سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فائزه هاشمی تبرئه شد

ارسال شده توسط : پایگاه خبری ناب در روز : یکشنبه 92 مرداد 27 ساعت 10:0 عصر
وکیل فائزه هاشمی اعلام کرد موکلش از اتهام اخلال در نظم عمومی زندان اوین تبرئه شده است.

 

فائزه هاشمی تبرئه شدبه گزارش پایگاه خبری ناب به نقل از پایگاه خبری تحلیلی نواندیش بصیر، غلامعلی ریاحی با بیان اینکه صبح امروز برای اعلام حکم نهایی دادگاه به دادگاه انقلاب شعبه 15رفته بودم گفت: رئیس دادگاه اعلام کرد که فائزه هاشمی در پرونده اخلال در نظم عمومی زندان اوین تبرئه شده است.

وی افزود: این حکم باید به دادستانی تهران هم اعلام شود.

ریاحی اظهار داشت: این پرونده 50 برگ داشت که پس از مطالعه کامل در دادگاه حاضر شده و از خانم هاشمی دفاع کردم. من توضیحات شفاهی ام را در دادگاه مطرح کردم و همان توضیحات را به صورت کتبی به قاضی ارائه کردم. جلسه دادگاه غیرعلنی بود و نمی توانم درباره جزئیات آن صحبت کنم. توهین به مقامات ارشد و مسئولان کشور از جمله اتهامات موکلم بود که سه ماه قبل برای این اتهام قرار منع تعقیب صادر شد و موکلم تنها به اتهام اخلال در نظم زندان محاکمه شد.

در جریان رسیدگی به اتهامات فائزه هاشمی وی پس از صدور کیفرخواست علیه خودش گفته بود: اتهاماتی که به من نسبت می‌دهند صحت ندارد و اگر بر فرض مثال این اتهامات به عنوان اخلال در نظم زندان باشد باید به سبب قانون آیین نامه داخلی زندان‌ها مجازات شوم اما من خلاف قانون، 5 روز انفرادی را در زندان تحمل کردم.





بازدید امروز: 33 ، بازدید دیروز: 19 ، کل بازدیدها: 252254
پشتیبانی و بروز رسانی : "گروه ناب"