلبین براساس قانون تبلیغات و دستورالعمل‌های آن اقدام کنند و 24 ساعت مانده به برگزاری انتخابات، حق هیچگونه تبلیغات در سطح شهر و روستا را ندارند.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران، گفت: هرگونه دیوار نویسی، راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی، استفاده از بلندگوهای سیار در خارج از ستاد تبلیغاتی، استفاده از ادارات دولتی و شرکت‌های وابسته ممنوع است.

وی ادامه داد: روزنامه‌ها و نشریاتی که امروز توزیع می‌شوند، نباید تبلیغ هیچ کدام از نامزدهای انتخاباتی را منتشر کنند و انتشار مطالب نامزدها در روز پنج‌شنبه در روزنامه‌ها و نشریات ممنوع است. 

حضور یک میلیون نفری نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رأی

مرتضی تمدن، استاندار تهران درباره نحوه برگزاری انتخابات در استان تهران اظهار داشت: 11 هزار و 959 صندوق اخذ رأی و 5 هزار و 882 شعبه اخذ رأی در استان تهران فعال است و حدود یک میلیون نفر نماینده کاندیداهای شورای اسلامی شهر تهران و ریاست‌جمهوری در شعبات اخذ رأی حضور دارد.

تمدن بیان داشت: در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران و ریاست‌ج مهوری 700 بازرس در شعبات اخذ رأی مستقر هستند و گزارشات خود را از تخلفات و نحوه برگزاری انتخابات به مراجع ذی‌ربط ارسال می‌کند.

حضور یک نفر نماینده از نامزد‌های شورای شهر به ازای هر 5 صندوق

علی‌اکبر پوراحمدنژاد، دبیر اجرایی ستاد انتخابات استان تهران گفت: به ازای هر 5 صندوق یک نماینده از سوی نامزدهای شورای شهر و در انتخابات ریاست جمهوری نیز به ازای هر 2 صندوق یک نماینده می‌تواند حضور داشته باشد.

کارت ملی الزامی نیست/آگاهی از شماره ملی در انتخابات کفایت می‌کند

وی گفت: اینکه امکان دارد کارت ملی در دسترس تمام افراد نباشد بنابراین آگاهی از شماره کارت ملی و اصل شناسنامه در شعب اخذ رأی الزامی است و کفایت می‌کند.

دبیر اجرایی ستاد انتخابات استان تهران بیان داشت: افرادی که در 1374.3.24  متولد شدند و قبل از آن می‌توانند در هر دوره انتخابات شرکت کنند.

باتوجه به کسرت نامزدهای شورای اسلامی شهرها و روستا‌ها و براساس قانون انتخابات شوراها به دور دوم راه نخواهد یافت.


کارناوال انتخاباتی

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : چهارشنبه 92 خرداد 22 ساعت 9:54 عصر
برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در آخرین شب تبلیغات اقدام به راه‌اندازی کارناوال‌هایی در سطح شهر کردند.

به گزارش پایگاه خبری ناب، در حالی امشب چهارشنبه‌ (22 خردادماه)‌ آخرین مهلت نامزدهای انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری برای تبلیغات است که سه نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اقدام به راه‌اندازی کارناوال‌هایی در سطح شهر کرد‌ه‌اند.

براین اساس کارناوال انتخاباتی محسن رضایی، محمدباقر قالیباف و حسن روحانی در خیابان ولیعصر تهران از میدان ولیعصر تا میدان تجریش در نقاط مختلف به چشم می‌خورد.

گفتنی است؛ ستاد انتخابات این سه نامزد در نقاط مختلف خیابان ولیعصر بوده و مقابل هر ستاد طرفداران با حمل پلاک و سردادن شعارهایی از کاندیدای مورد نظر خود حمایت می‌کنند.

این در حالی است که طبق قانون نامزدها فقط تا ساعت 8 صبح فردا (پنج‌شنبه 23خردادماه) برای تبلیغات فرصت دارند.


لیست ائتلاف نواندیشان بصیر منتشر شد

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : چهارشنبه 92 خرداد 22 ساعت 1:35 عصر

سخنگوی ائتلاف نواندیشان بصیر،لیست 12 نفره ائتلاف را برای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب،مجید فرقدان لیست 12 نفره ائتلاف نواندیشان بصیر را به شرح زیر اعلام نمود:

1.مهدی جمشیدی

2.سید جلال عرفانیان

3.مجید فرقدان

4.محمد صادق حمیدی

5.حسن بیادی

6.سید مهدی صادق

7.مجتبی قلانی

8.رضا شادمان فر

9.سوگل تاجیک

10.اعظم گلچین مقدم

11.نادر چشم آذر

12.محمود دادگر کریمی


شورای شهر را اختصاصی نکنیم!

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : دوشنبه 92 خرداد 20 ساعت 10:20 عصر
نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر با تاکید بر اینکه شورای شهر جای سیاسیون نیست، گفت: برای ارائه لیست ائتلاف شورای مردم از همه سلیقه‌ها استفاده شده است.

مهدی جمشیدی دبیر کل ائتلاف شورای مردم در انتخابات شورای شهر تهران در میز گرد تخصصی شورای شهر که در خبرگزاری فارس برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: با آغاز به کار این ائتلاف مشخص شد یک جو رسانه‌ای ایجاد شده که حکایت از آن داشت شورای شهر جای سیاسیون نیست.

وی افزود: شعار این طیف رسانه‌ای این بود که شورای شهر را نباید سیاسی کرد در حالی که همان‌هایی که این شعار را می‌دادند خودشان افراد سیاسی بودند یا حداقل گرایش های سیاسی وابسته به جبهه یا جناح خاصی را داشتند.

نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر افزود: در کنار این موضوع مواجهه شدیم با ثبت‌نام هنرمندان و ورزشکاران برای حضور در انتخابات شورای شهر و همین امر باعث شد تا شورای سیاست‌گذاری ائتلاف به این نتیجه برسند که برای ارائه لیست از همه سلیقه‌ها و همه جبهه‌ها استفاده کنند.

جمشیدی تصریح کرد: ائتلاف شورای مردم با 95 نفر از کاندیداها شکل گرفت و ما از این افراد برنامه و رزومه گرفتیم تا در نهایت 31 نفر از بین این افراد انتخاب شدند.

وی درباره انتخاب سرلیست این ائتلاف گفت: وقتی با گروه‌های متعدد صحبت کردیم همه به ما پیشنهاد دادند تا یکی از افراد معروف را به ائتلافمان دعوت کنیم تا از حضور وی بهره بگیریم و او را به عنوان سرلیست معرفی کنیم. اما این نگاه را کنار گذاشته و تصمیم گرفتیم فردی را انتخاب کنیم که هیچ پیشینه سیاسی نداشته باشد.

دبیر کل ائتلاف شورای مردم ادامه داد: به این ترتیب آقای کاسه ساز به عنوان سرلیست انتخاب شدند زیرا این فرد پیشینه سیاسی نداشت و یک فرد مردمی و از دل مردم بود.

جمشیدی با اشاره به اینکه ما تلاش داشتیم تا از همه جناح‌های سیاسی در لیستمان افرادی حضور داشته باشند گفت: برخی به ما خرده گرفتند که چرا برخی از افراد در لیستمان حضور دارند که پاسخ ما به آنها این بود که وقتی عده‌ای از هیئت های اجرائی و نظارت تأیید صلاحیت گرفته‌اند به این معنی است که آنها افرادی امین بوده‌اند و چه بهتر که برای انتخابات شورای شهر از همه سلیقه‌ها استفاده کنیم.

وی همچنین به استفاده 50 درصدی از افراد حاضر در شورایاری محلات اشاره کرده و گفت: به نظر ما این افراد ظرفیت‌های خوبی دارند که می‌توانند بعدا در شورای شهر برای محلات تهران تصمیمات خوبی گرفته و کمک کنند.

جمشیدی در توضیح و تشریح برنامه‌های این ائتلاف گفت: برنامه‌ها را در 5 سرفصل ساختار شهر، فرهنگ شهر، اقتصاد شهر، ترافیک شهر و ورزش شهر تدوین کردیم.

دبیر کل ائتلاف شورای مردم گفت: تقویت ناحیه محوری، توسعه پاتوق‌های فرهنگی، ایجاد مجتمع‌های تجاری در شهر منفی یک، بستر‌سازی خط ویژه موتور‌سیکلت و ساخت مکان‌های تفریحی خانوادگی برخی از زیرشاخه‌های سرفصل‌های 5 گانه این ائتلاف است.

وی در پایان تاکید کرد که کار مردم را باید به خود مردم واگذار کنیم و باید ساختارها را به گونه ای طراحی کنیم که روح تازه ای به شورا و شهر دمیده شود.


<      1   2   3   4   5   >>   >



بازدید امروز: 4 ، بازدید دیروز: 40 ، کل بازدیدها: 252265
پشتیبانی و بروز رسانی : "گروه ناب"