سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نباید گرایش های سیاسی تبدیل به بداخلاقی شود

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : دوشنبه 93 اردیبهشت 15 ساعت 7:23 عصر
رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران برای حاشیه سازی ها ارزشی قائل نیست و همچنان با قوت به مردم خدمت می کند.

 

به گزارش پایگاه خبری ناب، شهرام گیل آبادی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران اظهارکرد: شهرداری تهران به مثابه یک جهان شهر، کارهای متعدد و متنوعی را در راس حرکت جهادی خود قرار داده است و این اقدامات متعدد و متنوع که برای خدمت و ارزش گذاشتن به مردم در جامعه اسلامی انجام می‌شود، بدون هیچ وقفه ای از سوی شهرداری تهران در حال انجام است. به طوری که خدمت به مردم پایتخت محور و هدف اصلی برنامه‌های شهرداری به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران و مسوولان شهری در تلاشند که روز به روز خدمات با کیفیت بهتر به شهروندان ارائه شود، افزود: تلاش مجموعه شهری برای خدمات رسانی به این دلیل است که مردم طعم جامعه اسلامی را در اوج آرامش بچشند، اما این روزها شاهد بداخلاقی‌ها، کج اندیشی‌ها و ذهنیت‌های منفی بعضی از افراد با گرایش‌های سیاسی هستیم که می‌خواهند در خدمت به مردم خلل وارد کرده و مدیریت شهری را درگیر حواشی باطل کنند. این موضوع چیزی جز کج اندیشی، بد اخلاقی و بی ایمانی نیست.

گیل آبادی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران کار خود را با استحکام هر چه تمام تر برای خدمت به مردم و بدون توجه به حواشی انجام می‌دهد، تصریح کرد: شهردار محبوب تهران که منتخب علقه‌ای مردم است و طبق نظر سنجی‌ها در اوج محبوبیت عملکردی در تهران قرار دارد، روز به روز با پشتکار هر چه تمام تر و در اوج حکمت و دانایی و برنامه ریزی و درایت خدمتش را گسترده‌تر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ما فرصتی برای پاسخگویی به نکات باطلی که بیشتر حق‌الناس است نداریم، گفت: متاسفانه یک روز با شایعه دستگیری پسر شهردار مواجه هستیم و یک روز دیگر با شایعه اینکه شهردار تهران کار خود را رها کرده و رفته است. به این ترتیب می‌خواهند استحکام خانواده شهرداری تهران را از بین برده و به آن ضربه بزنند تا خدمات رسانی به مردم دچار خلل شود، اما خوب است که مطلع باشند که نباید گرایش‌های سیاسی تبدیل به بی‌ایمانی و بداخلاقی شود چرا که اینها بیشتر صورت جنگ روانی و البته جنگ روانی‌ای از مد افتاده دارد که دست افراد با غرض در آن رو است.

گیل آبادی اضافه کرد: ما همه این موارد را مصداق واقعی ظلم به مردم می‌دانیم و خوب است که این بداندیشان مطلع باشند که تمامی این شایعات، شایعات رنگ باخته است که مردم باور نمی‌کنند و به هیچ کدام از تیترهای رنگین روزنامه‌های خاص پاسخی نمی‌دهند.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران همچنین تصریح کرد: شهرداری تهران به مردم این اطمینان را می دهد که هیچ کدام از این شایعات به کار شهرداری لطمه نمی زند و کماکان خدمت به مردم با قدرت هر چه تمام تر ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: این فضاسازی ها ، دروغ ها ، افتراها و جنگ های روانی هیچ کدام پایه و اساس ندارد و همه اینها تکذیب می شود و ما چون اساسا خدمت به مردم را در راس امور می دانیم وقتی برای پاسخگویی به آنها نداریم.

گیل آبادی به یکی از روزنامه هایی که تیتری با عنوان" توضیح شهردار تهران درباره زندان رفتن پسرش" زده است اشاره و بیان کرد: این تیترها، تیترهایی رنگارنگ و دور از ذهن است و دست این افراد برای مردم رو شده است .در واقع این مطلب یک افترا، دروغ پردازی و جنگ روانی است. این افراد با این اقدام می خواهند بگویند که پسر آقای شهردار زندان رفته است اما کی پسر شهردار به زندان رفته و چرا چنین دروغ هایی در یک روزنامه کثیر الانتشار مبنا قرار می گیرد؟

وی تاکید کرد: به هر حال ما این حق را برای خود قائلیم که با این روزنامه‌ها و با این شایعات و دروغ پردازی ها به شکل قانونی برخورد کنیم و به یقین در مجامع و محاکم صالحه این نکات قابل پیگیری هستند.

گیل آبادی گفت: شهرداری بی‌شک به مردم این اطمینان را می دهد که هیچ نکته‌ای از نظر مردم حکیم و معرفت اندیش پوشیده نیست و مردم خودشان می‌توانند در این زمینه قضاوت کنند.

وی اضافه کرد: اساسا هیچ گرایش سیاسی که خط به بی‌ایمانی بدهد برای ما ملاک و ارزش نیست و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند شهرداری تهران مصداق مدیریت جهادی است و شهردار تهران مصداق مدیری با معرفت جهادی و مدیری استراتژیک است. ما اساسا برای این حواشی ارزشی قائل نیستیم و این ها را ملاک قرار نمی دهیم و به طور قطع خدمت به مردم با قوت ادامه دارد.





بازدید امروز: 37 ، بازدید دیروز: 19 ، کل بازدیدها: 252258
پشتیبانی و بروز رسانی : "گروه ناب"